Je hebt inderdaad honderden verschillende soorten 'smarties', waarvan de meesten inderdaad niet te pruimen zijn.quote:
Ze waren niet bedorven?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
staat er op... nestle... heel klein. ze zien er ook goor uit, alsof tante smartie d'r een zeecontainer kleurstof doorheen heeft geroerd![]()
Die zijn ook nog steeds te koop! Heerlijk!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef UncleJB het volgende:
Heb ik ook met koetjesrepen, die waren vroeger ook lekkerder![]()
voor een houdbaarheids datum was geen plek meer aangezien het doosje volgekalkt is met beelden uit een E 315 ingegeven hallucinatie o.i.d.quote:
Vage lichte chocosmaak, niet meer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:42 schreef UncleJB het volgende:
Heb ik ook met koetjesrepen, die waren vroeger ook lekkerder![]()
ow sorry, maar stel dat jij de lekkerste uit moest kiezen: voor welke kleur zou jij dan gaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik vraag niet om een homofiele regenboog rangschikking... ik eis een verklaring
Eigenlijk wel jah, maar de toegevoegde emotionele waarde omdat we ze van m'n oma kregen deed ze smaken als het lekkerste op chocolade-gebied <zucht>quote:
Vroegâh was alles lekkerderquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik vraag niet om een homofiele regenboog rangschikking... ik eis een verklaring
bronquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:58 schreef freddygonzales het volgende:
Er worden trouwens uitwerpselen van lakschildluizen gebruikt om de smartie het mooie glimmende gekleurde laagje te geven.
Je had ook de roze er tussen uit moeten vissen en alleen die moeten eten...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vroeger vond ik die dingen hartstikke lekker... uit zo'n rond kartonnen busje met een plastic dop d'r op.
Krijg net van m'n achterneefje een doosje smarties in m'n poten geduwd (de lieffurrrrrrrt)... NIET-TE-KANEN!!!!
De tranen springen in m'n ogen en ik ga zowat over m'n nek hiero. Wat is dit voor walgelijke zooi?!
Ligt dit aan mij of hebben ze een nieuw recept? Ze zijn ook een stuk kleiner geworden.
Nogmaals, bah.
Heb ik ook gehoord.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:58 schreef freddygonzales het volgende:
Er worden trouwens uitwerpselen van lakschildluizen gebruikt om de smartie het mooie glimmende gekleurde laagje te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:58 schreef freddygonzales het volgende:
bronquote:Veel minder bekend is dat van schildluizen een rode kleurstoffen wordt gemaakt voor Smarties, Campari, lippenstift en yoghurt (E120) en dat insecten mest, dood plantenmateriaal en karkassen opruimen.
Iets zegt mij dat met die quote is gerotzooid, want die hele zin klopt en loopt voor geen meter!quote:
Is het gemaakt van Smarties?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef thunderice het volgende:
Twente heeft ook een smartiestadion![]()
Bekijk de bron even zou ik zeggen. Er staat idd een typfoutje in die zin.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat met die quote is gerotzooid, want die hele zin klopt en loopt voor geen meter!
"een rode kleurstoffen .. opruimen"
Zeg jij hebt het veel te druk met leuke foto's maken, weet je nog?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef PsyCha het volgende:
Hoe kan de ene kleur nou lekkerder smaken dan de andere? Ze smaken allemaal hetzelfde.
Nee, de smarties waren niet groter...jij was kleiner...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Enniewee... vroeger waren de smarties groter en lekkerder. Kan iemand dat beamen?
Je hebt gelijk! Ze zijn kleiner geworden en er zijn kleuren bij gekomen. En de doosjes zijn stommer geworden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
Daar heb ik wat aan, had ik zelf ook al bedacht en ingesproken op m'n voice recordertje, maar de intentie is goed in ieder geval
Nee het zijn nu echt speldenknopjes... vroeger waren ze bijna net zo groot of net zo groot als M&M's
waar zie je me voor aan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:10 schreef Thieske het volgende:
Je verwart ze toch niet met Skittels he?
haha...scheet...je hebt de mini smarties op denk'k ....quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
Daar heb ik wat aan, had ik zelf ook al bedacht en ingesproken op m'n voice recordertje, maar de intentie is goed in ieder geval
Nee het zijn nu echt speldenknopjes... vroeger waren ze bijna net zo groot of net zo groot als M&M's
die vink dus niet zo lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef pvv1967 het volgende:
[..]
haha...scheet...je hebt de mini smarties op denk'k ....
beetje natrappen... en dat zonder zelf foto's te hebbenquote:
check je berichten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
beetje natrappen... en dat zonder zelf foto's te hebben![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
ziet er beter uit dan ik hierboven, vooruit...
Ja, die Smarties doosjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
stom doosje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |