ik weetquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:48 schreef yosander het volgende:
Dit is het 3e topic wat ik van jou zie vandaag, en op twee daar van zit een slotje!
Kijk, als het nou allemaal vrouwen waren zou ik zeggen: zet er 20 op een rij, en moon maar tot je erbij neervalt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Naast moonen met zijn 2'en kun je het ook met z'n 3'en doen natuurlijk
[afbeelding]
Want hoe meer zielen hoe meer vreugde natuurlijk
ja lekker stijlvolquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kijk, als het nou allemaal vrouwen waren zou ik zeggen: zet er 20 op een rij, en moon maar tot je erbij neervalt.![]()
Maar meestal is moonen toch een uiting van je sociale onvermogens![]()
Eerst meningen peilen en dan meegaan met de groep hè? Ik heb je wel doorquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
ter verduidelijking. Ik zou dit zelf ook nooit doen
waarom, het is toch een algemeen onderwerp?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
---> ONZ
jij kijkt er ook echt naarquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:50 schreef c0nd0r het volgende:
Die linker heeft deukjes, die rechter sporen
whehe, kijk die linker gast kijken of hij wat ziet bij dat rechter mokkelquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Naast moonen met zijn 2'en kun je het ook met z'n 3'en doen natuurlijk
[afbeelding]
Want hoe meer zielen hoe meer vreugde natuurlijk
graag inhoudelijk reageren anders nietquote:
Nee jouw reactie was inhoudelijk toppiequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
graag inhoudelijk reageren anders niet![]()
ik reageer op de inhoud van jouw uitspraak...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee jouw reactie was inhoudelijk toppie
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:03 schreef Jaco90 het volgende:
been there, done that.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef jogy het volgende:
Nooit! Jezelf zo een beetje te kakken zetten, trieste figuren!
Inderdaad. Nimmer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef jogy het volgende:
Nooit! Jezelf zo een beetje te kakken zetten, trieste figuren!
kerel, houd je mondquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef PatjeDoN het volgende:
moet je minstens 3x in je leven hebben gedaan man![]()
dat is echt leuk, om naar de reacties te kijken
en ik heb een lekker kontje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar kun je het gokje nog voor wagen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:30 schreef JDude het volgende:
In Praag is de boete voor moonen op straat 9 euro.
(Althans in 2003).
Haha! jezus!quote:
Die 9 euro is het probleem niet, maar je waardigheid verliezen is dat welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:59 schreef mista het volgende:
[..]
daar kun je het gokje nog voor wagen...
Ervaring?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:30 schreef JDude het volgende:
In Praag is de boete voor moonen op straat 9 euro.
(Althans in 2003).
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
of je moet zon [afbeelding] kontje hebben
Neuquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
niet jou kont, (of in jou geval) jou moeders kont?![]()
zoals wij hier in eindhoven zeggen: "ge wit ooit nooit nie"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
NeuIk moet er niet aan denken man, de hele dag op mijn moeder geilen, nee dank je
Zoals wij hier in Twenthe zeggen: '' Ie wet ja maar noooooit''quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zoals wij hier in eindhoven zeggen: "ge wit ooit nooit nie"
Getuige.quote:
Die kont is gepaintbrushed met Adobe.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
of je moet zon [afbeelding] kontje hebben
moonende moedersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:52 schreef donnahvh het volgende:
altijd!
wat een teaserquote:
wat een grafhoofdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:55 schreef Gebleekte het volgende:
Let op dat mannetje in dat geel/zwart gestreepte shirt: [afbeelding]
Nu deze:
[afbeelding]
Mn broertje![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:25 schreef jaguar het volgende:
[..]
wat een grafhoofd
tevens is moonen voor paupers,en dronken boeren.
ps. Heb je ook de foto van nadat hij dat bierglas heeft ingebracht?
Meen je niet Koenholio, jij?? doe niet zo mal johquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef Koenholio het volgende:
Ja.
Huh, snap het niet maar oké...Zeg koenholio, grommende vos en ik vertrekken zo naar sjizzel en vanaf daar gaan we naar jou dus zet het bier maar vast koudquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef Koenholio het volgende:
De woorden "zou jij" gaan bij mij niet eens meer op wat betreft moonen.
ach ja, de goede oude tijd..
Slowchat, je weet tochquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:15 schreef Koenholio het volgende:
Sc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |