quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef Merisse het volgende:
Zojuist kreeg ik het verdrietige bericht dat Danyel, de zoon van Phluphy is overleden. Hij is een aantal dagen geleden erg ziek geworden en gisteren overleden.
hopelijk heb ik dit allemaal goed begrepen, ik ben nog helemaal ondersteboven van het bericht,
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Lieve, lieve Esther en Jeroen, wat een vreselijk bericht.
Ik wens jullie kracht om het grote verlies van die kleine, dappere mante kunnen dragen.
![]()
Ja ik ook, ik heb ook de hele dag aan dat stukje in zijn beebiesite gedacht.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
Dit stukje op zijn site is gewoon hartverscheurend... Mijn god ik heb er de hele dag aan gedacht vandaag
ik zit gewoon even te janken hier, wat verschrikkelijkquote:
Toen ik het las rolden bij mij de tranen over mn wangen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
Dit stukje op zijn site is gewoon hartverscheurend... Mijn god ik heb er de hele dag aan gedacht vandaag
Hier hetzelfde, gister, en nu weer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |