Ik ben blij dat ik niet gegaan ben...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
Had ik toch moeten gaan vanavond... kutzooi... maar dan had ik niet meer thuis kunnen komen.
Of dan was je rond de 80ste minuut al naar huis gegaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
Had ik toch moeten gaan vanavond... kutzooi... maar dan had ik niet meer thuis kunnen komen.
Was een ingooi dudequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef Ludacriss het volgende:en dit allemaal door een vrije trap in de laatste minuut
Zal me niks verbazen als Huub hierna doordraait en een seriemoordenaar word.
Open een topic eroverquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MadMarine het volgende:
heeft iemand misschien een screenshot van de blik van huntelaar vlak voor de aftrap van de 1e verlenging??
dat was natuurlijk vlak na dat sublieme doelpunt, en toen glimlachte hij echt zo mooi de huiskamers van alle gedesillusioneerde roda-fans in!!echt heerlijk!!
screenshots iemand???
Op deze manier zeker niet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom spelen we nu niet tegen Feyenoord, die gun je zoiets meer dan Roda, eigenlijk gun je dit Roda niet.
Boukari had hem zelf over geschotenquote:
vorige topicquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MadMarine het volgende:
heeft iemand misschien een screenshot van de blik van huntelaar vlak voor de aftrap van de 1e verlenging??
dat was natuurlijk vlak na dat sublieme doelpunt, en toen glimlachte hij echt zo mooi de huiskamers van alle gedesillusioneerde roda-fans in!!echt heerlijk!!
screenshots iemand???
Klopt, vind dit wel sneu. Maar aan de andere kant, had Roda het maar moeten beslissenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom spelen we nu niet tegen Feyenoord, die gun je zoiets meer dan Roda, eigenlijk gun je dit Roda niet.
het is toch inde Arenaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Burbo het volgende:
Meer! Meer! Meer!
Inderdaad mooiquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef MadMarine het volgende:
screenshots iemand???
was iedereen een stuk vroeger thuis geweestquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Frey het volgende:
Ze hadden net zo goed alleen de verlenging kunnen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |