mensen die een user id belangrijk vindenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef GI het volgende:
Als je dit soort topics niet meer opent. Of je userid zich opeens door 1000 deelt
Als newbie graadmeter wil het voor sommige mensen nog wel eens schelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die een user id belangrijk vinden![]()
quote:nieuweling. Komt van de Engelse kostschool- of legerterm new boy. Een newbie komt net kijken, weet nergens van, doet vanalles fout en moet het daarom vaak ontgelden. Verstandige newbies springen niet meteen in het diepe, maar lurken eerst even, voordat ze posten. Zelfs regulars kunnen newbie zijn, vooral als ze hardnekkig clueless blijven.
Veel posten dus (geen loze/lege posts uiteraard) en geen topics openen met vragen waarvan anderen denken; "Kutnewbie"quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef GI het volgende:
Als je dit soort topics niet meer opent. Of je userid zich opeens door 1000 deelt
Jij bent voorbestemd altijd een newbie ende tevens losert te blijven!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef UncleJB het volgende:
Wanneer ben je nu eigenlijk newbie af?Hoe lang duurt het voordat al die oudbie's stoppen met schelden op al je posts?
![]()
![]()
Hij is fijn..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Pas waneer je in de club van 100.000+ posts zit.
kansloos bij voorbaat dus eigenlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jij bent voorbestemd altijd een newbie ende tevens losert te blijven!
Op FOK! bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef UncleJB het volgende:
Wanneer ben je nu eigenlijk newbie af?Hoe lang duurt het voordat al die oudbie's stoppen met schelden op al je posts?
![]()
![]()
Dat zijn oldbies, en minstens even irritant.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Pas waneer je in de club van 100.000+ posts zit.
En als je niet een avatar gebruikt van een prijsvraag die al weken geleden is afgelopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Op FOK! bedoel je neem ik aan?
Als je serieus antwoord geeft en aantoont mensen te willen helpen. En dan bedoel ik niet die variant van helpen waarbij een boot eraan te pas komt.
Oh en 1000+ posts in 3 weken is ook een vereiste![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog een paar jaartjes en ik ben eindelijk newbie af![]()
ik ben al bezig met een andere avatar, deze zuigtquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:12 schreef Nevermind het volgende:
[..]
En als je niet een avatar gebruikt van een prijsvraag die al weken geleden is afgelopen
Nu heb je je kloon verradenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:15 schreef UncleJB het volgende:
[..]
ik ben al bezig met een andere avatar, deze zuigtMoest toch wat he
zoals je nu bezig bent nooit he, kuthuilie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef UncleJB het volgende:
![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook!
En tot die tijd zijn wij trotse newbies, he BB!.
Daar was ik al achter, dank uquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zoals je nu bezig bent nooit he, kuthuilie.
Hoi cerrorquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef cerror het volgende:
Je blijft newbie.
Vukking hardcore newbies zijn wij!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeker![]()
btw Hoi Insoje leeft nog
heeft BS je nog niet kapotgeneukt ??
Hey BB!quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeker![]()
btw Hoi Insoje leeft nog
heeft BS je nog niet kapotgeneukt ??
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vukking hardcore newbies zijn wij!.
En nee, nog steeds niet stukgeneukt, al scheelt het niet veel.
Dat heb je met die arrogante oldbies.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]pfff die hippie weet ook niet van wanten
Ik heb hem al een tip gegeven maar dat had met opleidingen van doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb je met die arrogante oldbies.. Kan jij hem geen tips geven?
Kut, idd, Kut jah! Kut kut kut, hoerige kutnewbie, dat ben ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:20 schreef SuperBosch het volgende:
Met een user-id van boven de 140.000 blijf je voor altijd newbie.
Kutnewbie..
Oh men wat gaaf! Ik ga meteen even lezen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tip gegeven maar dat had met opleidingen van doen
ter informatieik zit vlak bij new york nu (leuk dat spammen .. newbies als mij doen dat) het linkje in mn sig is mn log
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:29 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Je bent geen newbie meer wanneer je Yvonne schoon hebt gelikt.
Ik blijf liever newbie
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
(leuk dat spammen .. newbies als mij doen dat)
Staan er nog gasten voor je deur?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:39 schreef Jaco90 het volgende:
Newbie.
dan mijquote:
Let eerst eens op je eigen grammatica en spelling, mên!quote:
Tsja, nu duurt het nog een jaar langer voordat je newbie af bent, BB.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan mij
dan ik
als mij
als ik
de goede moet er ergens tussen staan
ik blijf gewoonquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:18 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Tsja, nu duurt het nog een jaar langer voordat je newbie af bent, BB.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik miste nog de cliché-matige pics in dit topic..
[afbeelding]
Voor de volledigheid dus.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik miste nog de cliché-matige pics in dit topic..
[afbeelding]
Voor de volledigheid dus.
Een paar, maar ik ben tog ziek dus ik hoef niet naar buiten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Staan er nog gasten voor je deur?
n00b!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
lekker belangrijk. je moet gewoon niet op dat gepest ingaan. dan stoppen ze vanzelf wel en dan ben je van "newbie" af
het is dat ik mijn wachtwoord van mijn andere account bent kwijt geraakt want anders was ik nog ouderquote:
Ik ben wel ouderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het is dat ik mijn wachtwoord van mijn andere account bent kwijt geraakt want anders was ik nog ouder![]()
dan moet je nog flink wat kwaliteitspost postenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben wel ouder
Maar moet je nog inhalen met PC
soort kalou-verdonk test?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:36 schreef Litso het volgende:
Eigenlijk zou er een newbietest moeten zijn. Als je die met succes aflegt zonder te spieken ben je een oldbie.
Dus als je niet slaagt ben je een newbie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dus als je niet slaagt, mag je niet namens de oldbie's meedoen aan het wk fokken?
Ik moet nog even.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef Q. het volgende:
Zodra je 100.000 posts hebt.
oh sorry hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Dus als je niet slaagt ben je een newbie.
Ben je nou klaar?
hij weet nog niet dat een bericht kan editen. hij nog een newbiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus ga je maar krikken door jezelf te quoten?
Moet geen probleem zijn toch? Met tegen de 50 posts per dag heb je kennelijk verder toch geen leven.quote:
Je hebt nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef UncleJB het volgende:
![]()
![]()
Heb je met 50 per dag al geen leven?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn toch? Met tegen de 50 posts per dag heb je kennelijk verder toch geen leven.
* Goeie boom uitkiestquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je met 50 per dag al geen leven?!
Zo jong en nu al een banquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef Stephan93 het volgende:
-edit-
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Volgens mij is je ava nu wel een goede weergave van je zijn werkelijkheid
60 per dag, dat is pas ziek! Zo ver ben ik gelukkig nog niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn toch? Met tegen de 50 posts per dag heb je kennelijk verder toch geen leven.
gelukkig niet neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
60 per dag, dat is pas ziek! Zo ver ben ik gelukkig nog niet.
Zou inderdaad gigantische topic vervuiling zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hé! zijn webicon is jou usericon!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:05 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hé! zijn webicon is jouw usericon!Ik zie een complot!
Dat's knap, ik word op dit forum met de minuut dommer.quote:
Dus met deze kloon erbij heb je er gemiddeld meer dan 100 per dag? Misschien moet je eens in therapie. Heb je geen baan, hobbies, vrienden of uberhaupt iets anders dan fok?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |