nu welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik had me ook niet gemeld
vind je dat zelf geen rare reaktie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:50 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Ik krijg dan een beetje een gevoel van hoe 'slecht' ben ik dan wel niet, ik kan momenteel geen geld geven. Mensen hoeven er toch niet zo mee te koop te lopen dat ze geld gevenHou dat nou gewoon discreet voor jezelf!!
Okee... ik bekenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:03 schreef E.T. het volgende:
Als alles binnen is en we het gaan overmaken zal ik vermelden hoeveel we overgemaakt hebben(voor die tijd vind ik persoonlijk tussenstanden te veel 'show' en imo rijmt dat niet met de aanleiding.)
Het is ook helemaal niet belangrijk.quote:Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef jessie het volgende:
Pffff sorry hoor, ik word hier echt niet goed van.
Wat maakt het nou verdomme uit!
Dat ge ik heb mee gedaan, ik ook, ik ook. Oooooo hoeveel is er al? Is het al bekend, is er a leen tussenstand. Pfffff
Alsof het daar om draait.
Mensen denk na
Dat was toch een heel goedkoop autootje?quote:Op maandag 3 april 2006 20:05 schreef E.T. het volgende:
Ow.. en voor de 'saldo-vragers'.. Mijn eerste auto'tje had ik er (bijna) 2x van kunnen betalen
5 tientjes op de sloopquote:Op maandag 3 april 2006 20:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was toch een heel goedkoop autootje?
Ik begrijp het .... heb ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 19:57 schreef bibi het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet belangrijk.
Wilde het graag weten, weet niet waarom......![]()
Eens!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik begrijp het .... heb ik ook
Ik ben ook gewoon benieuwd wat er bij elkaar gesprokkeld is en welk bedrag er gedoneerd gaat worden aan die mooie instelling.
Bij een inzamelingsaktie op televisie krijg je ook de eindstand te horen aan het einde. Dus een schaamsmilie vind ik niet echt op zijn plaats.
Uiteraard is de hele oorzaak en bedoeling van de inzameling een trieste aangelegenheid en had eenieder gehoopt dat dit soort inzamelingsakties niet nodig zijn, maar kan me persoonlijk heel goed voorstellen dat er mensen zijn die willen weten wat we nou "bereikt" hebben met zijn allen ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |