Ik ben hier geboren, ik vind het leuk om dingen te doen voor mijn land, ik spreek de taal - want dat vind ik belangrijk, en ook al verhuis ik naar een ander land als expat voor een paar jaar omdat mijn werk me daarnaartoe brengt, ik zal er altijd trots op zijn om Nederlander te blijven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:29 schreef RM-rf het volgende:
Stereotomy wil jij nederlander zijn? heb je daartoe ooit een aanvraag ingediend, en heb jij wel eens bewezen hoeveel loyaliteit je voor dit land hebt...?
waarom doe je dan nu wel of je beter bent dan kalou?
Persoonlijk zie ik liever Kalou, dan jij, bij het nederlands elftal (en ik denk ook niet dat je bv meer belasting dan iemand als kalou betaald)
Jij verdraait woorden. Ik ben niet beter dan Kalou, ik ben als mens gelijk aan Kalou, maar ik ben toevallig wel in Nederland geboren.quote:waarom doe je dan nu wel of je beter bent dan kalou?
Dát wel natuurlijk. ;Pquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
gelukkig speelt hij niet voor Oranje.
quote:
Ja, daar draait het al die tijd al om, sportieve ambities, jezelf in de kijker spelen, aandacht van topclubs trekken....quote:"Hij wil nog steeds het liefst voor het Nederlands elftal spelen', aldus Kroes. "Maar dat gaat niet. Nu heeft Ivoorkust zijn voorkeur. Niet omdat hij zo snel van sympathie wisselt, maar uit sportieve ambitie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Van Basten baalt van voornemen Kalou
Of hij is geniaal, die Van Basten, of hij doet alsofquote:Van Basten betreurt het als Kalou daadwerkelijk het oranjeshirt van Ivoorkust aantrekt. 'Ik zou hem er namelijk in de aanloop van het volgende EK nog steeds heel erg graag bij willen hebben. Daarbij hebben we met z'n allen de afgelopen maanden heel veel moeite gedaan om hem het Nederlanderschap te bezorgen.'
hij voelt zich volgens mij kei hard genaaid!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Vi.nl:
[..]
[..]
Of hij is geniaal, die Van Basten, of hij doet alsof
Dat was toch al duidelijk... als men dat niet kon zien..! Wel jammer dat de meeste mensen NU plots wel Rita kunnen waarderen hierover. Zeg niet dat jij er één van bent hoor, maar er zijn er wel veel denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Salomon Kalou wilde zijn Nederlanderschap alleen maar gebruiken om sneller getransfereerd te worden, uit Nederland. Nu blijkt dat een Nederlands paspoort hem verder helemaal niets waard is, versneld wilde hij hem hebben en anders helemaal niet. Ben blij dat Rita Verdonk zo standvastig bleef!
De meeste topics zijn geopend door mij en ik heb altijd duidelijk mijn mening naar voren laten komen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:18 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat was toch al duidelijk... als men dat niet kon zien..! Wel jammer dat de meeste mensen NU plots wel Rita kunnen waarderen hierover. Zeg niet dat jij er één van bent hoor, maar er zijn er wel veel denk ik
quote:Rita had gelijk, kalou overloper
Vandaag is bekend geworden dat kakkerlak kalou alleen maar Nederlander wilde worden om op het WK te kunnen acteren en om zo schijnbaar een mooie transfer te verdienen. Nu dit niet gelukt is, is het Nederlanderschap blijkbaar niet meer aantrekkelijk en zal hij met hangende pootjes terugkeren bij de Ivoriaanse bondscoach met het verzoek of hij daar nog welkom is. Of de bondscoach kalou wel terug wil hebben in zijn selectie is nog onduidelijk want ook het Ivoriaanse volk zit niet op overlopers te wachten.
Bondscoach San Marco laat in een reactie weten het nog altijd jammer te vinden dat kalou niet voor Oranje uit kan komen omdat hij ook in aanloop naar een volgende EK kalou er graag bij had willen hebben. Dat hij nu via de media moet vernemen dat kalou voor Ivoorkust wil spelen verbaast hem omdat 'we met z'n allen de afgelopen maanden heel veel moeite hebben gedaan om hem het Nederlanderschap te bezorgen.' Naar verluidt is kalou momenteel op zoek naar een andere club, maar niet in zijn geliefde Nederland.
Om eerlijk te zijn ... ik denk helemaal niet dat Kalou met dit idee kwam, beroep te doen op de versnelde naturalisatie-procedure voor topsporters.. Hij kende die regeling waarschijnlijk niet eens ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Salomon Kalou wilde zijn Nederlanderschap alleen maar gebruiken om sneller getransfereerd te worden, uit Nederland. Nu blijkt dat een Nederlands paspoort hem verder helemaal niets waard is, versneld wilde hij hem hebben en anders helemaal niet. Ben blij dat Rita Verdonk zo standvastig bleef!
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:49 schreef Stpan het volgende:
Verder is het onzinnig om deze kwestie op Verdonk te laten afstralen, haar ministerie heeft consequent volgehouden dat een teamsporter niet uniek genoeg is, en daarmee was de kous al maanden geleden af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |