Ik denk dat het hetzelfde is als dat je een bepaald type en merk auto rijd en het je eens opvalt hoeveel ervan dat type en merk rondrijden, terwijl die er ook waren toen je nog een andere auto had.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja wat ik vaak heb, dat ik een 'nieuw' (engels) woordje hoor op TV ofzo, waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord heb, en dat ik dat dan in de dagen erna kei vaak hoor. Misschien dat het me van tevoren nooit opviel, maar het is wel toevallig..
Dat heb ik ook wel eens jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef JohnLennon het volgende:
Heel vreemd, ik heb wel eens bij mensen die ik al een heeeeele tijd niet meer gezien heb dat ik ze dan op een dag tegenkom, en sindsdien zie ik ze heel vaak weer :S
Zo zie je 'm nooit, zo zie je 'm heel vaak. En dan is dat niet omdat hij een langdurige vakantie heeft gehad..
tis gewoon appart![]()
Ik belde ooit mijn nicht op, terwijl zij exact op datzelfde moment mij opbelde. Wat er toe leidde dat ik haar ineens met haar zusje hoorde praten, toen ze bezig was mij op te bellen, zodra ik mijn nummer ingetoetst had. Dat was wel mafquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef longinus het volgende:
Op vakantie, ik wil doorbellen naar familie waar ik uithang en krijg ik in gesprekstoon.
Na enkele keren bellen krijg ik kontakt, blijken ze mij ook te bellen![]()
En dat terwijl ik al 3 dagen niet gebeld had.
preciesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef rotskibo het volgende:
toeval bestaat niet.
zeker maf jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef aldo71 het volgende:
Ik heb wel de beste, al zeg ik het zelf.
Ik was laatst bij van Lees om wat op te halen. Ze hadden de week ervoor
op mijn voicemail ingesproken dat wat ik besteld had binnen was.
Ik sta daar in de rij en zie één van de medewerkers naar de telefoon lopen.
4 seconden later gaat mijn mobiel af.
"Met van leest, uw bestelling is er."
Dus ik zeg:
"Kijk eens voor je"
We keken elkaar aan en ik zeg "Hallo".
We hebben zeker 5 minuten dubbel gelegen.
Als dat niet toevallig is weet ik het ook niet meer.
Er zat wel een week tussen het eerste telefoontje en deze en dan precies de 5 minuten dat ik daar ben, belt hij me. Heel raar was dat.
Je denkt dat marokkanen niet op youtube zitten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:43 schreef Aventura het volgende:
Vandaag liep ik door de supermarkt, toen ik een klein Marokkaans jochie 'i'm a Barbie Girl' van Aqua hoorde zingen. Ik dacht nog, vaag...Hoe kan dat knulletje zo'n oud nummer kennen?
Nu net zit ik even rond te bladeren op www.YouTube.com te kijken...zie ik bij de meest recent bekeken filmpjes de clip 'Barbie Girl' staan. Heb die nu aanstaan...Zoiets is toch best heel erg toevallig?
Maken jullie ook weleens zoiets mee?
en dezelfde dag zag ik op een bloopers programma iemand van amerikan idols "im a barbie girl" zingen (het was een kerel met een piepstemmetje) En ik zit in amerika .. was het donderdag barbie girl dag ofzo ??quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:43 schreef Aventura het volgende:
Vandaag liep ik door de supermarkt, toen ik een klein Marokkaans jochie 'i'm a Barbie Girl' van Aqua hoorde zingen. Ik dacht nog, vaag...Hoe kan dat knulletje zo'n oud nummer kennen?
Nu net zit ik even rond te bladeren op www.YouTube.com te kijken...zie ik bij de meest recent bekeken filmpjes de clip 'Barbie Girl' staan. Heb die nu aanstaan...Zoiets is toch best heel erg toevallig?
Maken jullie ook weleens zoiets mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |