In Engeland stappen de PL teams ook pas later in hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Doet men in Engeland wel, en god wat zijn dat prachtige uitzendingen en zware wedstrijden.
Dát is bekervoetbal ten top, dit is een commercieel liflafje dat ze onder de naam bekervoetbal verkopen.
Ik was iets aan het uitleggen, dat zegt niets over mijn eigen reisplannenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Pfff met de combi.
Er zullen genoeg neutrale kaarten beschikbaar komen.
Je moet gewoon een beetje inventief zijn komt alles goed![]()
Goed zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik was iets aan het uitleggen, dat zegt niets over mijn eigen reisplannen.
zou ook wel willen maar heb alleen een clubcardquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
Ik wil echt naar rotterdam 7 mei. Moet ik eerst vanuit Brabant naar Amsterdam naar rotterdam. Hmm misschien kan ik wel met m'n broer gaan. Blijf ik in A'dam pitten
.
Ik kan ook met de psv supporters meerijden.
quote:VFB Stuttgart heeft belangstelling voor ex-Ajacied Wamberto Sousa Campos, zo meldt het gezaghebbende Der Kicker. De Braziliaanse buitenspeler komt bij zijn huidige club Standard Luik nauwelijks aan spelen toe en wil komende zomer vertrekken.
Stuttgart zou de transfervrije Wamberto graag overnemen. Overigens staat de aanvaller ook in de belangstelling van enkele clubs uit het Midden-Oosten. In Qatar zou een lucratief contract voor hem klaarliggen.
Ik vraag me af waar al die mensen gisteren waren, stelletje nepperds.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef Gelderland het volgende:
ooow...nja bij de normale scc's zal alles al wel uitverkocht zijn
Geld aan het sparen voor de playoffs?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar al die mensen gisteren waren, stelletje nepperds.
Onzin, juist die bobovakken zat nog redelijk wat volk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:11 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Geld aan het sparen voor de playoffs?![]()
Ofterwijl, ze krijgen hun scc via hun bedrijf maar extra kaarten niet dus ze komen niet..
Wat misschien komt omdat ze de 2e ring lange zijde helemaal niet verkochten (anders had er echt wel IEMAND gezetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Onzin, juist die bobovakken zat nog redelijk wat volk.
Ik hoor meer dan alleen JAAAAAAquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:53 schreef Jasza het volgende:
Ff 2 filmpjes van gister, komen er nog wel wat meer:
Losgaan na de 1-1, ik en een maat riepen een beetje veel jaaaaaa:
http://www.megaupload.com/?d=ENWXQLMD
Losgaan na de 2-1, ik met me kop voor de camera en met een brakke JAAAAA:
http://www.megaupload.com/?d=CC7TMTAM
Zal het ff doen, zal zo de post edittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Doe eens normale hosting, yourfilehost ofzo.
Lijkt me sterk, volgens mij zijn bobovakken alleen eigen plaatsen namelijk en kun je die helemaal niet kopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:38 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Wat misschien komt omdat ze de 2e ring lange zijde helemaal niet verkochten (anders had er echt wel IEMAND gezeten) en de mensen die daar een scc hebben op de 1e ring (bobo vakken) zetten?
Ik weet het niet hoor, maar dat zou het ook kunnen zijn...
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet ook nog eventjes kaarten fixen
De tweede ring lange zijde ging eerst wel in de verkoop, maar omdat er te weinig animo voor was, zijn de mensen allemaal naar vergelijkbare/duurdere plaatsen verplaatst (eerste ring dus) zodat de eerste ring wel helemaal vol zat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, volgens mij zijn bobovakken alleen eigen plaatsen namelijk en kun je die helemaal niet kopen.
Bij mijn vriendin thuisquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar al die mensen gisteren waren, stelletje nepperds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |