quote:
14.gifquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie kan inloggen op deviant art en ff de link naar dit toppic inder shoutbox droppen???
want ze checkt daar wel regelmatig
Dat is dan weer geen pluspuntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Die Kelly lijkt soms een beetje op Sita!
ADO Den Haag?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef outcast_within het volgende:
ado-nogwah ^_^
Ik vind het zo schattig dat ze telkens hun haar en staartjes corrigeren! Daar is echt over na gedachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het schattigste nog dat wasrekje op de achtergrond
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoalsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat ze telkens hun haar en staartjes corrigeren! Daar is echt over na gedacht
Dat filmpje heb ik nog niet gevondenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:41 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoals
<---------------------------------------------------------------------![]()
![]()
Dan heb je hem nu gevondenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik nog niet gevonden
Waarom heb je precies dezelfde als die van tonks?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:41 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat ze (met name kelly) van die spontane dingen doen zoals
<---------------------------------------------------------------------![]()
![]()
Nee, dat kan..nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waarom heb je precies dezelfde als die van tonks?
zoek een nieuwe is veel leuker
Dat zijn de momenten in het leven die je moet koesterenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:58 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nee, dat kan..niet![]()
Dat is de vastlegging van het moment waarop ik Kelly leuk begon te vinden![]()
U begrijpt hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:02 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten in het leven die je moet koesteren![]()
Bagger..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is ook nog een goede tekenaar.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Voor een beginnende 15-jarige is dat toch geweldig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Bagger..Leuk ingekleurd maar voor de rest, de proporties kloppen voor geen kant.
ik vind 'm leuk, maar de verhoudingen kloppen volgens mij niet helemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |