walrus gijsquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:30 schreef -Struikrover- het volgende:
1159 wachten op een hoogtepunt van Surfer
WHOAHAOHAOHAOHAHAHAAAquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga trouwen denk ik
moet wel lukken![]()
nee gijs.... echt neequote:
jij bent echt raar hèquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
WHOAHAOHAOHAOHAHAHAAA![]()
![]()
![]()
leuk, oude topics
nog steeds hèquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb jij al wel eens in de spiegel gekeken?
of naar je schoenen( zijn ze nog wit? )
nee... sorryquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Walrus, groot, dik, liggen de hele dag te slapen?
Link?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:04 schreef Magneet het volgende:
Ik las net in dat topic van Danyel het stukje dat als laatste op zijn log is geschreven. Ik zou het niet doen als je op je werk ben want de rest vand e dag ben je nergens meer toe in staat
Spuit elf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
http://danyel.beebiesite.nl/ en dan dagboek![]()
Kom op joh.. tis echt heel naar .. en je kan er heus even bij stil staan, meeleven, proberen voor te stellen. Maar blijf er ajb niet in hangen.. daar heeft echt niemand baat bij.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom op joh.. tis echt heel naar .. en je kan er heus even bij stil staan, meeleven, proberen voor te stellen. Maar blijf er ajb niet in hangen.. daar heeft echt niemand baat bij.
nummer 2 heft nummer 1 opquote:
Ja ik ook hoor Gijs.. tis heel aangrijpend geschreven ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
nummer 2 heft nummer 1 open B. je hebt gewoon gelijk maar toen ik dat stukje las voelde ik me echt ff zwaar klote.
*PROESTquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
WHOEHAHAHHAAHA![]()
![]()
Dat springen van dat beest
Ja dat had ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*PROEST
Ik moet me inhouden om niet keihard te lachen![]()
Nee idd, zonder geluid is het minder. Wel grappig om die blonde chick te zien trappen, volgens mij is die best lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat had ik ookDat jumpen!
Deze lijkt me grappig.. maar versta er niks van
bedankt voor deze mededelingquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
...............................................
O B L I V I O N
Tering Brown met je interessante oh jaaa johhh'sGijs heerlijk he dat enthousiasme.... Deze RPG is zeldzaam. Ik ga vanavond bloggen..... B dat zal je morgen pas lezen want ik neeeeem aan dat je de gehele avond in de magische wereld van Oblivion zit.
Surfer en ik raken er niet over uitgesproken. We doen beide trouwens totaaaal wat anders... die ervaring... he weet niet waar ik moet beginnen te vertellen...
Veel plezier aan iedereen die dit gaat gamen.... !
OMGWTFBBQ!!!111einseinsquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
...............................................
O B L I V I O N
Tering Brown met je interessante oh jaaa johhh'sGijs heerlijk he dat enthousiasme.... Deze RPG is zeldzaam. Ik ga vanavond bloggen..... B dat zal je morgen pas lezen want ik neeeeem aan dat je de gehele avond in de magische wereld van Oblivion zit.
Surfer en ik raken er niet over uitgesproken. We doen beide trouwens totaaaal wat anders... die ervaring... he weet niet waar ik moet beginnen te vertellen...
Veel plezier aan iedereen die dit gaat gamen.... !
sukkelquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:07 schreef Bastard het volgende:
http://mediagecko.com/index.php?subaction=showfull&id=1142954480&archive=&start_from=&ucat=1&
Tering zoutje ! Ga je DS baffen man !quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ!!!111einseins
Ik koop er twee!O_O
Hij ligt aan de oplader, heb m gister helemaal uitgeputquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tering zoutje ! Ga je DS baffen man !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |