abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:16:01 #276
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36331908
Ajax quad hebben?

www.ajaxquadloterij.nl
Houd van een lijntje.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:17:48 #277
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36331973
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:41 schreef Nashje het volgende:
Hij speelt inderdaad voor Jong Belgie.

[afbeelding]
Nou we het dan toch over uiterlijk hebben, die Pocognoli lijkt hier een beetje op Rosenberg.
pi_36333633
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:

Zelfs dat snapt ie niet

idd, 't is en blijft een mongool
Haleloeja
pi_36333690
Ongelooflijk... Dat ze de vergelijking met de play offs in de GGD durven te maken!!

Informatie play-offs seizoen 2005-2006

Amsterdam, 24 maart 2006
Voor het eerst worden er dit jaar na de reguliere Eredivisiecompetitie door een aantal clubs nog play-offwedstrijden gespeeld. Pas op de slotdag van de competitie is bekend welke clubs daaraan zullen deelnemen.

Vanwege deze onzekerheid heeft Ajax vorig jaar reeds besloten om deze extra wedstrijden en de extra wedstrijdkosten niet middels een opslag in de seizoenkaartprijs op te nemen. Dit zou immers bij het niet spelen van de play-offs hebben geleid tot een extra belasting van onze seizoenkaarthouders en/of een aanzienlijke administratieve beslommeringen bij eventuele restitutie achteraf.
Ajax heeft dit vorig jaar in april aan al zijn seizoenkaarthouders, middels een persoonlijke brief bekendgemaakt. De mededeling luidde dat, indien Ajax zou deelnemen aan de play-offs, de seizoenkaarthouder voorrang zou hebben bij het kopen van kaarten én een korting op de prijs zou krijgen. Met de aangekondigde kaartverkoop doet Ajax gestand aan deze belofte, nu deelname aan de play-offs nadert.

Rekening houdend met de huidige (d.d. 24 maart 2006) situatie rondom de Gatorade Cup en de stand in de competitie betekent dit vooralsnog:
• Bij een landskampioenschap van PSV zal Ajax bij het eindigen op een 2e t/m 5e plaats in ieder geval één play-offronde spelen. Wordt deze gewonnen dan volgt nog een tweede play-offronde om de kwalificatieplek voor de Champions League van volgend seizoen. Bij verlies speelt Ajax géén tweede play-offronde meer (het dan hoogst haalbare, een UEFA Cupticket, is immers al binnen door een finaleplaats tegen de landskampioen in de Gatorade Cupfinale). Ajax zal in ieder geval géén derde play-offronde spelen.
• Bij een landskampioenschap van PSV zal Ajax bij het eindigen op een 6e t/m 9e plaats helemaal geen play-offs spelen.

Dit zijn de twee meest waarschijnlijke opties. Er zijn nog andere scenario’s mogelijk. Mochten die aan de orde komen, zullen we berichten over de consequenties daarvan.

Over de start van de mogelijke kaartverkoop en de speeldata, zal binnenkort nader worden bericht. Ajax heeft de toegangsprijzen dusdanig bepaald, dat de supporters voor het lagere prijsniveau de te verwachten topwedstrijd(en) kunnen bijwonen. Seizoenkaarthouders hebben hierbij al vanaf ¤9,20 toegang tot een maximum van ¤30,- voor de allerbeste plaatsen. Tevens zal het entreebewijs als kortingscoupon dienen voor een nader bekend te maken verrassing!

Ook volgend seizoen zal Ajax de eventuele extra wedstrijden in play-offverband, bovenop de 17 competitiewedstrijden in de Eredivisie, niet in de seizoenkaartprijs verwerken. We gaan immers met nieuw elan voor het kampioenschap!

Het is overigens naar voorbeeld van de Nacompetitie in de Gouden Gids Divisie, volstrekt gebruikelijk om de (mogelijke) extra wedstrijden bovenop de reguliere competitiewedstrijden, additioneel aan de fans te verkopen. Vrijwel alle clubs hebben dan ook voor deze weg gekozen en iedere club kan vervolgens zijn eigen acties of kortingen daaraan verbinden. De hoge extra wedstrijdkosten zullen bij de meeste clubs wellicht niet eens gedekt worden. De play-offs zijn er vóór supporters, maar zullen ook samen mét de supporters en alle overige betrokkenen georganiseerd moeten worden.

Ajax is klaar voor de eindsprint. Samen met de supporters gaan wij er tegenaan!

I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_36334079
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Tvduijn het volgende:
als dit klopt betekend dat dus dat Juanfran weggaat lijkt me....
Die is ook te duur als bankzitter en verre van overtuigend bezig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36334107
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandelannoite is een groter talent, ik weet alleen niet op welke positie hij precies speelt.
Die speelt dan ook voor Club Brugge. Meer centraal trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_36334117
Grygera naar Juventus, Trabelsi naar AC Milan. Dat zijn pas uitgaande transfers!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:32:08 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36334165
Trabelsi wordt volgend jaar dus door AC Milan verkocht voor een x aantal miljoen.
pi_36334198
Nee, die gaat daar gewoon linea recta de basis in twi!
www.thuisuiteten.nl
pi_36334342
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, maar moet ie wel beter spelen dan tegen Roda, want wat speelde hij matig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:45:19 #286
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36334472
Wie niet (in de reguliere speeltijd)
Houd van een lijntje.
pi_36334563
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie niet (in de reguliere speeltijd)
Trabelsi speelt normaal altijd goed, hij laat zijn man bijna nooit gaan, maar deze wedstrijd vond ik hem echt dramatisch slecht. Op een gegeven moment liet hij z'n man weer lopen waardoor Maduro tegenover 2 Roda'ers stond, maar godzijdank miste die gast, want het stond toen al 1-1
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:51:23 #288
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36334617
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:48 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Trabelsi speelt normaal altijd goed, hij laat zijn man bijna nooit gaan, maar deze wedstrijd vond ik hem echt dramatisch slecht. Op een gegeven moment liet hij z'n man weer lopen waardoor Maduro tegenover 2 Roda'ers stond, maar godzijdank miste die gast, want het stond toen al 1-1
Je bedoelt 0-1.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:17:41 #289
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36335279
"Het verschil tussen vraag en aanbod blijft te groot", aldus technisch directeur Martin van Geel van Ajax

Ligt het aan mij of heb ik dit eerder gehoord?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:20:00 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36335359
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Wellicht, maar Milan is een leuk zakenclubje. De meeste transfervrije spelers die ze aantrekken worden binnen de kortste keren verkocht met winst.
pi_36335459
Logische aankoop toch voor de toekomst, komt gewoon in Jong Ajax te spelen.

JuanFran weg, opzich jammer maar haalt zijn niveau van Celta niet meer.
pi_36335480
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:17 schreef HomerJ het volgende:
"Het verschil tussen vraag en aanbod blijft te groot", aldus technisch directeur Martin van Geel van Ajax
Als ik Van Geel zo hoor wil Grygera wel erg veel knaken hebben ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36335540
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja maar is toch overbodig? Stam komt voor Grygera allebei mandekkers.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:27:36 #294
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36335572
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En ze moeten Japie al zoveel betalen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36335580
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ja maar is toch overbodig? Stam komt voor Grygera allebei mandekkers.
Ik zou toch graag zien dat Zdenek zijn contract met 2 a 3 jaar zou verlengen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36335590
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

En ze moeten Japie al zoveel betalen
Nou zeg, 1 miljoen.
pi_36335606
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik zou toch graag zien dat Zdenek zijn contract met 2 a 3 jaar zou verlengen.
Ja, ik ook maar werd anders wel een dure bankzitter als rechtsback wil ik hem niet.

Kan hij nu ook voor een 5 milj euro weg? met dit resterende contract, of kunnen we nog veel vangen?
pi_36335617
Geen fan van Grygera, maar vind hem (nog) wel beter dan Vermaelen achterin...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36335637
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ja, ik ook maar werd anders wel een dure bankzitter als rechtsback wil ik hem niet.
-Grygera--Stam--Vermaelen-

Aardige driemansverdediging, dunkt me.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:30:23 #300
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36335639
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nou zeg, 1 miljoen.
Ik dacht 2....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo