Ik zei het tochquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ja, nu mag ie dan wel.
Tong, heb je die voorspellende gave ook in dit topic gebruikt? Stel Nederland krijgt in de finale van het WK een penaltie..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Zei ik toch 3 kwartier geleden al ?
Altijd mooi om in Roterdam de beker omhoog te houden als Amsterdammers.
En PSV zonder Gomes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Nashje het volgende:
Mooie finale. Dan dus weer met Grygera, Sneijder en Emanuelson.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef TheFrankey het volgende:
pffffff jij maakt er ook een sport van om topics te openen. Niets mis mee hoor, maar het irriteert me enorm ...
jij bent een sensatietopicopener een STO zeg maar
Dat zal Ooijer zeker mooi vindenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Het ergert mij ook, maar ik ben nu eenmaal een Ajax-suporter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef TheFrankey het volgende:
pffffff jij maakt er ook een sport van om topics te openen. Niets mis mee hoor, maar het irriteert me enorm ...
jij bent een sensatietopicopener een STO zeg maar
Nee daae doen Feijenoordes meequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Tong, heb je die voorspellende gave ook in dit topic gebruikt? Stel Nederland krijgt in de finale van het WK een penaltie..
Door, waar naartoe?quote:
Goed gezegd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |