I know.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef Stofje het volgende:
Zeer goede TT.
Wat zeg je ervan, Stof? Maar weer een streep?quote:
Een streep?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zeg je ervan, Stof? Maar weer een streep?
Ja, een streep. Zo.quote:
Ah. Zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een streep. Zo.
whaha hendig sjieke streep, maar ik kan er toch onder posten tututuquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een streep. Zo.
kutcookiesquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
[..]
whaha hendig sjieke streep, maar ik kan er toch onder posten tututu
zoeen gare post :/ zeg dan niks, wtfquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
[..]
whaha hendig sjieke streep, maar ik kan er toch onder posten tututu
Je moet echt even gaan liggen.quote:
ik stel voor dat we een stuk of 3 van die strepen standaard opnemen in de OPquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een streep. Zo.
Dat zou hij gezegd hebben. *Sigh* R.I.P.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Ik voel me niet serieus genomen.
BS zegt: "Whehehe, hij zei genomen".
Ach. Zo een. Wacht, ik ga op m'n 'strepen' (quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Je weet wel. Zo'n streep die een modje kan trekken. Zo van. Na deze streep worden alle posts van [insert user] verwijderd.
Iets met vallende kwartjes en brekend ijs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach. Zo een. Wacht, ik ga op m'n 'strepen' (![]()
![]()
) staan.
BS mortus est??quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou hij gezegd hebben. *Sigh* R.I.P.
Ah zoeen oh okequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
Je weet wel. Zo'n streep die een modje kan trekken. Zo van. Na deze streep worden alle posts van [insert user] verwijderd.
Wat is dat voor turkenzin?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef cerror het volgende:
Trekt Bef topicverziekers aan ofzo?
Gister die belgische horrorpot en nu dit geestelijk gehandicapt stukje missing link.
Dat is de taal der ouden, gij heiden!quote:
Was dit de streep?quote:
Turken kunnen ook oud worden als cerror ze niet neersteekt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is de taal der ouden, gij heiden!![]()
Ga werken, het is voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
Een streep is een heilige Twix.
St. Reep.![]()
![]()
![]()
Je hebt t niet echt vandaag, of wel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
St. Reep.![]()
![]()
![]()
St. Ofjequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
St. Reep.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga werken, het is voor je eigen bestwil.
"Stofje, je grapje was niet heel grappig", was hint genoeg hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt t niet echt vandaag, of wel?
St. Alin.quote:
Kom, dat wist je zelf al wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
"Stofje, je grapje was niet heel grappig", was hint genoeg hoor.
Nee, je bent namelijk de hele dag al niet grappig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:51 schreef Stofje het volgende:
"Stofje, je grapje was niet heel grappig", was hint genoeg hoor.
zoeen hendig roestig lollermes!quote:
Ja, ik gebruikte dequote:
Ik zag in een flits iets van "Chowi" staan, maar ik heb nog niet gekeken! Eens kijken! Poe! Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi.
Ch. had je trouwens je quote in de OP al gemerkt?
Bikkelhard. Bik-kel-hard.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, je bent namelijk de hele dag al niet grappig.
Niet van dat gedetailleerde.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte de [afbeelding]. Maar toch moest ik de grap maken. Gewoon, hij wilde eruit. Zoals een scheet er ook soms uit wil. En soms vlekken achterlaat.
Ik dacht toen je hem postte, die moet gewoon in de OP.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zag in een flits iets van "Chowi" staan, maar ik heb nog niet gekeken! Eens kijken! Poe! Ik ben benieuwd!
Ik hoop dat je zakt en nog lang de scoore stoeterboy mag zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Oei over 10 mins nederlands maken.
Ik had best veel fouten met die gare dt shit enzo
quote:"Bierflesjes in je doos stouwen onder de doffe lentezon, dá's pas sfeervol." © Chowi
Hij staat er trouwens alweer een paar deeltjes in.quote:
Waarom wordt dat me niet verteld?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij staat er trouwens alweer een paar deeltjes in..
Ik dacht eigenlijk dat je het in het deel na je post al zou merken.quote:
Alsof ik bij elk nieuw topic de OP ga bestuderen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je het in het deel na je post al zou merken.
Dat doe ik wel. Elke keer weer. En nog stééds sta ik er niet inquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof ik bij elk nieuw topic de OP ga bestuderen..
Ik zal opletten of je iets quotables zegt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Elke keer weer. En nog stééds sta ik er niet in!
[BeF] #471 [Centraal] Tietentopicquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof ik bij elk nieuw topic de OP ga bestuderen..
Praktisch al mijn posts zijn kwootwaardig!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal opletten of je iets quotables zegt.
Nee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Praktisch al mijn posts zijn kwootwaardig!
Bevatten wortels alcohol!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk meer een [insert verboden username]-quote
Als dat zo was stond je toch allang in de OP.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Praktisch al mijn posts zijn kwootwaardig!
okay, het is al goedquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bevatten wortels alcohol!!
Zijn wortels in de BeF-sfeer?!
Nou, nou!
Dit heeft niks met haar te maken en is een echte Chowi-quote!
Die andere doos zie je toch niet een lentegevoel hebben!
Drink het weg.quote:
Jullie hebben duidelijk geen oog voor mijn genialiteit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als dat zo was stond je toch allang in de OP.
Dat kán ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie hebben duidelijk geen oog voor mijn genialiteit.
post dan ook eens foto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie hebben duidelijk geen oog voor mijn genitaliteit.
Het is een feit, zeg ik je! Een keihard féit!quote:
Dan kan die foto mooi in de OP. Mits tieten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
post dan ook eens foto's [afbeelding]
(let op de details)
Helaas. Ik heb geen tieten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan kan die foto mooi in de OP. Mits tieten.
of andere genitaliteitenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan kan die foto mooi in de OP. Mits tieten.
Wat zeg je me nâh?quote:
Ik heb borsten.quote:
Jezus man, niet je tong aan je gehemelte!quote:
Hou je mond idioot! Dit is géén MSN!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar zat ik dan aan op de meet? Appels?
*snel posts delete*quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hou je mond idioot! Dit is géén MSN!!
Zo nu staattie vastquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar zat ik dan aan op de meet? Appels?
Whehe ik las genitaliën.quote:
Piercings zijn lelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus man, niet je tong aan je gehemelte!
Snel!! Voordat hij het ziet!!quote:
Te laat.quote:
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij kunnen FA's ook verwijderde posts zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |