Ik heb 'm niet...quote:
ik ga je ff mailen (telefoon ligt twee trappen lager)quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:24 schreef dutchie het volgende:
E.T. heb je ge-smsed.
't Wordt een duif denk ik... ga even informeren bij qltel wat er aan de hand isquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef Lois het volgende:
Rewimo hij is bounced idd. Ik heb hem naar 3 andere adressen van je gestuurd, is hij binnen of moet ik een postduif wakker gaan maken?
Done.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef Ladybos het volgende:
Wil iemand mij het rekeningnummer even mailen ? Dank
Aah ik zie het al, ben een _ vergeten...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog niks Diaan. En ik zie ook niks op msn...
Msn is anders dan mijn fokmailadres he!
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
wil iemand mij het rek.nr mailen?
heavenswoman apehoedje hotmailpuntcom
kan je het rekeningnummer hier niet gewoon neerzetten? kunnen we gewoon strorten
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt mail.
Ik gok dat het nummer hier niet komt te staan omdat anders de naam én woonplaats hier open en bloot te staan komt.
Natuurlijk mailen we het nu ook aan iedereen rond, maar toch.
Ik zou dat zelf ook liever niet willen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt mail.
Ik gok dat het nummer hier niet komt te staan omdat anders de naam én woonplaats hier open en bloot te staan komt.
Natuurlijk mailen we het nu ook aan iedereen rond, maar toch.
Ik zou dat zelf ook liever niet willen.
Ja, natuurlijk gaan we hier melden hoeveel er uiteindelijk overgemaakt gaat worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:41 schreef Sylvana het volgende:
wordt hier donderdag ook vermeld hoeveel geld er gedoneerd gaat worden?
yep, natuurlijk vermeld ik het bedrag dat naar Kempenhaeghe overgemaakt gaat wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:41 schreef Sylvana het volgende:
wordt hier donderdag ook vermeld hoeveel geld er gedoneerd gaat worden?
Is binnen, dank je wel.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
tanna, je hebt mail.
ik ook, en ik ga er vanuit dat het best een redelijk bedrag zal zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de tussenstand van vandaag
Ik vind die smilie nou niet zo gepast in dit topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ook, en ik ga er vanuit dat het best een redelijk bedrag zal zijn
hoezo niet, het is toch hartstikke mooi dat de kindjes van Kempenhaeghe met ons geld een nieuw speeltoestel ofzo kunnen krijgen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik vind die smilie nou niet zo gepast in dit topic
ja, natuurlijk blijft de aanleiding ontzettend verdrietig, maar dat wil toch niet zeggen dat je niet blij mag zijn over dat zo'n geweldig initiatief op touw is gezet en de kinderen van kempenhaeghe daar zoveel plezier van krijgen strax?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:49 schreef bixister het volgende:
tuurlijk is 't fijn als we samen nog een mooi gebaar kunnen maken, en ik hoop echt dat ze er daar iets goeds mee kunnen doen. maar de aanleiding blijft ontzettend verdrietig.
dan ziet iedereen hoe "goed" je bent ??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:24 schreef jessie het volgende:
Waarom zegt iedereen hier overgens dat ze geld overgemaakt hebben?
Gaat ook niet op, lang niet iedereen heeft z'n nick erbij gezet en ik (wij) weten niet van iedereen hoe z'n echte naam is. Van verschillenden weet ik t wel, maar lang niet van iedereen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dan ziet iedereen hoe "goed" je bent ??
Of voor de modjes... om te laten zien dat het er aankomt en als er dan niks gestort word kunnen ze aan de bel trekken
Is het imo ook nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik had me ook niet gemeld, vond dat helemaal niet belangrijk![]()
Ik krijg dan een beetje een gevoel van hoe 'slecht' ben ik dan wel niet, ik kan momenteel geen geld geven. Mensen hoeven er toch niet zo mee te koop te lopen dat ze geld gevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dan ziet iedereen hoe "goed" je bent ??
Of voor de modjes... om te laten zien dat het er aankomt en als er dan niks gestort word kunnen ze aan de bel trekken
Same here, maar daarentegen heb ik er geen moeite mee als anderen het wel melden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:50 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik kan momenteel geen geld geven.
nu welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik had me ook niet gemeld
vind je dat zelf geen rare reaktie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:50 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Ik krijg dan een beetje een gevoel van hoe 'slecht' ben ik dan wel niet, ik kan momenteel geen geld geven. Mensen hoeven er toch niet zo mee te koop te lopen dat ze geld gevenHou dat nou gewoon discreet voor jezelf!!
Okee... ik bekenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:03 schreef E.T. het volgende:
Als alles binnen is en we het gaan overmaken zal ik vermelden hoeveel we overgemaakt hebben(voor die tijd vind ik persoonlijk tussenstanden te veel 'show' en imo rijmt dat niet met de aanleiding.)
Het is ook helemaal niet belangrijk.quote:Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef jessie het volgende:
Pffff sorry hoor, ik word hier echt niet goed van.
Wat maakt het nou verdomme uit!
Dat ge ik heb mee gedaan, ik ook, ik ook. Oooooo hoeveel is er al? Is het al bekend, is er a leen tussenstand. Pfffff
Alsof het daar om draait.
Mensen denk na
Dat was toch een heel goedkoop autootje?quote:Op maandag 3 april 2006 20:05 schreef E.T. het volgende:
Ow.. en voor de 'saldo-vragers'.. Mijn eerste auto'tje had ik er (bijna) 2x van kunnen betalen
5 tientjes op de sloopquote:Op maandag 3 april 2006 20:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was toch een heel goedkoop autootje?
Ik begrijp het .... heb ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 19:57 schreef bibi het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet belangrijk.
Wilde het graag weten, weet niet waarom......![]()
Eens!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik begrijp het .... heb ik ook
Ik ben ook gewoon benieuwd wat er bij elkaar gesprokkeld is en welk bedrag er gedoneerd gaat worden aan die mooie instelling.
Bij een inzamelingsaktie op televisie krijg je ook de eindstand te horen aan het einde. Dus een schaamsmilie vind ik niet echt op zijn plaats.
Uiteraard is de hele oorzaak en bedoeling van de inzameling een trieste aangelegenheid en had eenieder gehoopt dat dit soort inzamelingsakties niet nodig zijn, maar kan me persoonlijk heel goed voorstellen dat er mensen zijn die willen weten wat we nou "bereikt" hebben met zijn allen ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |