Volgens mij wil Nintendo ook geen interface lekken, zie niet waarom degene die lekt de titel van SSB wil verbergen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's toch logisch dat ze niet de titel van het nieuwe spel bekend willen maken, of de naam van degene die het gelekt heeft?
Ik hoop dat dat nu al gebruikt gaat worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamercards als op Live zit er toch niet in, dat is iets voor de volgende Nintendo console
Het lijkt me logisch dat je niet wilt dat je naam/accountnaam vrolijk op internet komt als je aan het lekken bent...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:55 schreef peristilius het volgende:
Waarom hebben ze een paar dingen 'onherkenbaar' (zou zweren dat er gewoon ultimate fight achter SSB staat) gemaakt?
Mag ik je er even aan herrineren dat het gewoon nep is?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat je niet wilt dat je naam/accountnaam vrolijk op internet komt als je aan het lekken bent...
En die titel omdat hij misschien niet zeker wist of het geheim moet worden gehouden of dat het minder belangrijk is oid.
Mja, misschien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mag ik je er even aan herrineren dat het gewoon nep is?
Ik geloof er ook in!quote:
Zoek maar op Google naar: "Sunder: Land of divide" .quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Sunder? Was da?
En wat heeft dat te maken met de Revolution?quote:
Bronquote:Woensdag 29 maart 2006 | Activision zal bij de lancering van de Nintendo Revolution met een Call of Duty game komen. De game zal optimaal gebruik gaan maken van de unieke mogelijkheden die de Nintendo Revolution controller biedt.
De Revolution versie van Call of Duty wordt voor Activision ontwikkeld door Exakt Entertainment. Deze ontwikkelaar was eerder al verantwoordelijk voor het brengen multi-platform games naar Nintendo systemen, waaronder X-Men: Next Dimension, True Crime: Streets of L.A. en Call of Duty: Finest Hour. Activision heeft de game nog niet officieel bevestigd, maar verschillende interne bronnen hebben ook over de game gesproken.
De N64 was qua aantal polygonen sterker in rekenkracht dan zijn concurrent Playstation.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ik zo een verstoord beeld had van de grafische pracht van de N64
The Matrix Revolutions.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:34 schreef Tomasso het volgende:
En wat heeft dat te maken met de Revolution?
Dat onscherpe beeld is ook deels de oorzaak van een van de sterke punten van de N64; deze heeft namelijk (i.t.t. de PlayStation) hardwarematige anti-aliasing en trilinear filtering, waardoor de textures en randen van de polygonen 'geblurred' worden. Het zwakke punt is het beperkte geheugen, waardoor er (te) weinig ruimte is voor gedetailleerde textures en deze 'blurring' al vanaf een relatief grote afstand optreedt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar op het gebied van textures had de N64 wat hardwarematige zwakheden, wat tot vage onscherpe beelden leidde.
Best wat ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef EricG het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat er sinds de onthulling van de controller wel veel nieuws is gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |