I know.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef Stofje het volgende:
Zeer goede TT.
Wat zeg je ervan, Stof? Maar weer een streep?quote:
Een streep?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zeg je ervan, Stof? Maar weer een streep?
Ja, een streep. Zo.quote:
Ah. Zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een streep. Zo.
whaha hendig sjieke streep, maar ik kan er toch onder posten tututuquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een streep. Zo.
kutcookiesquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
[..]
whaha hendig sjieke streep, maar ik kan er toch onder posten tututu
zoeen gare post :/ zeg dan niks, wtfquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
[..]
whaha hendig sjieke streep, maar ik kan er toch onder posten tututu
Je moet echt even gaan liggen.quote:
ik stel voor dat we een stuk of 3 van die strepen standaard opnemen in de OPquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een streep. Zo.
Dat zou hij gezegd hebben. *Sigh* R.I.P.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Ik voel me niet serieus genomen.
BS zegt: "Whehehe, hij zei genomen".
Ach. Zo een. Wacht, ik ga op m'n 'strepen' (quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Je weet wel. Zo'n streep die een modje kan trekken. Zo van. Na deze streep worden alle posts van [insert user] verwijderd.
Iets met vallende kwartjes en brekend ijs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach. Zo een. Wacht, ik ga op m'n 'strepen' (![]()
![]()
) staan.
BS mortus est??quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou hij gezegd hebben. *Sigh* R.I.P.
Ah zoeen oh okequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Je weet wel. Zo'n streep die een modje kan trekken. Zo van. Na deze streep worden alle posts van [insert user] verwijderd.
Wat is dat voor turkenzin?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef cerror het volgende:
Trekt Bef topicverziekers aan ofzo?
Gister die belgische horrorpot en nu dit geestelijk gehandicapt stukje missing link.
Dat is de taal der ouden, gij heiden!quote:
Was dit de streep?quote:
Turken kunnen ook oud worden als cerror ze niet neersteekt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is de taal der ouden, gij heiden!![]()
Ga werken, het is voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
Een streep is een heilige Twix.
St. Reep.![]()
![]()
![]()
Je hebt t niet echt vandaag, of wel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
St. Reep.![]()
![]()
![]()
St. Ofjequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
St. Reep.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga werken, het is voor je eigen bestwil.
"Stofje, je grapje was niet heel grappig", was hint genoeg hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt t niet echt vandaag, of wel?
St. Alin.quote:
Kom, dat wist je zelf al wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
"Stofje, je grapje was niet heel grappig", was hint genoeg hoor.
Nee, je bent namelijk de hele dag al niet grappig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:51 schreef Stofje het volgende:
"Stofje, je grapje was niet heel grappig", was hint genoeg hoor.
zoeen hendig roestig lollermes!quote:
Ja, ik gebruikte dequote:
Ik zag in een flits iets van "Chowi" staan, maar ik heb nog niet gekeken! Eens kijken! Poe! Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi.
Ch. had je trouwens je quote in de OP al gemerkt?
Bikkelhard. Bik-kel-hard.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, je bent namelijk de hele dag al niet grappig.
Niet van dat gedetailleerde.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte de [afbeelding]. Maar toch moest ik de grap maken. Gewoon, hij wilde eruit. Zoals een scheet er ook soms uit wil. En soms vlekken achterlaat.
Ik dacht toen je hem postte, die moet gewoon in de OP.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zag in een flits iets van "Chowi" staan, maar ik heb nog niet gekeken! Eens kijken! Poe! Ik ben benieuwd!
Ik hoop dat je zakt en nog lang de scoore stoeterboy mag zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Oei over 10 mins nederlands maken.
Ik had best veel fouten met die gare dt shit enzo
quote:"Bierflesjes in je doos stouwen onder de doffe lentezon, dá's pas sfeervol." © Chowi
Hij staat er trouwens alweer een paar deeltjes in.quote:
Waarom wordt dat me niet verteld?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij staat er trouwens alweer een paar deeltjes in..
Ik dacht eigenlijk dat je het in het deel na je post al zou merken.quote:
Alsof ik bij elk nieuw topic de OP ga bestuderen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je het in het deel na je post al zou merken.
Dat doe ik wel. Elke keer weer. En nog stééds sta ik er niet inquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof ik bij elk nieuw topic de OP ga bestuderen..
Ik zal opletten of je iets quotables zegt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Elke keer weer. En nog stééds sta ik er niet in!
[BeF] #471 [Centraal] Tietentopicquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof ik bij elk nieuw topic de OP ga bestuderen..
Praktisch al mijn posts zijn kwootwaardig!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal opletten of je iets quotables zegt.
Nee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Praktisch al mijn posts zijn kwootwaardig!
Bevatten wortels alcohol!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk meer een [insert verboden username]-quote
Als dat zo was stond je toch allang in de OP.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Praktisch al mijn posts zijn kwootwaardig!
okay, het is al goedquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bevatten wortels alcohol!!
Zijn wortels in de BeF-sfeer?!
Nou, nou!
Dit heeft niks met haar te maken en is een echte Chowi-quote!
Die andere doos zie je toch niet een lentegevoel hebben!
Drink het weg.quote:
Jullie hebben duidelijk geen oog voor mijn genialiteit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als dat zo was stond je toch allang in de OP.
Dat kán ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie hebben duidelijk geen oog voor mijn genialiteit.
post dan ook eens foto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie hebben duidelijk geen oog voor mijn genitaliteit.
Het is een feit, zeg ik je! Een keihard féit!quote:
Dan kan die foto mooi in de OP. Mits tieten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
post dan ook eens foto's [afbeelding]
(let op de details)
Helaas. Ik heb geen tieten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan kan die foto mooi in de OP. Mits tieten.
of andere genitaliteitenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan kan die foto mooi in de OP. Mits tieten.
Wat zeg je me nâh?quote:
Ik heb borsten.quote:
Jezus man, niet je tong aan je gehemelte!quote:
Hou je mond idioot! Dit is géén MSN!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar zat ik dan aan op de meet? Appels?
*snel posts delete*quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hou je mond idioot! Dit is géén MSN!!
Zo nu staattie vastquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar zat ik dan aan op de meet? Appels?
Whehe ik las genitaliën.quote:
Piercings zijn lelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus man, niet je tong aan je gehemelte!
Snel!! Voordat hij het ziet!!quote:
Te laat.quote:
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij kunnen FA's ook verwijderde posts zien
Ik zal het even vragen. Voor de zekerheid.quote:
Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal het even vragen. Voor de zekerheid.
O RLYquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook zien wat er in een post ge-edit is?
We zijn veilig dus. Pfff...quote:
quote:
FA's niet. Admins daarentegen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook zien wat er in een post ge-edit is?
In de log's van de server staat alle POST-data. Kan je het dus uit halen, zelfs een preview omdat dat ook via de server gaat.quote:
*scheermesjes aangeeftquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben er nog. Niet dat dat iets uitmaakt..
*krast*quote:
En niemand die me ook maar komt tegen houden he!quote:
Tuurlijk niet! Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En niemand die me ook maar komt tegen houden he! [afbeelding]!
Was het nou horizontaal of verticaal krassen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Ik doe met je mee!
Wat doe jij daar?! Ooh ik zie het al.... Moet ik helpen ?!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En niemand die me ook maar komt tegen houden he! [afbeelding]!
Waar jij je het pretigst bij voeltquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het nou horizontaal of verticaal krassen?
In de breedte.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het nou horizontaal of verticaal krassen?
Dank je.quote:
Nee, bedankt, het lukt me al welquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat doe jij daar?! Ooh ik zie het al.... Moet ik helpen ?!
Ik zie het... Puik werkquote:
We hebben parket, dus opruimen is makkelijk. Al;s we tapijt zouden hebben zou ik het natuurlijk niet doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef jackson het volgende:
Ruim je zelf de troep op ?!
Nee, begrijpelijk.... die rotzooi is er niet uit te krijgen mien jongquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hebben parket, dus opruimen is makkelijk. Al;s we tapijt zouden hebben zou ik het natuurlijk niet doen.
Ik moet meedoen begrijp ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Groepskrassen is tof.
Lijkt me iets voor een R&P meet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Groepskrassen is tof.
Gezellig je zelfmoordplannen delen met de restquote:
En tevens goeie mogelijkheden aan andere vertellenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gezellig je zelfmoordplannen delen met de rest
En dan eindigen met een groepskrassessiequote:Op donderdag 23 maart 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
[..]
En tevens goeie mogelijkheden aan andere vertellen
Jijquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan eindigen met een groepskrassessie!
Wie opent het topic?
Moet ik dan altijd alles initiëren?quote:
Retorische vraagquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet ik dan altijd alles initiëren?
En blijf weg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:20 schreef Misstique het volgende:
Naar huis.
Ik bijna... fijne avondquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:20 schreef Misstique het volgende:
Naar huis.
Gaan we het nou nog ergens over hebben of watquote:
Ja?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:27 schreef Litso het volgende:
Chowi.
Je zag me online komen, of wat?quote:
Inderdaad, en ik had verwacht dat je meteen wel hier zou komen koekeloerenquote:
Voorspelbaar meisje, die Chowi.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik had verwacht dat je meteen wel hier zou komen koekeloeren
Nee, want ik deed het niet meteen. Ik ging éérst in TTK kijken.quote:
In TTK?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, want ik deed het niet meteen. Ik ging éérst in TTK kijken.
Ja.quote:
Nee. Ik doe mee aan die schrijfwedstrijden en zo. Afgelopen maand voor de eerste keer. Tweede geworden. Há.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Of kom je stiekem voor het Pinkeltje topic?
Zwart!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
TT. Pot. Ketel.
Gij!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Ik doe mee aan die schrijfwedstrijden en zo. Afgelopen maand voor de eerste keer. Tweede geworden. Há.
Het is er ook niet erg levendig. Maar ik vind het leuk om aan die wedstrijden mee te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Gij!
Dat wist ik heul niet. Ik kom niet zo vaak in TTK
Hoewel ik wel veel lees trouwens.
Obvious.quote:
Ik hou wel van schrijven, maar niet onder zulke omstandigheden. Sowieso is schrijven meer iets voor mezelf dat ik met mensen deel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is er ook niet erg levendig. Maar ik vind het leuk om aan die wedstrijden mee te doen.
Wat, zoal?quote:
Ja, dat had ik ook eerst, maar ik ging stukje bij beetje mensen mijn verhalen en zo laten lezen, en de reacties waren veelal positief. Dus ik heb er niet zo'n moeite mee. Bovendien zijn er veel categorieën. Het is echt leuk om een keer mee te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik hou wel van schrijven, maar niet onder zulke omstandigheden. Sowieso is schrijven meer iets voor mezelf dat ik met mensen deel.
Maar ik ga die wedstrijden eens volgen
Favorieten: Douglas Adams, Terry Pratchett, John Irvingquote:
Ben Elton, Tom Holt, zelfde stijl als de eerste twee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Favorieten: Douglas Adams, Terry Pratchett, John Irving
Zeg, wordt er een keer bewezen dat BeF meer is dan dat(natuurlijk zijn dit wel de belangrijkste onderdelen) wil je het verpesten!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Bier, Frieten en Tieten!
kappen met dat intellectuele geneuzel! [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef tonks het volgende:
Ik houd dat lijstje maar voor me.há! zo gek was het dus niet dat ik op tonks stemde met die pollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar daar kan ik niet over meepratenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, wordt er een keer bewezen dat BeF meer is dan dat(natuurlijk zijn dit wel de belangrijkste onderdelen) wil je het verpesten!
tonks is een grafmongool.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:29 schreef mcDavid het volgende:
há! zo gek was het dus niet dat ik op tonks stemde met die poll
Ohnoes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
há! zo gek was het dus niet dat ik op tonks stemde met die poll
Dude, Terry Pratchett, lees dat en probeer je lachen maar in te houden. Één enkel boek van hem is grappiger dan een complete serie Friends.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja maar daar kan ik niet over meepraten
dat hadden we nog niet doorquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef Chowi het volgende:
Het antwoord op eerder besproken poll ligt bij ene Misstique, trouwens.
Wie?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef Chowi het volgende:
Geen idee.quote:
wat is friends?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dude, Terry Pratchett, lees dat en probeer je lachen maar in te houden. Één enkel boek van hem is grappiger dan een complete serie Friends.
Ken je haar niet meer?quote:
Door en door.quote:
Of willekeurige andere Amerikaanse sit-com.quote:
inclusief A-team en Airwolf?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of willekeurige andere Amerikaanse sit-com.
Maar ze laat niets los.quote:
Nou is het te laat zeker?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:05 schreef Stofje het volgende:
Ik heb behoefte aan vrouwelijke aandacht. Misstique? Chowi? Janetje?
Nee.quote:
Dat zijn dan weer geen sit-coms, maar Pratchett schrijft vele malen beter.quote:
Voor vier kratten bier vertel ik het.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef Chowi het volgende:
Oh, daar ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor vier kratten bier vertel ik het.
Das nie aardugquote:
Och, je weet van wie het komtquote:
Daar is t veels te koud voor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:55 schreef Dagonet het volgende:
Het is trouwens Dag van de Rok vandaag!.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:55 schreef Dagonet het volgende:
Het is trouwens Dag van de Rok vandaag!.
Klopt. Zo ben ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee..
Maar goed ook, want dat werkt twee kanten op, ze laat dus ook niets over mij los. Gelukkig..
AAAAAARGH! ZIJ IS ZOO MOOI!quote:
Wil je me iets vragen lief?quote:
Neuh... maar je moet wel gaan sparenquote:
Scherp.quote:
Waar is de tijd dat de vader van de bruid alles betaalde?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh... maar je moet wel gaan sparen
Uhm, nou ehrm. In BeF? Dat doe ik dan wel in een apart topic hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Oh! Trouwens! Als het er ooit nog van komt hè! Dat huwelijksaanzoek moet híer gebeuren. Op Fok!. In BeF.
Dat topic heb ik gemist. Wees ze hem af?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uhm, nou ehrm. In BeF? Dat doe ik dan wel in een apart topic hoor.
Niet echt origineel trouwens, Jogy deed iets soortgelijks, haske lief topic was dat.
Even de URL c/p naar de adresbalk doen. Mag niet deeplinken waarschijnlijk.quote:
Is ook zeker al twee jaar geleden, minstens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gemist. Wees ze hem af?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is ook zeker al twee jaar geleden, minstens.
Ik zal eens zoeken.
Laat maar. Lukt niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even de URL c/p naar de adresbalk doen. Mag niet deeplinken waarschijnlijk.
Gaat er nog iemand doorheen getieft worden?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef cerror het volgende:
Zometeen lekker in een bushokje bier drinken met Sanne en Laurie.
Keigezellig.
Als iemand erg irri is wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand doorheen getieft worden?
Whehehe gekke alto!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef cerror het volgende:
Zometeen lekker in een bushokje bier drinken met Sanne en Laurie.
Keigezellig.
Dan zeg ik nu alvast dat je er foto's van moet maken.quote:
Ik geloof dat ik alto ben ja...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe gekke alto!
Nee man, da's tof. Ik ga eten trouwens..
Sanne neemt d'r fototoestel wel mee denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zeg ik nu alvast dat je er foto's van moet maken.
in hokjes plaatsen is juist is voor alto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alto ben ja...
Die hokjes ook.![]()
Oh ja, waar ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
in hokjes plaatsen is juist is voor alto's
Feescht gehad afgelopen weekend en zaterdag weer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoest verder met jou dan C. ?
jij nog wat bijzonders gedaan?
ik had ook 3 feestjes afgelopen weekend, morgen weerquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Feescht gehad afgelopen weekend en zaterdag weer.
Voor de rest zaaddodend allemaal.
Schiphol? Je had die meet toch in Utrecht?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik had ook 3 feestjes afgelopen weekend, morgen weer
vandaag gemeet, was ook leuk
vliegtuigjes gekeken op schiphol![]()
klopt daarna met de trein naar schiphol gegaan, daarna met de trein naar den haag, en daarna weer heeeeleeeemaaaaal terug naar meppöltquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Schiphol? Je had die meet toch in Utrecht?
Waarom in godsnaam daar allemaal langs?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
klopt daarna met de trein naar schiphol gegaan, daarna met de trein naar den haag, en daarna weer heeeeleeeemaaaaal terug naar meppölt
waarom niet, ik heb toch niks beters te doen,quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam daar allemaal langs?
Ieder z'n hobby uiteraars.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
waarom niet, ik heb toch niks beters te doen,
Heb ik ook wel eens gedaan ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
best relax hoor, beetje touren!!
Hey, dat topic herinner ik me nog wel!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uhm, nou ehrm. In BeF? Dat doe ik dan wel in een apart topic hoor.
Niet echt origineel trouwens, Jogy deed iets soortgelijks, haske lief topic was dat.
net 5quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Forrest Gump op tv, ga hem denk ik zo kijken..
Shortlived in your hands?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
laif is laik a bowx a chowcolates
Briljante acteur!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:59 schreef Litso het volgende:
Tom Hanks.
Inderdaad.quote:
Je zal mij niet horen zeggen dat hij niet goed acteert, ik kan hem alleen niet uitstaan.quote:
In Cast Away issie idd geweldig. Overigens ook in Road to Perdition.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Je zal mij niet horen zeggen dat hij niet goed acteert, ik kan hem alleen niet uitstaan.
Uitzondering is trouwens Cast Away, die vond ik zo geweldig dat ik zelfs sympathie voor Tom kon voelen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:52 schreef Chowi het volgende:
Mijn god. Ik vind een hele serie foto's van mij in stronken toestand. Ga NOOIT foto's maken, in stronken toestand..
Ik plaats er drie. Bekijken is op eigen risico.
Cliquez. Ici..
Ja, kut, Dago. Nu kan ik ze niet meer weghalen als ik van gedachte verander.quote:
Die foto's zijn oud, Mt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
Je was toch gestopt met roken Chowi?
Dan is t goed.quote:
Daaromquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, kut, Dago. Nu kan ik ze niet meer weghalen als ik van gedachte verander.
Flauw hoor.quote:
Moet ik em even slaan?quote:
En hard.quote:
Uiteraard.quote:
Dank je!quote:
My pleasure.quote:
Ik heb ontdekt dat ik een negerneus heb! Help! Nosejob!quote:
Zie het positief in, als je ooit gaat snuiven heb je grote gaten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik een negerneus heb! Help! Nosejob!
Je zou moeten zeggen "Nee! Ben je gek! Je neus is mooi.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie het positief in, als je ooit gaat snuiven heb je grote gaten.
c:/documents and settings/litso/mijn documenten/mijn afbeeldingen/rukvoer/stonedface1.JPGquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:52 schreef Chowi het volgende:
Mijn god. Ik vind een hele serie foto's van mij in stronken toestand. Ga NOOIT foto's maken, in stronken toestand..
Ik plaats er drie. Bekijken is op eigen risico.
Cliquez. Ici..
Spank me daddy, I've been a bad girl.quote:
Dat was het eerste wat ik wilde zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je zou moeten zeggen "Nee! Ben je gek! Je neus is mooi.."
Rukvoer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef Litso het volgende:
[..]
c:/documents and settings/litso/mijn documenten/mijn afbeeldingen/rukvoer/stonedface1.JPG
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Spank me daddy, I've been a bad girl.
Zou ik Dago's post kunnen editten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, kut, Dago. Nu kan ik ze niet meer weghalen als ik van gedachte verander.
Kán.quote:
Ehrm, ik wil niet weten wat daar nog meer instaat...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef Litso het volgende:
[..]
c:/documents and settings/litso/mijn documenten/mijn afbeeldingen/rukvoer/stonedface1.JPG
Be gentle.quote:
Nouja. De waarheid is veel harder, die zal ik hier maar niet uit de doeken doen.quote:
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehrm, ik wil niet weten wat daar nog meer instaat...
Als je dat al rukvoer noemt, er zijn wel leukere foto's van chow schat ik zo
Immer.quote:
Stuur die chowi.zip eens door!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Word!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Chantagemapje?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja. De waarheid is veel harder, die zal ik hier maar niet uit de doeken doen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
Blowjob!
Niet van dat vuige!quote:
BS, geef Chowi d'r account eens terug.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef JDude het volgende:
[..]
BS, geef Chowi d'r account eens terug.
Je staat in dezelfde map als o.a. de bever van Sara.quote:
Ohnoes? Wat? Onbegrip!quote:
O. "Leuk".quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry, te vroeg ingevoerd.
Het is een algemene Fok! map.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Je staat in dezelfde map als o.a. de bever van Sara.
En nee, de map heet niet écht rukvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |