quote:
quote:is zelfs een screenshotje van gemaakt door een ander oplettend persoon.
quote:Het is meer zo dat jouw bijdragen doorgaans niet echt de moeite waard zijn om op te reageren, en dat bewijs je keer op keer.
quote:Errug low level.
Dreigementen die (in dit geval) geen steek houden gaarne via de email bespreken, andere vormen van dreigementen en flamepost (al dan niet onder water) ook graag.quote:Op zondag 2 april 2006 21:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien, is zelfs een screenshotje van gemaakt door een ander oplettend persoon.Het is meer zo dat jouw bijdragen doorgaans niet echt de moeite waard zijn om op te reageren, en dat bewijs je keer op keer. Errug low level.
Geef ons eens een alternatief voordat we beslissen ?quote:Op zondag 2 april 2006 20:47 schreef Oversight het volgende:
@ beide mods
Ben plaatjes van de hoofdpagina van de wiki aan het afmaken...
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpaginajullie nog tevreden met het X-plaatje, of is er al behoefte aan iets nieuws?
Jongen zit nou niet de hele tijd te proberen het laatste woord te hebben. Blijf hier en zit niet constant idd negatieve aandacht te vragen of pleur op naar je eigen forum en blijf daar dan. Dat ge-etter de hele tijd sinds het hele stenny-debacle begint te vervelen.quote:
Ik probeer helemaal niet het laatste woord te hebben, ik vraag me gewoon serieus af waar Mirage die dreigementen in ziet. Ik heb niemand bedreigd. Ik mag daar toch gewoon wel naar vragen of niet dan?quote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jongen zit nou niet de hele tijd te proberen het laatste woord te hebben. Blijf hier en zit niet constant idd negatieve aandacht te vragen of pleur op naar je eigen forum en blijf daar dan. Dat ge-etter de hele tijd sinds het hele stenny-debacle begint te vervelen.
Ach man.... flikker toch op... dit is gewoon even schijnheilig als de smiley die je net postte.quote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet het laatste woord te hebben, ik vraag me gewoon serieus af waar Mirage die dreigementen in ziet. Ik heb niemand bedreigd. Ik mag daar toch gewoon wel naar vragen of niet dan?![]()
En ja die discussies hier over het genverbrander-forum beginnen mij ook te vervelen, maar ik ben dan ook niet degene die er telkens weer over begint.
En nou niet piepen dat er op dat andere forum niets gezegd wordt over TRU of personen uit TRU, want dat is gelul.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach man.... flikker toch op... dit is gewoon even schijnheilig als de smiley die je net postte.
[..]
En nou niet piepen dat er op dat andere forum niets gezegd wordt over TRU of personen uit TRU, want dat is gelul.
Niet hier hypocriet komen piepen.
En nee.... ik ga niet de discussie met je aan en ga ook geen voorbeelden aanhalen. lees dan je eigen forumpje maar na.
En ..waar is jou avatar ?quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als serieus compliment, man.![]()
Het zijn eerder sceptici /criticasters en believers die elkaar afmaken .....en hier was het ook zo in het topic van RVDB voordat er ingegrepen werd door ...........de mod'squote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef Netflier het volgende:
Ik was gisteren eens naar dat genverbrander-forum gegaan. Opmerkelijk dat daar een dezelfde soort misselijke sfeer hangt als hier in TRUTH. Iedereen probeert het hoogste woord te halen en niemand laat elkaar in hun waarde. Die zogenaamde schijnintellectualiteit (oh, kijk mij eens slim zijn met mijn hoge woordenschat) kan niet verhullen dat het niveau zeer kinds is.
Misschien ligt het niet aan de mensen, maar lokken de onderwerpen gewoon tweedracht uit. Protestanten en katholieken bijvoorbeeld maken elkaar af omdat ze van mening verschillen. Religie is blijkbaar heel gevaarlijk en 'obscure zaken' horen ook bij religie.
Ja, en terecht, want die topicreeks ging nergens meer over. Hoop SC en herhaling van feiten. Dan heb je nog die Stenny die doet alsof ze een hele tante is, eerst geloofde ze in RvdB, en toen die ontmaskerd werd had zij ineens al lang door dat RvdB nep was, want ze had contact gehad met entiteiten rond Robbert of zo. Yeah rightquote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef totsy het volgende:
[..]
Het zijn eerder sceptici /criticasters en believers die elkaar afmaken .....en hier was het ook zo in het topic van RVDB voordat er ingegrepen werd door ...........de mod's![]()
En dan ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:49 schreef nokwanda het volgende:
Maar ja... die is nu al een poosje voorbij en nu hebben we het er nog steeds over.
Ja.... er lopen nu ook genoeg 9/11 topics.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En dan ?
We lullen nog steeds over 911 ook
PS : rvdb heb ik nooit gevolgd hoor
deze? of of deze?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Weet iemand misschien dat topic waarin iemand vroeg om een foto van een vliegtuig met chemtrail van voor 1995?
Nee, natuurlijk niet: dan krijg je ban voor een maandquote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet het laatste woord te hebben, ik vraag me gewoon serieus af waar Mirage die dreigementen in ziet. Ik heb niemand bedreigd. Ik mag daar toch gewoon wel naar vragen of niet dan?![]()
ah snotver, het was de wo2 foto die je hier post: Chemtrails, feit of fictie ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
deze? of of deze?
In beide heb ik trouwens al chemtrails van voor 1995 geplaatst, maar ik ben altijd benieuwd naar nieuwe
Die foto is ook nogal bekendquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
ah snotver, het was de wo2 foto die je hier post: Chemtrails, feit of fictie ?
Iemand vroeg heel stellig om een foto van voor 1995 waarop chemtrails te zien waren.
Ik ben nog op zoek naar een formule 1 wagen waarbij een condens streep van de achtervleugel afkomt. Of is dat ook al behandeld?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die foto is ook nogal bekend
Da's zo'n beetje de eerste hit die je met Google krijgt volgens mij als je op afbeeldingen zoekt met contrails + ww2 (of iets in die geest als zoekterm).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |