Zeg laat hem lekker aan jouw dingdingong hangen dan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Iets enthousiaster mag ook wel, dit wordt een neerlands stukje trots, zodra hij in de usa een talkshow o/d heeft![]()
Nee ik sprak hem net en hij vroeg om jou email adresquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:35 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Zeg laat hem lekker aan jouw dingdingong hangen dan!
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind die van Oompa Loompa wel vermakelijk
haha net voor het eindequote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind die van Oompa Loompa wel vermakelijk
hahahahahhahaquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[afbeelding]
Dit is hét grote maikel W. vereer topic
Een nieuwe webcam held is geboren, zijn naam is Maikel w.
En is reeeeete geil, Klik hier voor het geile filmpje en Adoreer hem![]()
Nieuwe filmpjes ben ik nog aan het zoeken![]()
Een nieuwe gevonden![]()
![]()
![]()
Klik hier voor de nieuwe maikel W.
Het begint hard te gaan voor Maikel w. Jaggle heeft drie items aan de jongeman besteedt:
Maikel W. ding ding song
Maikel W. oompa loompa frontpage
Maikel W. oompa loompa engelse pagina
Maar hij word wel een hype hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 20:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahahahahhaha, wat is dat voor een wanker in zo een lelijk broekje
. Hij ziet er zooo kansloos uit
![]()
hahahah dat zal best. Die trieste schepsels vallen opquote:Op zondag 26 maart 2006 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar hij word wel een hype hoor![]()
Ook al een ban op klb?
Ja ik nam die nieuwe regel van die gothic flugelte te letterlijk, ik schreef de posts letterlijk over ipv te quoten, en dat mocht niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahahah dat zal best. Die trieste schepsels vallen op![]()
enne hoezo ook?![]()
![]()
Wel vervelend, want ik zie van die topics waarin mijn bijdrage echt onmisbaar is. Ik zou daar zulke leuke reacties kunnen plaatsen![]()
Pomme en Kellt die hun borsten nat maken.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef Willaaam het volgende:
Pomme en kelly, maak jullie borsten maar nat!
Er is competitie
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pomme en Kellt die hun borsten nat maken..
Is te laat toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Kan hij niet meedoen aan Googleidols?
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Kan hij meedoen aan deel 2...
Mja, ik vraag me af wat ik misdaan hebquote:Op zondag 26 maart 2006 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik nam die nieuwe regel van die gothic flugelte te letterlijk, ik schreef de posts letterlijk over ipv te quoten, en dat mocht niet.
Maar ik heb precies zo, steeds automatisch naar klb en daar staan de mooiste topics die niet zonder mijn mening kunnen blijven bestaan tot dinsdag moet ik nog volhouden.
Hoe raak je die nou kwijt?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af wat ik misdaan heb, ik heb niemand beledigd of uitgescholden voor zover ik weet. Ik gedroeg me de afgelopen tijd juist voorbeeldig als je het mij vraagt
![]()
Mja binnekort weer waarschijnlijk![]()
Ik heb vandaag ook EINDELIJK mijn fok pw weer kunnen recoveren. Hij deed het eerst auto. met een cookie. Mja, ik had het documentje met me pw verwijderd. Dat was nog een gedoe zeg![]()
Nouja dat was nogal snel gebeurtquote:
Stoer verhaalquote:Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nouja dat was nogal snel gebeurt![]()
Ik had op me laptop het fok account gemaakt. Dat was op werk. Nou, daar had ik, omdat fok zo een prachtig random pw genereert, een txtje van gemaakt met het pw erin. Zo die is veilig, d8 ik![]()
Na een tijdje had ik OSX bemachtigt en wilde die installeren op me laptop. Eerst d8 ik nog even na: Iets belangrijks erop?Euh, nee geloof het niet. Hoppa format !
. Pas later, toen ik me pc ook formatteerde d8 ik van, hey, hier klopt iets niet..
![]()
. Vlug windows toets + F en zoeken op "fok.txt". Maar nee, ik had em ni op me pc staan
. Zo ging dat dus
![]()
Vind jequote:
Wel gelukt, dus de moraal van het verhaal is, Kies een makkelijk wachtwoordquote:Op maandag 27 maart 2006 21:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
Vind je![]()
Je moet es weten hoeveel scheldwoorden er waren gevallen toen ik er achter kwma![]()
Had ook allemaal ideeen al bedacht.
Ik bewaar die cookie voor altijd, d8 ik. Mja, dan kon ik nooit meer wat wijzigen.![]()
Getest in VMware met een VM![]()
pw recovery software gebruikt. helaas konden deze alleen maar IE pw's recoveren
enz enz.![]()
maar uiteindelijk is het me wel gelukt![]()
Iets wat ik ook gelijk gedaan heb toen ik er "weer op kon" met IEquote:Op maandag 27 maart 2006 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel gelukt, dus de moraal van het verhaal is, Kies een makkelijk wachtwoord![]()
Nu is je wachtwoord zker klaagbaak?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Iets wat ik ook gelijk gedaan heb toen ik er "weer op kon" met IE![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nu is je wachtwoord zker klaagbaak?
Ik welquote:Op maandag 27 maart 2006 21:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je nou, ik heb tog niet het IQ van de gem. klb user![]()
Muhaha, doe normaalquote:
Jaja, dat zeg jijquote:Wat een figuur
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |