Om en om ongeveer, niet alles dus helaas.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:44 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Alle wedstrijden uit de conference finals ?
Jamal crawford zou wel een leuke zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het eens met Robertje... Isiah Thomas gaat zeker interesse tonen in Kwame... alleen wie gaan de lakers traden?
![]()
![]()
![]()
Whehe.quote:
Die foto stond in een oud XXL magazinequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:10 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Wat dacht je dan van deze fout.
Ik vond het altijd een leuk blad. De eerste die ik kocht was die met de cover story van Dennis Rodman... ik ben em alleen kwijt...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:11 schreef J-Will het volgende:
XXL was echt de shitBen echt lang abbonee geweest
Dat zou dan de eerste "goede" trade zijn van isiah... zeker een upgrade...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Fonzarelli het volgende:
ik zie Isiah wel Marbury voor Baron Davis traden...echt waar.
Klassepostquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef Gi1337 het volgende:
Snap niet dat Dirk zo goed is. Zo'n vieze lange slungel die 50 punten scoort in een wedstrijd..
Penny is natuurlijk wel een van de ernstigste gevallen. Kidd en Webber zijn bijvoorbeeld nog wel goed teruggekomen van dezelfde blessure.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:53 schreef Jeroen_M het volgende:
Maar zoals hij gister speelde (heb alleen highlights gezien) leek het niet alsof hij hetzelfde had als Penny.
Als Shaq je grote idool is, moet je jezelf natuurlijk wel elk jaar een nieuwe bijnaam aanmetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Schijnt "Standing Tall And Talented" te zijn... een acronympje dus...![]()
Da's waar, the Big Rejector, the Big Aristotle, the Big Denial, the Big Dominator, Shaq Daddy, the Big Obstacle, the Big Toe, Diesel, Big Daddy, the Big Leveler, the Big Translator (met Yao Ming)...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Als Shaq je grote idool is, moet je jezelf natuurlijk wel elk jaar een nieuwe bijnaam aanmeten![]()
Ooit zijn dramatische spel Shaq-Fu gespeeld?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:54 schreef J-Will het volgende:
Shaq is echt een held... Als je in Kazaam hebt gespeeld kun je wat mij betreft niet meer stuk.
Wat een kutspel was dat! 2D vechtspel dat echt jaaaaren geleden uitkwam... volgens mij op de megadrive...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:16 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ooit zijn dramatische spel Shaq-Fu gespeeld?![]()
[ NCAA - Basketball ] | March Madnessquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef J-Will het volgende:
die JJ Redick ligt er al uit of niet?
4-18 ain't gonna win you a gamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:23 schreef J-Will het volgende:
die JJ Redick ligt er al uit of niet?
was echt bedroevend slechte wedstrijd, pacers zijn los zand, geen team. Peja past totaal niet in het team overigens, die moet in een een leuk aanvallend team spelenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 06:04 schreef popolon het volgende:
Pistons lastige overwinning.
Ben W. niet best van de FT line maar maakt alles goed door de driepunter van Granger te blokken in de buzzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |