mensen die een user id belangrijk vindenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef GI het volgende:
Als je dit soort topics niet meer opent. Of je userid zich opeens door 1000 deelt
Als newbie graadmeter wil het voor sommige mensen nog wel eens schelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die een user id belangrijk vinden![]()
quote:nieuweling. Komt van de Engelse kostschool- of legerterm new boy. Een newbie komt net kijken, weet nergens van, doet vanalles fout en moet het daarom vaak ontgelden. Verstandige newbies springen niet meteen in het diepe, maar lurken eerst even, voordat ze posten. Zelfs regulars kunnen newbie zijn, vooral als ze hardnekkig clueless blijven.
Veel posten dus (geen loze/lege posts uiteraard) en geen topics openen met vragen waarvan anderen denken; "Kutnewbie"quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef GI het volgende:
Als je dit soort topics niet meer opent. Of je userid zich opeens door 1000 deelt
Jij bent voorbestemd altijd een newbie ende tevens losert te blijven!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef UncleJB het volgende:
Wanneer ben je nu eigenlijk newbie af?Hoe lang duurt het voordat al die oudbie's stoppen met schelden op al je posts?
![]()
![]()
Hij is fijn..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Pas waneer je in de club van 100.000+ posts zit.
kansloos bij voorbaat dus eigenlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jij bent voorbestemd altijd een newbie ende tevens losert te blijven!
Op FOK! bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef UncleJB het volgende:
Wanneer ben je nu eigenlijk newbie af?Hoe lang duurt het voordat al die oudbie's stoppen met schelden op al je posts?
![]()
![]()
Dat zijn oldbies, en minstens even irritant.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Pas waneer je in de club van 100.000+ posts zit.
En als je niet een avatar gebruikt van een prijsvraag die al weken geleden is afgelopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Op FOK! bedoel je neem ik aan?
Als je serieus antwoord geeft en aantoont mensen te willen helpen. En dan bedoel ik niet die variant van helpen waarbij een boot eraan te pas komt.
Oh en 1000+ posts in 3 weken is ook een vereiste![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog een paar jaartjes en ik ben eindelijk newbie af![]()
ik ben al bezig met een andere avatar, deze zuigtquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:12 schreef Nevermind het volgende:
[..]
En als je niet een avatar gebruikt van een prijsvraag die al weken geleden is afgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |