Ik heb er een conclusie aan toegevoegd voor de ongeduldigenquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
Tnx, dat maakt het wel duidelijker ja.
Stam is een klootzak.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:07 schreef Tarado het volgende:
Jaap Stam wilde Shota geen hand geven, die had hem iets teveel gedold, vond ik wel onsportief van hem toen, maar volgend seizoen vergeef ik het hem
Dat is alleen wanneer Ajax 6de wordt. Worden ze 4de of 5de spelen ze eerst nog voor CL.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:41 schreef okee6 het volgende:
Opvallend, in situatie 2 hoeft Ajax dus niet meer te spelen. En kan het zich ook voorbereiden op de bekerfinale.
ja, en dat kunnen we wel eens gebruiken bij Aajx, met al die lieve "technische" jochiesquote:
bijna een maand ja, ik zou zeggen geef de spelers een weekje vrij en dan trainingskamp en een oefenwedstrijdjequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar PSV is dus wel eerst een maand vrij voordat de bekerfinale is?
Deels gunstig, deels ongunstig natuurlijk.
ook daarom zijn die play-offs achterlijk. je wilt als club toch een beetje regelmaat hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Slaat nergens opmaand niks doen
of iedereen in april klaar, week later bekerfinale, en dan lekker vakantie/herstelperiode voor groot WK/EKquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon iedereen in mei klaar.
Niet in April en dan maand later pas bekerfinale.
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
of iedereen in april klaar, week later bekerfinale, en dan lekker vakantie/herstelperiode voor groot WK/EK
Was voor jullie ajacieden toch niet echt gezellig op de Maastribunequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:50 schreef the_hunter het volgende:
Wordt hopelijk weer net zo gezellig als in '98![]()
Dat waren hele dappere kerels die ouders met kinderen gingen slaan, heldenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was voor jullie ajacieden toch niet echt gezellig op de Maastribune![]()
Dat zou je als je dit seizoen als basis neemt wel verwachten, maar zo'n finale is toch een wedstrijd op zich.quote:
Inderdaad. Dat was erg stoer van die mannen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren hele dappere kerels die ouders met kinderen gingen slaan, helden![]()
Opties voldoende itt Ajax, zolang Alex op Huntelaar speelt is de Ajax-aanval als een vis op het droge.quote:
Absoluut, die zullen hun ogen uitkijken bij de eerste trainingen (dan naar de trainer: Die lompe kale speelt toch bij ons?)quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dat kunnen we wel eens gebruiken bij Aajx, met al die lieve "technische" jochies.
Alexquote:
Dat was te zien twee weken geledenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Opties voldoende itt Ajax, zolang Alex op Huntelaar speelt is de Ajax-aanval als een vis op het droge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |