Heeft er misschienmee te maken dat de meerderheid van de aanbidders twee keer zo oud is als zij?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Noir666 het volgende:
Trouwens best grappig/ironisch dat Kelly ondanks al die aanbidders nog single is![]()
![]()
Heb al een subtiel berichtje achtergelaten in hun gastenboekquote:Oh, en stel je eens voor dat iemand P&K op dit topic attendeert, en ze al die GIFjes en *fap*-posts zien![]()
![]()
(Idee voor een kloon misschien?)
Ik wilde net een negatieve reactie geven, tot ik je usericon zagquote:
Zie maar wat je ermee doet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
zou iemand ook een gifje kunnen maken rond 00:56 bij Respect, rond het "money" gebaar
Bvd![]()
O RLY?quote:
Op internet liggen miljoenen mannelijke aanhangers aan haar voeten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:52 schreef Jaco90 het volgende:
Volgens mij krijgt in RL Pomme meer jongens..
NO WAI!quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik wilde net een negatieve reactie geven, tot ik je usericon zag![]()
maar..maar..Kelly ziet er veel spontaner en lieffer uit!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:52 schreef Jaco90 het volgende:
Volgens mij krijgt in RL Pomme meer jongens..
lieffer, bestaat dat woord überhaupt wel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef Noir666 het volgende:
[..]
maar..maar..Kelly ziet er veel spontaner en lieffer uit!!![]()
Dat was een zgh. bewuste typo, aangezien ik van mening ben dat de betekenis van het woord 'liever' beter wordt geaccentueerd door een dubbele f.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
lieffer, bestaat dat woord überhaupt wel?![]()
Net als breezers die ook woorden veranderen om het beter te laten 'accuenteren'?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dat was een zgh. bewuste typo, aangezien ik van mening ben dat de betekenis van het woord 'liever' beter wordt geaccentueerd door een dubbele f.![]()
nEe, wAnT uN bReEzAh tYpT gUhW00n w1LLeKeuRiGh sHiFt, eNn sChrIjfT w0ordEn vAak Fo0WneTieZ..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net als breezers die ook woorden veranderen om het beter te laten 'accuenteren'?![]()
dankuquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zie maar wat je ermee doet.![]()
[afbeelding]
Wat een onthulling!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Herald het volgende:
het schijnt dat ze eerst wel altijd live zongen, totdat Kelly een neger had gedeepthroat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |