Klootzak.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:43 schreef SCH het volgende:
Komt omdat ze moest worden opgehokt en daar kon ze niet tegen.
Gelukkig leven Aldith Hunkar, Noraly Beyer, Sacha de Boer, Pia Dijkstra en eentje die ik niet meer weet nog.
Ik kan er niks aan doen, maar zo heten de kippen van een kennis van me echt!
RIP Hennie.
Dat heeft Hennie verdiend. Ze was een ruige kip.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Pony-Lover het volgende:
ja kut, zo krijg je wel heel makkelijk veel views
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef SHE het volgende:
Toch wel het ultieme voorbeeld, van hoe vreselijk niet grappig links rukken is
*mental note*quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik ga toch ook geen topic openen met de titel "Hitler bevallen" omdat mijn hamster genaamd Hitler er 5 jongen bij heeft.
Goh.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef Pony-Lover het volgende:
m'n hamster heet trouwens geen Hitler.
anders tsjek je even persbureaus voor je post, anders kom je wel heel dom overquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan je een bron vermelden, anders direct > ONZ
L-e-v-e-n-quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef rudedeltadude het volgende:
Hey SCH, heb je geen leven ofzo? Met zoveel posts per dag?
Stuur effe een mailtje naar z'n werkgever.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef rudedeltadude het volgende:
Tja, en er wordt oogluikend toegestaan zolang hij die rechtse users wegpestst met zijn nietszeggende posts. Daarentegen mogen de rechtse users niks.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef rudedeltadude het volgende:
Ja, die moet ook gewoon doen waar die goed in is, zingen bij the Cats.quote:
Het is ook echt.quote:
Nou, dat zou inderdaad een goed plan zijn, geen slotje.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef The_Dijkstra het volgende:
Of nog beter, geen slotje?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En anders kan je even aan Tinkebell vragen of je van een kip ook een tas kan maken.
Bellen mag ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Stuur effe een mailtje naar z'n werkgever.
Moest dat? Ik doe zo mijn best niet in ONZ te posten, kick jij topics hierheen als ik net bezig ben met typen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:54 schreef Lucille het volgende:
kick GC->ONZ
Hennie was links nog rechts - ze legde gewoon haar eiquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Tja, en er wordt oogluikend toegestaan zolang hij die rechtse users wegpestst met zijn nietszeggende posts. Daarentegen mogen de rechtse users niks.
Dát is veelzeggend voor hun beleid.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En anders kan je even aan Tinkebell vragen of je van een kip ook een tas kan maken.
pardon?quote:
tuurlijk, boegbeeldje hequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef _Acid_ het volgende:
Iedereen schrok... Stille sympathie voor Hennie Stoel bij alle fok!ers?
God zal je straffen, jij krijgt als eerste vogelgriepquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:56 schreef rudedeltadude het volgende:
ik zal bekennen: ik ben degene die op topic-report heeft geklikt![]()
Nee, die mensen in Turkije waren eerder, suffe.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
God zal je straffen, jij krijgt als eerste vogelgriep
Hahahaquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
En zo werd ze gisterochtend aangetroffen
Nou zeg, Hennie bestond echt, het ging heel goed met haar maar ze kon niet tegen het ophokken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef Tafkahs het volgende:
wat een kuttopic
En zelfs dat liever niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, die moet ook gewoon doen waar die goed in is, zingen bij the Cats.
Nou zeg, er zijn echt mensen die zich de stuipen op het lijf schrikken door een TT met "Hennie Stoel is overleden", dat weet je, en toch doe je het.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zeg, Hennie bestond echt, het ging heel goed met haar maar ze kon niet tegen het ophokken.
Lekkere dierenvrienden zijn jullie![]()
Precies, iedereen weet dat Hennie Stoel helemaal niet dood mag gaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nou zeg, er zijn echt mensen die zich de stuipen op het lijf schrikken door een TT met "Hennie Stoel is overleden", dat weet je, en toch doe je het.
Gevoelloze klootzak ben jij
Hennie Stoel is godverdomme overleden. Kan ik het helpen dat die kip zo heetquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nou zeg, er zijn echt mensen die zich de stuipen op het lijf schrikken door een TT met "Hennie Stoel is overleden", dat weet je, en toch doe je het.
Gevoelloze klootzak ben jij
Dan viel het toch mee?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet dat Hennie Stoel helemaal niet dood mag gaan
Precies!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet dat Hennie Stoel helemaal niet dood mag gaan
Maar dan ga je er godverdomme toch geen Fok topic over plaatsen.. Kunnen wij het helpen dat de zieltjes der brave Fokkers zo snel gekwetst zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Hennie Stoel is godverdomme overleden. Kan ik het helpen dat die kip zo heet![]()
Is dat daar rechtsboven een stoel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
En zo werd ze gisterochtend aangetroffen
Dan krijgen we meer van dit soort schokkende kuttopics...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef Pony-Lover het volgende:
dat die andere kippen ook maar een pijnlijke dood mogen sterven.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef Pony-Lover het volgende:
dat die andere kippen ook maar een pijnlijke dood mogen sterven.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:21 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dan krijgen we meer van dit soort schokkende Kanker Kachel kuttopics...
Nee, dit is tragiek.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:38 schreef cultheld het volgende:
Is dit nou NCRV humor? Even de redactie tippen
Een dronken admin.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:54 schreef The_Dijkstra het volgende:
Hoe kom je nou aan je tagje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |