Het zit gewoon lekker ow... dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee!!![]()
![]()
Maar serieus waarom zou je, wat wil je uitdragen? En kom nou niet met 'het zit gewoon lekker'.
Zeg berends kom je nu pas uit je grot gekropen? Hooligans streetware bestaat al jaren en is een kledingsmerk ala lonsdale. Alleen hebben de gabbertjes het nog niet ontdekt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef pberends het volgende:
Is dat een nieuwe rare ofzo, jassen van gasten met heel groot "HOOLIGAN" erop... dat zijn of nep-hooligans, of hele domme hooligans, want als ze echt hooligans waren is het wel handig voor de politie om tijdens een rel deze figuren op te pakken. Is dat niet het geval zijn het nep-hooligans. What's the point of that?!?.
Rot op kneus, dat dragen die casuals toch of ben je gelijk hooli met een burberry pet of si jas hequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef Camplo het volgende:
Echte voetbal hooligans dragen andere merken
[afbeelding]
[afbeelding]
burberry wordt zeker wel gedragen door hooliguns...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef altface het volgende:
[..]
Rot op kneus, dat dragen die casuals toch of ben je gelijk hooli met een burberry pet of si jas he
Bezoek jij eens ff een wedstrijd in Engeland met zo'n kleren en vertel me wat er gebeurde okay?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef altface het volgende:
[..]
Rot op kneus, dat dragen die casuals toch of ben je gelijk hooli met een burberry pet of si jas he
We wonen hier toch niet in Engeland? Beetje suf om te roepen dat hooligans dat soort kleren dragen. Hooliganisme heeft niks met een kledingstijl te maken, casuals die dragen zulk soort kleding, of zoals de sluipschutters zeggen.. fok die modeshow, fok al die homofielen..quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bezoek jij eens ff een wedstrijd in Engeland met zo'n kleren en vertel me wat er gebeurde okay?
Voordat je weer 'kneus' gaat lopen roepen.
Weer zo iemand die denkt dat de film 'Greenstreet Hooligans' echt is![]()
Lees nog eens terug (message is edited)quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:28 schreef altface het volgende:
[..]
We wonen hier toch niet in Engeland? Beetje suf om te roepen dat hooligans dat soort kleren dragen. Hooliganisme heeft niks met een kledingstijl te maken, casuals die dragen zulk soort kleding, of zoals de sluipschutters zeggen.. fok die modeshow, fok al die homofielen..
gsh heb ik gezien ja kk film meneer de hooli expert
LOLquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:28 schreef altface het volgende:
[..]
Hooliganisme heeft niks met een kledingstijl te maken
Lijkt mij sterk dat mensenvan SCF van gezocht worden, aangezien die al jaren bekend zijn bij de politie. En er precies vandaag 9 jaar geen kk gebeurt is tussen ons en de juden. Ik zat vast bij Feyenoord - Den Haag (terrecht) en daar zeiden ze tegen mijn dat je gewoon aussies moest dragen enzo omdat dat veel mooier is dan die suffe casual zooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Camplo het volgende:
Ik zat vast bij Ajax-feyenoord (onterecht), maar ik zat er wel en heb de mug shots gezien van mensen die ze nog meer zochten. 9 vd 10 had een burberry pet op (zowel AFCA als SCF sided) en stone island tekens en nog een (meen italiaans) merk vlogen je om de oren. Waarom zag ik die foto's? Omdat ze ff lieten zien wie die reden was dat ik opgepakt was (van de zijkant leek ik er best veel op
)
Als iedereen nou eens een keer wat meer ___________// zou gaan kopen ipv die dure kleding zouden er misschien ook nog wat gebeuren in die wereld maar helaas, als je de mooiste kleding maar aan heb zeker hahaquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
.. hoe dom kan je zijn.
Het is in de Hooligan wereld zeer gebruikelijk zo'n duur mogelijke kleding te dragen van bepaalde merken.
Ga nu toch gauw weg![]()
Ik heb er geen problemen mee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:26 schreef Camplo het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat alle gabbers en hardcore friends vinden van die negers bij Birmingham City.
Die spelen met Lonsdale als sponsor op het shirt.
Laat maar weer eens zien hoe kortzichtig die NL-gabbertjes zijn
Het waren geen mensen van SCF het waren aanhangers van de harde kern. Neem niet aan dat de kidsclub feyenoord naar een uitwedstrijd in Amsterdam reist ofwel soms?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:31 schreef altface het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat mensenvan SCF van gezocht worden, aangezien die al jaren bekend zijn bij de politie. En er precies vandaag 9 jaar geen kk gebeurt is tussen ons en de juden. Ik zat vast bij Feyenoord - Den Haag (terrecht) en daar zeiden ze tegen mijn dat je gewoon aussies moest dragen enzo omdat dat veel mooier is dan die suffe casual zooihihi
Ik ook niet. Lonsdale het boksmerk moet terug naar de sport. Gabbers kunnen de pot op. Dom volk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef LeT0W het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee!
das al 1 kortzichtige gabber in Nederland minder![]()
Ja wel bijna geen 1 hooli van Feyenoord zit in de uitvak tegenwoordig bijnaquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Het waren geen mensen van SCF het waren aanhangers van de harde kern. Neem niet aan dat de kidsclub feyenoord naar een uitwedstrijd in Amsterdam reist ofwel soms?
Alhoewel...![]()
![]()
![]()
en hier word jij kortzichtig..quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lonsdale het boksmerk moet terug naar de sport. Gabbers kunnen de pot op. Dom volk.
Die pet is leuk!!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik draag het niet hoor, maar ik vraag me af waarom jij je jas dan draagt? Dat is vast niet zo omdat je em lekker vind zitten, of toch wel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
edit
Maar serieus waarom zou je, wat wil je uitdragen? En kom nou niet met 'het zit gewoon lekker'.
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik draag het niet hoor, maar ik vraag me af waarom jij je jas dan draagt? Dat is vast niet zo omdat je em lekker vind zitten, of toch wel?
Dat kan best, maar waarom mag iemand dan geen jas met Hooligan dragen als ie em lekker vindt zitten? Of kan dat niet; Hooligan op je jas gedrukt en ook lekker zitten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?
Een mooie jas waar geen hooligan opstaat kan ook lekker zitten![]()
Zulke hool kleren heb ik ook aan Als ik na m,n geliefde fc twente gaquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aquascutum?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik zat vast bij Ajax-feyenoord (onterecht), maar ik zat er wel en heb de mug shots gezien van mensen die ze nog meer zochten. 9 vd 10 had een burberry pet op (zowel AFCA als SCF sided) en stone island tekens en nog een (meen italiaans) merk vlogen je om de oren. Waarom zag ik die foto's? Omdat ze ff lieten zien wie die reden was dat ik opgepakt was (van de zijkant leek ik er best veel op
)
DIe was het!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Aquascutum?
Ook van die geruite zooi uit Engeland..
Ja, vooral die 10 euro burberry petjes zie je veel bij die wannabe tifosi. Jezelf een casual noemen, en dan voor lul lopen met een scheve burberry ruitquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'Hool kleren'.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zulke hool kleren heb ik ook aan Als ik na m,n geliefde fc twente ga![]()
hebben ze bij twente 'hools' dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zulke hool kleren heb ik ook aan Als ik na m,n geliefde fc twente ga![]()
hooligans zijn vaak casuals die Stone Island en Burberry dragen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef altface het volgende:
[..]
hooliganteefjes!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:53 schreef KansloosForEver het volgende:
in het Gooi dragen de dames ook allemaal Burberry btw
Net als Lonsdale wat in eerste instantie ook populair was bij punkers en skins (die van Ska muziek).quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:46 schreef thijsje123 het volgende:
Eerst werd het veel gedragen door skaters/punkers nou nemen de ex-lonsdalers het over
Je mag je dan Hooligan noemen, das pas stoer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef KansloosForEver het volgende:
gewoon een kutmerk. omdat je 300 euro betaald voor een zomerjack is het stoer om zoiets te dragen![]()
![]()
Haha , Daarom haalde ik die patch er altijd af ! (al die stoere 'hooligan' - pubers , die je raar staan aan te kijken wanneer je Stone Island draag !)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je mag je dan Hooligan noemen, das pas stoer.
die bestaan idd ook nog, maar ze zijn zeldzaam!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef PieD_NoiR het volgende:
[..]
Haha , Daarom haalde ik die patch er altijd af ! (al die stoere 'hooligan' - pubers , die je raar staan aan te kijken wanneer je Stone Island draag !)
Maar nu las ik ergens dat 'echte' hooligans zich juist weer onderscheiden door alleen die twee zwarte knoopjes te laten staan , haha . (die gaan er dus ook maar vanaf !)
Ik wil hier alleen maar mee zeggen , dat er ook mensen zijn , die Stone Island en CP Company dragen omdat ze die merken mooi vinden . (zonder de negatieve connotaties erbij !)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |