SLAMquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef RedFever007 het volgende:
Dj Chuckie ft QF - Kan Niet Van Die Sletten Houden
Godverdomme wat wordt ik gestoord van dat hoerenummer![]()
![]()
Dit is nog erger dan Slaap van de Opposites
Vooral op SLAMFM zijn ze verzot op dit nummer, echt 2 keer per uur komt ie langs![]()
Oprotten met DJ Stukkie of hoe die gast ook heet![]()
Zit verdomme op men werk, dan heb ik alleen maar radio. De hele dag 538 is ook niks nakes nadaquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef Dagonet het volgende:
Wie zet er dan ook SLAM FM op? Genoeg andere zenders tenslotte.
Lees je eigen OP nog eens door.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien wist je dit nog niet hoor, maar er zijn nóg meer zenders dan die twee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zit verdomme op men werk, dan heb ik alleen maar radio. De hele dag 538 is ook niks nakes nada
menquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zit verdomme op men werk, dan heb ik alleen maar radio. De hele dag 538 is ook niks nakes nada
Keizerstad FMquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien wist je dit nog niet hoor, maar er zijn nóg meer zenders dan die twee!
Klopt maar ik moet ook rekening houden met m'n collega die mijn muziek smaak niet kan waarderen opzich.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien wist je dit nog niet hoor, maar er zijn nóg meer zenders dan die twee!
Juist, ik heb het niet zo met klassiekquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt maar ik moet ook rekening houden met m'n collega die mijn muziek smaak niet kan waarderen opzich.
Skyradio, Q music
Dat is radio 4.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:56 schreef -tK- het volgende:
[..]
Juist, ik heb het niet zo met klassiek
Ach voor hooguit een nachtje, wil ik er in een beschonken toestand nog wel eens van houden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef Fatality het volgende:
ik hou ook niet van sletten.. dwz. ik zit op dezelfde lijn als meneer Chuckie
Het schijnt hip te zijn onder 13-jarigen Dagonet. En hun wereldje is kleinquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vanaf maandag ook op Fok!radio dus?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het schijnt hip te zijn onder 13-jarigen Dagonet. En hun wereldje is klein
Heej! Dat is een vet nummer met een nóg vettere clip. Niet zeiken, sauerkraut!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef RedFever007 het volgende:
Dj Chuckie ft QF - Kan Niet Van Die Sletten Houden
Godverdomme wat wordik gestoord van dat hoerenummer
![]()
![]()
Dit is nog erger dan Slaap van de Opposites
Vooral op SLAMFM zijn ze verzot op dit nummer, echt 2 keer per uur komt ie langs![]()
TMF en MTV draaien m niet zeiden ze op 3FMquote:
ben ik dan de enige die dat precies smack my bitch up vindquote:
Nee, vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die dat precies smack my bitch up vind
Da's bewust gedaan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is nou net de bedoeling, sommige dingen vind ik leuker gedaan, maar de ontknoping vind ik een beetje jammer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik zie een nieuwe hitquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:38 schreef Aurelianus het volgende:
Sletten zijn er dan ook niet om van te houden maar om ranja mee te drinken zeeslag mee te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |