Dat geloof ik ook wel... Maar er zaten woensdag toch wel meer dan 15.000 mensen in de Arena...?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alle 15.000 kaarten die Ajax ter beschikking worden gesteld zullen uitverkocht raken, geloof me nou!
Ik heb inderdaad deze wedstrijd bewust overgeslagen, zodat ik wel naar de kuip kan in de play offs en met de bekerfinale. En nu?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Neuh er zijn altijd wel speciale gevallen, maar jij gaat mij niet vertellen dat 30.000 man opeens wegblijft uit geldnood, terwijl de kaartjes veel goedkoper zijn dan de gemiddelde CL/competitiewedstrijd. Het is gvd een halve finale en dan krijg je het stadion niet eens halfvol, schandalig.
En als we naar de Kuip gaan hebben ze zeker allemaal wel opeens weer een potje met geld gevonden?
Nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef keijz het volgende:
[..]
Urby rechtsbuiten?? Dat lijkt me toch niet echt een goed idee
Klopt, maar bij de finale van de KNVB-beker zijn er maar 15.000 kaarten beschikbaar en dus zullen er niet veel meer Ajacieden zitten. Wanneer er 50.000 kaarten beschikbaar zouden zijn, zouden deze ook verkocht worden, omdat dan ook de successupporters ook zullen gaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel... Maar er zaten woensdag toch wel meer dan 15.000 mensen in de Arena...?
Hoe weet je dat dat een echte is?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:58 schreef jna het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)etbal/26386197.html?
Zou wel lache zijn als het gewoon dat broertje van hem isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik dat shirt nog even bewaren.
Weet ik niet maar zit wel zo'n dingetje op de rechtermouwquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:06 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat een echte is?
Dat zit toch ook op zo'n shirt die je in de winkel koopt? Zoniet dan kunnen ze dat daar wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:09 schreef jna het volgende:
[..]
Weet ik niet maar zit wel zo'n dingetje op de rechtermouw
Dan moet je maar een dna check laten doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat zit toch ook op zo'n shirt die je in de winkel koopt? Zoniet dan kunnen ze dat daar wel.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moet je maar een dna check laten doen![]()
quote:HALFJAARCIJFERS AFC AJAX NV PER 31 DECEMBER 2005
Amsterdam, 24 maart 2006
Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2005/2006 een netto winst van 0,9 miljoen Euro geboekt. Het operationele resultaat bedraagt 7,3 miljoen Euro positief. De afschrijvingen op vergoedingssommen bedragen 6,0 miljoen Euro en het resultaat vergoedingssommen is 0,5 miljoen Euro. Hiermee komt het saldo vergoedingssommen op -5,5 miljoen Euro.
De netto omzet is met 9,8 % gestegen naar ¤ 42,2 miljoen. De totale bedrijfskosten zijn ¤ 34,9 miljoen. De belastinglast op het positieve resultaat bedraagt ¤ 1,2 miljoen. Het groepsvermogen bedraagt ¤ 75,9 miljoen en komt op 62,2% van het balanstotaal.
Wordt de transfer van KJH nog bij het eerste half jaar meegeteld?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
toch mooi, in een kut jaar met dure aankopen toch nog winst draaien... Zie ik ze bij veel andere clubs niet doen...
Lijkt mij dat zo'n groot bedrag van 9 mln gewoon als investering wordt gezien en dus wordt afgeschreven in een aantal jaar?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wordt de transfer van KJH nog bij het eerste half jaar meegeteld?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wordt de transfer van KJH nog bij het eerste half jaar meegeteld?
Ja, dus.quote:Weer zwarte cijfers voor AFC Ajax NV
Vrijdag 24 maart, door SV, Amsterdam, 10.21u GMT+01.00, www.ajax.nl
Vandaag maakte AFC Ajax NV officieel bekend dat de club een netto winst van 0,9 miljoen euro heeft behaald over het eerste halfjaar van het boekjaar 2005-2006.
Het operationele resultaat bedroeg 7,3 miljoen euro, aldus de club in een persbericht. De omzet steeg met 9,8% procent naar 42,2 miljoen euro. Meer op de officiele website.
De omzet van Ajax is gestegen doordat er meer voetbalkaarten zijn verkocht. Daarentegen is toch de netto omzet gedaald. Dit komt door de aankoop van Klaas Jan Huntelaar en de tegenvallende inkomsten uit verkoop van spelers.
De koers van AFC Ajax NV daalde wel sinds 15 oktober van 9,40 naar 8,60. Door de publicatie van de jaarcijfers steeg het aandeel vanmorgen met 0,35% naar 8,63.
Opmerkelijk is dat de salarissen zijn gestegen met 2,3 miljoen euro naar 18,5 miljoen euro. 'De salarissen zijn gestegen door het openbreken en verbeteren van contracten met spelers, indexering van het salarisniveau en salarisverbeteringen', aldus de club.
Ajax hoopt dat het resultaat tot het eind van het jaar positief blijft. Daarvoor zal de club wel inkomsten moeten behalen uit de playoffs en/of het bekertoernooi.
Dat schrijft Ajaxshowtime.com, maar dat slaat nergens op. De netto-omzet is gedaald, door een grote aankoop. Je winst daalt dan, omzet heeft er niets mee te maken. Volgens mij kwam KJH officieel per 1 januari 2006, dus is de transfer nog niet meegenomen.quote:
quote:Balans
De boekwaarde van de vergoedingssommen is toegenomen met ¤ 5,5 miljoen, door investeringen in
spelers, met name door de aankoop van Klaas Jan Huntelaar.
Dit staat in het halfjaarverslag/ persbericht.quote:
Verwachtingen
De resultaten over het eerste halfjaar 2005/2006 bevestigen de eerder uitgesproken verwachting dat
dit boekjaar zowel met een operationele als met een totale netto winst zal worden afgesloten. Na 31
december 2005 zal het effect van de aankoop van Klaas Jan Huntelaar voor ¤ 9 miljoen plaatsvinden
en zijn De Jong, Escude, Lobont en Maxwell getransfereerd. Ajax heeft de achtste finale in het
Champions League toernooi tegen Inter Milan helaas verloren , maar heeft zich geplaatst voor de
finale van de Gatorade Cup 2005/2006.
Dit alles heeft tot gevolg dat voor het gehele boekjaar 2005/2006 nog steeds een operationele winst
verwacht wordt en dat de financiële afloop van het meedoen aan de play -offs en eventuele
transferresultaten bepalend zullen zijn voor het realiseren van een netto winst.
http://www.nu.nl/news/699(...)men_er_niet_uit.htmlquote:Ajax en Grygera komen er niet uit
AMSTERDAM - Ajax heeft de onderhandelingen met Zdenek Grygera afgebroken. De Amsterdamse club en de 25-jarige verdediger kunnen geen overeenstemming over een nieuwe verbintenis bereiken.
Grygera staat tot en met volgend seizoen bij Ajax onder contract. De kersverse bekerfinalist ondernam verschillende pogingen om de Tsjech langer aan zich te binden. "Het verschil tussen vraag en aanbod blijft te groot", aldus technisch directeur Martin van Geel van Ajax vrijdag. "Dan houdt het op een gegeven moment op. Hoe jammer dat ook is. We moeten nu maar kijken hoe het verder gaat."
De kans is groot dat Grygera aan het einde van het seizoen bij Ajax vertrekt. De Amsterdamse club is er niet bij gebaat dat de Tsjech volgend seizoen transfervrij de deur uit loopt. De verdediger wil zelf graag in de Italiaanse Serie A uitkomen. Ajax heeft volgend seizoen met Jaap Stam en John Heitinga al twee vervangers voor Grygera in huis.
Komt van Ajax.nl en hier staat dus min of meer dat DB ontslagen wordt.quote:Ook volgend seizoen zal Ajax de eventuele extra wedstrijden in play-offverband, bovenop de 17 competitiewedstrijden in de Eredivisie, niet in de seizoenkaartprijs verwerken. We gaan immers met nieuw elan voor het kampioenschap!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Komt van Ajax.nl en hier staat dus min of meer dat DB ontslagen wordt.
Nee, hoor. Dit staat in het verslag:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
eerste half jaar van het boekjaar. loopt van 3 maanden voor het einde van 2005 tot einde maart...
quote:De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2005 tot en met 31 december 2005 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2004 tot en met 31 december 2004.
Dat maak ik er anders nergens uit op. Ontslagen worden zal ie sowieso niet, hooguit naar een andere functie teruggezet worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Komt van Ajax.nl en hier staat dus min of meer dat DB ontslagen wordt.
En wat denk je dat er gebeurd wanneer Blind daar (wegpromoveren) niet mee akkoord gaat? Juist, dan wordt ie dus gewoon ontslagen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat maak ik er anders nergens uit op. Ontslagen worden zal ie sowieso niet, hooguit naar een andere functie teruggezet worden.
Waarom? Zou je Vermaelen boven Zaadnek verkiezen centraal naast Stam dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef Jajong het volgende:
Ik kan niet huilen om Zdenek, hij zou toch een veredelde bankzitten worden.
Zaadnek, wat leuk gevonden! helemaal zelf bedacht? Knap hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Zou je Vermaelen boven Zaadnek verkiezen centraal naast Stam dan?
Hilariteit alom!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Zou je Vermaelen boven Zaadnek verkiezen centraal naast Stam dan?
Je had ook met alle drie kunnen spelen in een 3 mans verdediging met Maduro ervoor. Maar Gryga gaat weg, dus kan Heitinga mooi zijn plek innemen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Zou je Vermaelen boven Zdenek verkiezen centraal naast Stam dan?
Schijnt dat Co de nieuwe TD word aldaar....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef StarGazer het volgende:
Ronald Koeman en Jantje Wouters als coach en assistent bij psv ? Doen, kennen we lachen volgend jaar
Maduro is geen 4.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je had ook met alle drie kunnen spelen in een 3 mans verdediging met Maduro ervoor. Maar Gryga gaat weg, dus kan Heitinga mooi zijn plek innemen.
Wel als Ajax met een driemansverdediging speelt en Maduro dus de verdedigende middenvelder is. Dan is hij wel een 4.quote:
Komt heel portugal bij Psv op de koffie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Schijnt dat Co de nieuwe TD word aldaar....
quote:'Heeft Ajax akkoord met Pocognoli (Genk)?'
Racing Club Genk meldt dat Ajax en Pocognoli bijna een akkoord hebben. Zij zouden volgens andere bronnen vernomen hebben dat de deal in de maak is. Het zou volgens anderen zelfs helemaal rond zijn.
Sebastien Pocognoli is een linkerflankspeler van Racing Genk die sinds dit seizoen in de Limburgse selectie is opgenomen. De nog maar 18-jarige middenvelder scoorde bovendien in één van zijn eerste matchen voor Genk. In de thuiswedstrijd tegen Westerlo scoorde hij al na een 10 seconden het tweede doelpunt, na een invalbeurt.
De voormalige jeugdspeler van Standard is ook inzetbaar op de linksachter. In de wedstrijden waarin hij speelde liet hij zien dat hij een rush in de benen heeft, met goede bewegingen, goed overzicht en een prachtige voorzet. Hij heeft bij Genk een contract tot juni 2008.
Ik ook niet. En met Perez, Mitea, Rosenberg en Babel hebben we genoeg linksbuitens. Ik heb liever dat Ajax op zoek gaat naar een rechtshalf.quote:
Urby is ook wel eens geblesseerd of geschorst, en als Juanfran weggaat....Lindenbergh linksachter was ook niet zon succesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moet Ajax nou weer met hem? Zijn stats zijn ook niet bepaald overtuigend. 8 keer gespeeld waarvan 7 keer ingevallen of gewisseld. Waarom geven ze Urby niet gewoon 100 % vertrouwen?
Dan is hij jouw man.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Nou als dat van die voorzet echt klopt.
Je hebt ook een stand-in nodig natuurlijk. Maar ik weet niks over die gast, dus kan er verder geen oordeel over gevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moet Ajax nou weer met hem? Zijn stats zijn ook niet bepaald overtuigend. 8 keer gespeeld waarvan 7 keer ingevallen of gewisseld. Waarom geven ze Urby niet gewoon 100 % vertrouwen?
quote:
Rugnummer 15
Geboorteplaats - en datum Luik – 01-08-1987
Nationaliteit Belg
Partner Sandrine Bourguignon
Kinderen -
Vorige clubs Seraign / Standard
Positie Verdediger
Lengte / Gewicht 1m81 / 73 kg
Aantal wedstrijden 1
Aantal doelpunten in België 0
Aangesloten sinds 2003
Contractduur 30-06-2008
Omdat Blind zo zijn eigen tactische (of nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach, een jonge, talentvolle, Nederlandstalige linksbuiten met een goede voorzet, die ook nog eens als linksback uit de voeten kan, mag van mij komen, zeker wanneer hij geen vermogen kost. Kenneth Perez, Ryan Babel, Nicolae Mitea en Markus Rosenberg kunnen allemaal wel als linksbuiten spelen, maar hebben geen van allen een goede voorzet in huis. Het zal echter wel betekenen dat John Goossens en Dirk Boerrigter vooralsnog geen kans krijgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ook niet. En met Perez, Mitea, Rosenberg en Babel hebben we genoeg linksbuitens. Ik heb liever dat Ajax op zoek gaat naar een rechtshalf.
Klopt, alleen geen vaste waarde, en als hij erin staat staat hij links back of links midden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:38 schreef Radegast het volgende:
Pocognoli is een linksback.
Speelt volgens mij ook voor Jong Belgie.
Wat een grafkopquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:41 schreef Nashje het volgende:
Hij speelt inderdaad voor Jong Belgie.
[afbeelding]
Perez heeft wel een aardige voorzet hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, een jonge, talentvolle, Nederlandstalige linksbuiten met een goede voorzet, die ook nog eens als linksback uit de voeten kan, mag van mij komen, zeker wanneer hij geen vermogen kost. Kenneth Perez, Ryan Babel, Nicolae Mitea en Markus Rosenberg kunnen allemaal wel als linksbuiten spelen, maar hebben geen van allen een goede voorzet in huis. Het zal echter wel betekenen dat John Goossens en Dirk Boerrigter vooralsnog geen kans krijgen.
Lelijker dan Patrick Lodewijks is ie zeker niet.quote:
Pocognoli is echt geen linksbuiten hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, een jonge, talentvolle, Nederlandstalige linksbuiten met een goede voorzet, die ook nog eens als linksback uit de voeten kan, mag van mij komen, zeker wanneer hij geen vermogen kost. Kenneth Perez, Ryan Babel, Nicolae Mitea en Markus Rosenberg kunnen allemaal wel als linksbuiten spelen, maar hebben geen van allen een goede voorzet in huis. Het zal echter wel betekenen dat John Goossens en Dirk Boerrigter vooralsnog geen kans krijgen.
voetbalzonequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lelijker dan Patrick Lodewijks is ie zeker niet.
Maar waar komt dat bericht over Pocognoli eigenlijk vandaan?
Ik had dit nieuws van: http://www.soccerplaza.be/nieuws/3299quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lelijker dan Patrick Lodewijks is ie zeker niet.
Maar waar komt dat bericht over Pocognoli eigenlijk vandaan?
Aangezien het een Belgische site is, ging/ga ik ervan uit dat ze de positie van Sebastien Pocognoli wel weten, beter dan wij hier in Nederland.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Pocognoli is echt geen linksbuiten hoor.
Idd, over de kwaliteiten van Kuyt heb ik het niet, die gast is gewoon goed. Maar wat een rotkop heeft die gast idd...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:55 schreef Erwtensoep het volgende:
grafkop
Het valt me inderdaad ook op dat veel mensen het hier alleen over het uiterlijk van voetballers hebben en niet over hun voetbalkwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, over de kwaliteiten van Kuyt heb ik het niet, die gast is gewoon goed. Maar wat een rotkop heeft die gast idd...
Ach, die kakkerlak begint er zelf over. Hoe typisch, homo's lopen hand in hand? Verder interesseert het me geen fuck hoe onze spelers eruit zien, als ze maar presteren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad ook op dat veel mensen het hier alleen over het uiterlijk van voetballers hebben en niet over hun voetbalkwaliteiten.
Maar ik ben het wel eens over Kuyt.
Nou we het dan toch over uiterlijk hebben, die Pocognoli lijkt hier een beetje op Rosenberg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:41 schreef Nashje het volgende:
Hij speelt inderdaad voor Jong Belgie.
[afbeelding]
Die is ook te duur als bankzitter en verre van overtuigend bezig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Tvduijn het volgende:
als dit klopt betekend dat dus dat Juanfran weggaat lijkt me....
Die speelt dan ook voor Club Brugge. Meer centraal trouwens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandelannoite is een groter talent, ik weet alleen niet op welke positie hij precies speelt.
Inderdaad, maar moet ie wel beter spelen dan tegen Roda, want wat speelde hij matigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Nee, die gaat daar gewoon linea recta de basis in twi!
Trabelsi speelt normaal altijd goed, hij laat zijn man bijna nooit gaan, maar deze wedstrijd vond ik hem echt dramatisch slecht. Op een gegeven moment liet hij z'n man weer lopen waardoor Maduro tegenover 2 Roda'ers stond, maar godzijdank miste die gast, want het stond toen al 1-1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie niet (in de reguliere speeltijd)
Je bedoelt 0-1.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Trabelsi speelt normaal altijd goed, hij laat zijn man bijna nooit gaan, maar deze wedstrijd vond ik hem echt dramatisch slecht. Op een gegeven moment liet hij z'n man weer lopen waardoor Maduro tegenover 2 Roda'ers stond, maar godzijdank miste die gast, want het stond toen al 1-1
Wellicht, maar Milan is een leuk zakenclubje. De meeste transfervrije spelers die ze aantrekken worden binnen de kortste keren verkocht met winst.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Nee, die gaat daar gewoon linea recta de basis in twi!
Als ik Van Geel zo hoor wil Grygera wel erg veel knaken hebben ....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:17 schreef HomerJ het volgende:
"Het verschil tussen vraag en aanbod blijft te groot", aldus technisch directeur Martin van Geel van Ajax
Ja maar is toch overbodig? Stam komt voor Grygera allebei mandekkers.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ik Van Geel zo hoor wil Grygera wel erg veel knaken hebben ....
En ze moeten Japie al zoveel betalenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ik Van Geel zo hoor wil Grygera wel erg veel knaken hebben ....
Ik zou toch graag zien dat Zdenek zijn contract met 2 a 3 jaar zou verlengen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja maar is toch overbodig? Stam komt voor Grygera allebei mandekkers.
Nou zeg, 1 miljoen.quote:
Ja, ik ook maar werd anders wel een dure bankzitterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zou toch graag zien dat Zdenek zijn contract met 2 a 3 jaar zou verlengen.
-Grygera--Stam--Vermaelen-quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar werd anders wel een dure bankzitterals rechtsback wil ik hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |