dus het gaat alleen om foto's die ik op de fok server zou plaatsen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen foto's binnen het domein geplaatst...
Als je het zo bekijkt, kan niemand van de users een foto binnen de .fok.nl domeinen plaatsen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
jewel, de foto's die je upload in je FoBo...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, kan niemand van de users een foto binnen de .fok.nl domeinen plaatsen.
Dan plaats je ze niet op fok.nl Je deep linkt ze.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:44 schreef RonaldV het volgende:
Is hotlinken of deeplinken niet hetzelfde dan?
denk dat daar nog wat verwarring over is...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dat kan je nl alleen in je fotoboek.
Ik heb geen fobo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
jawel, de foto's die je upload in je FoBo...
of die wat nu op de server gezet worden binnen Thruth
De letterlijke interpretatie wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
dus het gaat alleen om foto's die ik op de fok server zou plaatsen?
precies. En als Subhuman mijn foto upload voor de wedstrijd, dan heb ik dat dus ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Mauro het volgende:
Als je het zo bekijkt, kan niemand van de users een foto binnen de .fok.nl domeinen plaatsen.
Ik ben bang dat die vlieger niet opgaat hoor. deeplinken is ook plaatsen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan plaats je ze niet op fok.nl Je deep linkt ze.
die is nog redelijk nieuw, daar stuur je filmpjes en plaatjes richting een mod als ik het goed heb, en die upload ze dan naar een van de fokserversquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb geen fobo.
en dat van die truthserver wist ik niet.
Correctie: dat doe je wel. Je stuurt de foto naar Subhuman met als doel te uploaden naar de server. De toestemming verleen je niet door het zelf te doen, de daadwerkelijke uitvoer kun je ook delegeren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
precies. En als Subhuman mijn foto upload voor de wedstrijd, dan heb ik dat dus ook niet gedaan.
Maar daar geef je expliciet toestemming voor als je de foto instuurt. Dus dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:48 schreef Shark.Bait het volgende:
precies. En als Subhuman mijn foto upload voor de wedstrijd, dan heb ik dat dus ook niet gedaan.
Ja, dat idee heb ik dus ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die vlieger niet opgaat hoor. deeplinken is ook plaatsen.
nou dat zal ik dan dus mooi never nooit niet doen. Ik vind het BE-LA-CHELIJK en ben het er totaal niet mee eensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De letterlijke interpretatie wel.
Juridisch gezien is dit natuurlijk volstrekte lulkoek.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:45 schreef Ynske het volgende:
De rechtspersoon FOK! zijn alle medewerkers van FOK! dus de complete crew.
Zij hebben het recht volgens de bovenstaande regels om de foto's die wij users plaatsen overal binnen FOK! te plaatsen. Users mogen dat echter niet.
Het kan dus wel gebeuren dat een Crewlid in een pestbui, foto's gebruikt in bv ONZ. Dit mag niet, en hij zal hiervoor moeten opdraaien, aangezien hij dat functioneert als user.
Je kan op zo'n moment denk ik wel aannemelijk maken dat betreffend crew-lid niet namens Fok gehandeld heeft. maar het kan ook best zijn dat alleen rooien dit mogen oid hoor, net wat er intern vastgelegd is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juridisch gezien is dit natuurlijk volstrekte lulkoek.
Ten eerste is het onderscheid tussen crew en users een vinkje in een rechtentabelletje bij Breuls. Komt geen handtekening, contract of ander serieus iets aan te pas. En ten tweede: wat bepaalt dat een crewlid op welk moment dan ook "functioneert als" een user? Het feit dat hij een pestbui heeft? Dit is finale larie.
Nee dat van de Crew is op t moment dat deze niet optreed als zijn functie omschrijftquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juridisch gezien is dit natuurlijk volstrekte lulkoek.
Ten eerste is het onderscheid tussen crew en users een vinkje in een rechtentabelletje bij Breuls. Komt geen handtekening, contract of ander serieus iets aan te pas. En ten tweede: wat bepaalt dat een crewlid op welk moment dan ook "functioneert als" een user? Het feit dat hij een pestbui heeft? Dit is finale larie.
ja dat wil ik wel graag weten natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je kan op zo'n moment denk ik wel aannemelijk maken dat betreffend crew-lid niet namens Fok gehandeld heeft. maar het kan ook best zijn dat alleen rooien dit mogen oid hoor, net wat er intern vastgelegd is.
Moderator zijn alleen maar moderator in hun eigen subforum. Daarbuiten zijn ze user met een kleurtjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee dat van de Crew is op t moment dat deze niet optreed als zijn functie omschrijft
Het houdt je van de straat, en voorkomt dat je rottigheid gaat uitvretenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:58 schreef Toeps het volgende:
Pfoe, heel gedoe over een fotootje.
Ik ben ff een uurtje weg, mèn... Kan gelijk een heel topic plus bijbehorende topics gaan doorlezen.
het gaat om het principe erachter...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:58 schreef Toeps het volgende:
Ik ben ff een uurtje weg, mèn... Kan gelijk een heel topic plus bijbehorende topics gaan doorlezen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:58 schreef Toeps het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |