quote:There are websites that provide legal downloads. This is not one of them.
This website has been permanently shut down by court order because it facilitates the illegal downloading of copyrighted motion pictures. The illegal downloading of motion pictures robs thousands of honest, hard-working people of their livelihood, and stifles creativity. Illegally downloading movies from sites such as these without proper authorization violates the law, is theft, and is not anonymous. Stealing movies leaves a trail. The only way not to get caught is to stop.
Wel jammer... zelfs al waren de meeste Lakerswedstrijden vaak met Chinees commentaar... Dus ik haalde daar niet vaak wedstrijden vandaan, maar van andere sites...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:18 schreef Jeroen_M het volgende:
Inderdaad. Nouja, gelukkig zijn er nog andere sources. Wel jammer, dat wel.
[..]
ik weet alleen niet of de bulls wel voor de playoffs moeten gaan , ze hebben imo niets in te brengen tegen pistons op dit moment en ze verliezen een goede draft positie wanneer ze playoffs spelen. Maar goed een extra paar wedstrijdjes dit seizoen is op zich natuurlijk wel leuk, go bullsquote:Op zaterdag 1 april 2006 08:16 schreef Cart_man het volgende:
76'ers moeten eens gaan verliezen, zodat de Bulls die laatste spot kunnen pakken. Chicago moet iig nog twee keer tegen Philly spelen, die moeten ze winnen.
Begrijp alleen niet dat Skiles Sweetney opstelt in de starting five. Vind het echt niks.
ja die scoren als een jekko de suns, alleen ze verdedigen ook niet zo best , ik denk dat ze dat gaat opbreken in de playoffsquote:
Zoals de afgelopen jaren elk team er achter komt in de playoffs dat je defense moet kunnen spelen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:40 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
ja die scoren als een jekko de suns, alleen ze verdedigen ook niet zo best , ik denk dat ze dat gaat opbreken in de playoffs
Chicago heeft al genoeg jonge spelers en ze hebben de draftpick van New York (mogelijk first overall) dus een draftpick minder zal ze niet zoveel uitmaken. Play-off ervaring is veel belangrijker voor dit team, ook al is het een sweep door Detroit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:39 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of de bulls wel voor de playoffs moeten gaan , ze hebben imo niets in te brengen tegen pistons op dit moment en ze verliezen een goede draft positie wanneer ze playoffs spelen. Maar goed een extra paar wedstrijdjes dit seizoen is op zich natuurlijk wel leuk, go bulls
Inderdaad... je kunt niet eeuwig blijven rebuilden... dat doen ze nu al sinds 1998-99... Ga het huidige team maar meer ervaring geven in de playoffs...quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:23 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Chicago heeft al genoeg jonge spelers en ze hebben de draftpick van New York (mogelijk first overall) dus een draftpick minder zal ze niet zoveel uitmaken. Play-off ervaring is veel belangrijker voor dit team, ook al is het een sweep door Detroit.
Een goede draft kun je in een trade gebruiken om bijvoorbeel een paul pierce , kevin garnett of villanueva te halen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Inderdaad... je kunt niet eeuwig blijven rebuilden... dat doen ze nu al sinds 1998-99... Ga het huidige team maar meer ervaring geven in de playoffs...
De Celtics laten Pierce echt niet gaan... Ainge lijkt me niet debiel om wéér een stap terug te gaan. Het publiek in Boston wat al 20 jaar op nieuw succes...quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:04 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Een goede draft kun je in een trade gebruiken om bijvoorbeel een paul pierce , kevin garnett of villanueva te halen.
ben gordon + ny draft + eigen draft voor paul pierce lijkt me wel wat
Ik was vergeten dat het dit weekend pas zomertijd wordt in de US... dus ik zit al bijna een uur te wachten tot de Cavs en Heat gaan b-ballen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:47 schreef popolon het volgende:
De winnende was wel lekker.
Net op tijd wakker.
De winnende moet nog komen.... (neem aan dat het een herhaling is?)quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:47 schreef popolon het volgende:
De winnende was wel lekker.
Ik weet niet of het zo erg is... maar als ze ver achter komen, dan zie ik het somber in voor de Heat... Alles gaat nu via Wade zo lijkt het, dus als de cavs makkelijk willen spelen, dan gaat Wade dicht gecovered wordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:10 schreef popolon het volgende:
Ook geen Mourning.
Cavs gaan dit winnen dan.
Ja, zo'n koorknaapjeskapsel a la John Stockton...quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:13 schreef popolon het volgende:
Doleacecht, dat vind ik toch wel zo'n figuur met z'n Utah kapsel.
Ik vind het niet zo erg... maar ik vraag me af hoeveel warmer je benen blijven. Je bent toch druk bezig? Als je op de bank zit, okay...quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:27 schreef popolon het volgende:
Tightening up: NBA seeks to ban tights next season
Wade verwacht al een medical exception te krijgen, en dan kan je er donder op zeggen dat Iverson, Kobe en Lebron er ook meteen een krijgen, waardoor de ban niet doorgaatquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg... maar ik vraag me af hoeveel warmer je benen blijven. Je bent toch druk bezig? Als je op de bank zit, okay...
Die sleeves van Iverson vind ik wel okay... in NBA Live draag "ik" ze zelf ook altijd... beide armen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:31 schreef popolon het volgende:
Vind 't geen gezicht, Bucks speelden gisteren met de starting five in de pantyhoses.
Leek wel een balletvoorstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |