En wie is die nieuwe trainer dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
Maar ze hebben alle vier andere kwaliteiten. Dan kan je per duel kijken welke twee het handigst zijn in die heerlijke 4-4-2 die de nieuwe trainer komt invoeren.
Tuurlijk hoef je geen knuffelberichtjes te sturen als je hem niet kent. Zou ook erg hypocriet zijn als je dat wel deed. Maar ik vind dat er best even bij stil gestaan mag worden. Ik kende hem verder ook niet (ben ik te jong voor), maar wat ik van mensen die hem wel kenden gehoord hebt, was het wel een echte Ajacied. Iemand die alles voor zijn club en stad over had. Helaas is hij op een vreselijke manier om het leven gekomen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat 'ie zelf in dat veld is gaan staan, dus van mij hoef je geen knuffelberichtjes richting 'm te verwachten.
erger dan een ezel dus. Het eerste schot was hard en laag, maar zó voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien Ryan al vaker scoorde tegen Roda.
Hoe zal het de trainerscarriere van Blind nu verder vergaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Dat moeten we nog even afwachten, maar dat ie geschikter zal zijn dan Blind lijkt me logisch.
Terug naar de jeugd denk ik. Of naar een defensieve competitie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe zal het de trainerscarriere van Blind nu verder vergaan?
Is ie niet gewoon te snel gebracht (zoals meer mensen in dienst bij Ajax, zie ook de bondscoach)?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terug naar de jeugd denk ik. Of naar een defensieve competitie.
\quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Absoluut, het dreigt een Wouters-scenario te worden. Maar ja, hij had die afspraak en Ronald ging eerder dan gepland weg.
Fout wat betreft zijn instelling? sorry maar ik vond dat hij gisteren weer een eogistische instelling liet zien in tegenstelling tot Charisteas.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:59 schreef the_hunter het volgende:
Babel viel gisteren inderdaad goed in. Ik hoop dat ik het fout had wat betreft zijn instelling en motivatie en hoop dat hij deze vorm vasthoudt. We zullen het zien de komende weken. Gisteren verraste hij me in ieder geval positief. Net als Charisteas trouwens
Heb je gelijk in. Alleen dit keer was het wel effectief, in tegenstelling tot voorgaande keren en dan wil je nog wel eens wat door de vingers zienquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Fout wat betreft zijn instelling? sorry maar ik vond dat hij gisteren weer een eogistische instelling liet zien in tegenstelling tot Charisteas.
Nou, Danny.quote:Plaatst Ajax opnieuw man in Kaapstad?
Ajax technisch directeur Martin van Geel liet in het Algemeen Dagblad weten dat de club erover nadenkt om opnieuw een vertegenwoordiger van Ajax bij Ajax Cape Town te plaatsen. 'We zien veel potentieel, maar het wordt zaak ook het rendement te verhogen. Dat kan bijvoorbeeld door iemand vast in Kaapstad neer te zetten.' In de beginjaren van Ajax Cape Town was de coach of technisch directeur altijd afkomstig van Ajax.
Wanneer je op zo'n manier om je eind komt, kan ik dat simpelweg niet vreselijk noemen. Dan klinkt het alsof het een toevallig ongeluk was. Dat was het niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:46 schreef the_hunter het volgende:
Helaas is hij op een vreselijke manier om het leven gekomen...
Zonde van onze tijd ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je op zo'n manier om je eind komt, kan ik dat simpelweg niet vreselijk noemen. Dan klinkt het alsof het een toevallig ongeluk was. Dat was het niet.
Meer posts ga ik er ook niet aan toewijden, zonde van de tijd.
Als je met de combi gaat vertrek je altijd vanuit Amsterdam, zal hun wat interesseren waar je vandaan komt. En bij een bekerfinale in rotterdam gaan ze echt niet aan alternatieve opstaplocaties doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
Ik wil echt naar rotterdam 7 mei. Moet ik eerst vanuit Brabant naar Amsterdam naar rotterdam. Hmm misschien kan ik wel met m'n broer gaan. Blijf ik in A'dam pitten
.
Ik kan ook met de psv supporters meerijden.
Pfff met de combi.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je met de combi gaat vertrek je altijd vanuit Amsterdam, zal hun wat interesseren waar je vandaan komt. En bij een bekerfinale in rotterdam gaan ze echt niet aan alternatieve opstaplocaties doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |