Ja dat was om te illustreren hoe een zacht snotje eruit ziet. Het tegenovergesteld van een hard snotje.quote:
Pedoquote:
Lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef Candera het volgende:
Koekje erbij?
zulk soort dingen hangen in een grot en zijn bekend als stalagtietquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Maar als dat natte snotje van de foto opdroogt dan heb je pas een hard snotje waar je trots op kunt zijn
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
zulk soort dingen hangen in een grot en zijn bekend als stalagtiet![]()
Nee ben geen mod, maar ik vind dat plaatje helemaal niet zo viesquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Canisfire het volgende:
En dat is een mod.
Je lijkt me hier bijna kotsen man![]()
tsss, watje...quote:
die is niet zo makkelijk slurpen, maar toch bedanktquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een belletje voor jou dan
[afbeelding]
quote:
Die heeft geen hard snotjequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:05 schreef Fliepke het volgende:
Echt heel vervelend zijn die snotjes die je in je slaap hebt opgebouwd en toen ook de tijd hebben gekregen om heel hard op te drogen. Nu krijg ik ze bijna niet uit mn neus gepeuterd. Er lijkt daarnaast geen einde aan te komen.
Snot, je zuigt!
-edit- plaatje was voor sommigen te grafisch
EXPLICIET SNOTPLAATJE ***SHOCKING***
Als die het snachts hard laat worden krijg je het zonder hamer en beitel niet meer losquote:
ahahahah!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef Candera het volgende:
Koekje erbij?
Die zijn nep die komen bij de fop winkel vandaan dom wichtquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef Tique3 het volgende:
wereldkampioen snotslingeren
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |