hadden ze als nummer 6 niet sowieso ook Uefacup gehaald?quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben er in ieder geval blij mee dat FC Utrecht nog een kansje heeft voor UEFA cup
Ik dacht daar idd ook aan toen ik het intyptequote:Op maandag 17 april 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hadden ze als nummer 6 niet sowieso ook Uefacup gehaald?
Volgens mij nu wel, omdat Ajax dan door de beker UEFA zou pakken. Maar is volgens mij niet vanzelfsprekend dat je als nr 6 UEFA cup voetbal pakt.quote:Op maandag 17 april 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hadden ze als nummer 6 niet sowieso ook Uefacup gehaald?
idd dit jaar dankzij Ajax. Dus Utrecht kan alsnog genaaid wordenquote:Op maandag 17 april 2006 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgens mij nu wel, omdat Ajax dan door de beker UEFA zou pakken. Maar is volgens mij niet vanzelfsprekend dat je als nr 6 UEFA cup voetbal pakt.
dat ze de zekere Uefacuplaats die ze hadden gahad normaal gesproken na deze competitie nu nog kunnen verspelen.quote:
Oh zo, jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ze de zekere Uefacuplaats die ze hadden gahad normaal gesproken na deze competitie nu nog kunnen verspelen.
zoals eerder gezegdzo kun je altijd kunstmatige spanning creeren. Zo zijn er vele varianten te verzinnen. Maar als je achte play offs wil, speel dan ook om het kamioenschap de play offs.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat andere voetballanden het Nederlandse play off systeem gaan invoeren.
Nog nooit zo'n laatste speeldag meegemaakt als afgelopen weekend.14 van de 18 ploegen streden tot de laatste minuut om een prijs. In Amerika heb je bij het honkbal, american Football, Hockey en basketbal een kampioen als het laatste fluitsignaal in de laatste wedstrijd heeft geklonken.
de sporten die je noemt hebben een kleine competite van hoogstens 14 ploegen daar ligt het anders. EC wedstrijden in hockey worden in één lang weekend afgewerkt. Daar zijn hele andere competieopzetten.quote:Ook in Nederland heb je het Play Off systeem bij het hockey, basketball en Volleybal. Alleen voetbal is zo'n concervatieve sport dat men de regels van 150 jaar geleden nog steeds gebruikt, zie het gevlag langs de lijn ipv video opnames te gebruiken.
prachtig ja hoe ajax straks totaal onverdiend CL kan gaan halen!quote:We gaan nu nog een paar heerlijke voetbalweken tegemoet met de kraker Ajax - Feijenoord als begin. Verder wordt er nog gestreden om UEFA-cup plaatsen en degradatie.
vrijwel geen één club is deze winter weggeweest aangezien ze weer moesten spelen een paar dagen later. Bovendien bagataliseer je nu het zijn van topvoetballer.quote:Ik kijk er naar uit. En de voetballers moeten niet zeiken dat het seizoen te lang duurt. Toen heel Nederland om 6 uur opstond om op tijd op hun werk te zijn in december lagen de profs met hun luie reet op een trainingskamp op Mallorca.
Voetbal eindelijk volwassen en geleerd van andere grote sporten, en Nederland was de uitvinder. Hulde.
dus je wil ook naar 2 geschieden competites waarvan de winnaars tegen elkaar uitkomen? Of zoals in de NBA regionale ranglijsten waar vrijwel iedereen zich kwalificeert?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
In het Amrican Football kun je alle wedstrijden winnen. Dan de playoffs, verlies je één wedstrijd is het seizoen voorbij. Heerlijk die spanning.
en dan alleen in jaren doen dat er geen EK of WK isquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
Prima voor de spanning, die play-offs, alleen blijf ik het jammer vinden dat ze het invoeren vlak voor een WK, met alle risico's van dien dat een topspeler die zeker zou zijn van WK-selectie, zich alsnog dusdanig blesseert dat ie niet bij het WK kan zijn.
Wat dat betreft had ik het een jaartje later ingevoerd willen zien hebben.
Gescheiden competities ja. Is een uitkomst. Heerenveen werd altijd kampioen van het noorden mar werden nooit Nederlandskampioen destijds toen dat systeem in Nederland gold. De beste wordt 9 van de 10 keer kampioen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus je wil ook naar 2 geschieden competites waarvan de winnaars tegen elkaar uitkomen? Of zoals in de NBA regionale ranglijsten waar vrijwel iedereen zich kwalificeert?
Strak plan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:15 schreef rubbereend het volgende:
en dan alleen in jaren doen dat er geen EK of WK is
Getuige 1948quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gescheiden competities ja. Is een uitkomst. Heerenveen werd altijd kampioen van het noorden mar werden nooit Nederlandskampioen destijds toen dat systeem in Nederland gold. De beste wordt 9 van de 10 keer kampioen.
Met Max van Beurdenquote:
Je moet het in ieder geval wegtrekken van de Europese plaatsen. Dat zijn geen play-offs waard mijn inziens. Plya-offs om het kampioenschap zal het wel leuker maken mijn inziens. Eerlijker, spannender en gewoon over twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus je wil ook naar 2 geschieden competites waarvan de winnaars tegen elkaar uitkomen? Of zoals in de NBA regionale ranglijsten waar vrijwel iedereen zich kwalificeert?
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:10 schreef tong80 het volgende:
Een standbeeld voor de uitvinder van de Play-Offs![]()
Ik teken er direct voorquote:Op donderdag 20 april 2006 22:28 schreef rubbereend het volgende:
de nummer 9 UC
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:10 schreef tong80 het volgende:
Een standbeeld voor de uitvinder van de Play-Offs![]()
RKC - Vitesse 2787quote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef Heero87 het volgende:
Heeft er iemand al toeschouwersaantallen van de vier play-offwedstrijden tot nog toe?
Klopt niet bij RKC waren 5000 mensenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
RKC - Vitesse 2787
Heracles - NEC 5894
Groningen - AZ 18500
Ajax - Feyenoord 34364
volgens www.rkcwaalwijk.nl maar 2787quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Klopt niet bij RKC waren 5000 mensen
aans ik waquote:
quote:Slechts 34.000 toeschouwers in de Amsterdam Arena
De klassieker tussen Ajax en Feyenoord kreeg in de eerste play-off wedstrijd slechts 34.000 toeschouwers. Het zal lang geleden zijn dat op een klassieker zo weinig Ajax fans afkwamen. Het geeft aan dat er wel enige twijfels bij de huidige opzet van de play-offs gesteld kunnen worden.
Volgens talpa 5000quote:Op donderdag 20 april 2006 23:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
volgens www.rkcwaalwijk.nl maar 2787
Waarom dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet nog steeds van dit helden-systeem.
talpaquote:
Wat denk je zelf ?quote:
heracles was ook niet vol. kunnen er 8000 in.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef rubbereend het volgende:
alleen Groningen en Heracles vol, maar daar is het altijd vol
Omdat ajax volkomen onterecht toch de CL gaat halen? Ik vind dat dat eerder aantoont hoe belachelijk het systeem is.quote:
Ik snap wat je bedoelt. Ik bedoel het ook eerder ironisch.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat ajax volkomen onterecht toch de CL gaat halen? Ik vind dat dat eerder aantoont hoe belachelijk het systeem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |