jij bent de eerste die ik het zo hoor/zie zeggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef slaveloos het volgende:
trainingspakkentaal voor ride
alridequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef slaveloos het volgende:
trainingspakkentaal voor ride
ik denk dat jij te weinig honda-rijders afkomstig uit t westen van t land in je omgeving hebt, de r zit ergens tussen de gewone r en de w in, en ja ik kom graag in "foute" kroegenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij bent de eerste die ik het zo hoor/zie zeggen
zou dat wat zeggen
je hebt hem gevonden (ben dan ook nog niet zo lang vader)quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef Wriker het volgende:
Een hardwerkende vader met een VW Golf met knippers in de spiegels? Bestaan die?
luister s kneus, zonder auto kan ik nauwelijks werken, niet iedereen zit de hele dag met zn collega's bij de koffieautomaat over ajax te lullen. Ik heb over 20 mibnuten een afspraak en wacht op mijn auto en moet mijn frustraties kwijt vandaar dit topic.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:57 schreef teh_m0nkey het volgende:
TJAKAAAAAAAquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:10 schreef Seneca het volgende:
Ze hadden ook je auto kunnen jatten en je spiegels laten liggen. Dus eigenlijk was dit een hele positieve dag voor je!
IIG hebben we je geleerd my ride goed te schrijvenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef slaveloos het volgende:
[..]
luister s kneus, zonder auto kan ik nauwelijks werken, niet iedereen zit de hele dag met zn collega's bij de koffieautomaat over ajax te lullen. Ik heb over 20 mibnuten een afspraak en wacht op mijn auto en moet mijn frustraties kwijt vandaar dit topic.
I need my ride so back off
ja zo lust ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:10 schreef Seneca het volgende:
Ze hadden ook je auto kunnen jatten en je spiegels laten liggen. Dus eigenlijk was dit een hele positieve dag voor je!
svp nokken met je getroll.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:13 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
IIG hebben we je geleerd my ride goed te schrijven![]()
NEEN geen positieve dag, mijn vriendin is ziek en aan de antibiotica, evenals mijn tweeling van net een jaar, leuk hoor met 3 zieke vrouwen in huis, het huishouden en een fulltime (voeltaaim) job ernaast. Verder heb ik de meeste afspraken die ik vandaag had moeten verzetten, zodat ik morgen geen thuiswerkdag kan hebben en mijn vriendin en de meissies een beetje kan vertroetelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:10 schreef Seneca het volgende:
aldus sprak teh_m0nkeyquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:13 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
IIG hebben we je geleerd my ride goed te schrijven![]()
krijg je ervan als je in een Turkenbak rijdt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef slaveloos het volgende:
Door van die kneusjes die hun raait willen pimpen, maar te beroerd zijn om ervoor te werken ben ik nu mijn buitenspiegels kwijt. Ze hebben ze er vannacht gewoon vanaf gestolen, een VW Golf uit 2005 met knippers in de spiegels, whoohoo die knippers moeten we hebben. Schroef ze dan maar van de auto van een hardwerkende vader af gvd![]()
vw golf is de opel ascona van t nieuwe millenium????? Compleet nieuw voor mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
krijg je ervan als je in een Turkenbak rijdt.
trekt volk aan dat op een andere manier hard werkt.
FF dimmen he? Niets mis met VW Golf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
krijg je ervan als je in een Turkenbak rijdt.
trekt volk aan dat op een andere manier hard werkt.
als je er zelf in rijdt ogenschijnlijk niet nee, maar dan hoor je ook thuis in een wijk als Utrecht-Kanaleneiland of -Sterrenwijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
FF dimmen he? Niets mis met VW Golf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |