Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Eilanden het volgende:
Zit Darkshine niet bij deze wedstrijd?
idd, die stonden op hooguit 4 meter afstand.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Die scheids is echt van het padje af. Die vrije trap net voor die goal had natuurlijk opnieuw genomen moeten worden, met 3 ajacieden die ervoor springen..
in de kleedkamerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tjongejonge... als Ajax Huntelaar niet had... waar was het dan?
Ja en zonder kale poes kom Kim Holland kranten gaan rond brengenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ook dom van Roda.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Die scheids is echt van het padje af. Die vrije trap net voor die goal had natuurlijk opnieuw genomen moeten worden, met 3 ajacieden die ervoor springen..
hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
godverdomme, hart van nederland begint later
HAHAquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en zonder kale poes kom Kim Holland kranten gaan rond brengen
Ja dacht ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
OK Ik dacht dat Darkshine zei dat 'ie naar 'Jodendorp' ging zoals 'ie zei
Ja dus hij had overnieuw genomen moeten worden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Zwansen het volgende:
Echt dom van Roda, ze namen die vrije trap veel te snel toen die speler kramp had. Daardoor schoten ze hem tegen een Ajacied aan waardoor de kans kwam.
dat is toch juist mooi...die gasten rekende zich al rijk en in de echt allerlaatste seconden scoort huntelaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Noca het volgende:
Beetje triest dat Ajax supporters zingen: "wat zijn die boeren stil".
juist. kutjoden hebben weer mazzelquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dus hij had overnieuw genomen moeten worden.
Had je je oortjes beter open moeten doen, aan het publiek heeft het niet gelegen vanavond.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef smicer het volgende:
niet te gelovenen nu hoor je het publiek wel
Terwijl ze wel juichen voor een boer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Noca het volgende:
Beetje triest dat Ajax supporters zingen: "wat zijn die boeren stil".
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan moet je eerst nog maar eens winnen lijkt me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef Burbo het volgende:
Die goal zal wel in een hoop avatars te zien zijn morgen
Doe maar tegen PSV jaquote:
Terecht voor Roda. Dat anti-voetbal van die gasten wordt op een meesterlijke manier afgestraftquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef dndiek het volgende:
Sneu voor Roda
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Ajax 7-0, minstens
quote:
\quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Prosac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
lucky fucks..
mijn troost is dat 70% van het publiek in de 87e minuut naar huis is vertrokken
Dat is het mooiste inderdaad. Ik hoop dat ze net als met Feyenoord-Psv de hekken weer dicht gedaan hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Prosac het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
lucky fucks..
mijn troost is dat 70% van het publiek in de 87e minuut naar huis is vertrokken
Zet je Jodenbril af manquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Terecht voor Roda. Dat anti-voetbal van die gasten wordt op een meesterlijke manier afgestraft.
*kuch* arrogantie *kuch*quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Ajax 7-0, minstens
Zo geweldig speelt psv ook niet hoor. Maar ik moet zeggen, dit is wel erg sterkquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Ajax 7-0, minstens
1-0 in de laatste minuut is ook genoegquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Ajax 7-0, minstens
en KJ staat voor Kut Jood?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Boeman het volgende:
thanks to KJ
Jij bent er niet eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
\
Haha inderdaad, zo kanker triest vind ik dat altijd. Ik scheld ze altijd uit als ze weg lopen. De hele 2e ring is leeg :/
Nee, wat Ajax 94 minuten liet zien was de naam 'voetbal' waardigquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Terecht voor Roda. Dat anti-voetbal van die gasten wordt op een meesterlijke manier afgestraft.
niet overdrijven............................... 6-0quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Ajax 7-0, minstens
Snap ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Noca het volgende:
Toch best sneu voor Roda, al ben ik er wel blij mee zo.
Ik weet wel zeker dat wij harder lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zelden een ploeg zoveel geluk zien hebben![]()
Dat zou een Ajax actie zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
1-0 in de laatste minuut is ook genoeg
Wat die Groninger die op de 6e plaats gaat eindigen zegt!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Noca het volgende:
Zo denk ik er ook over, het is beter dat Ajax wit, maar GOD van sneu is dit voor Roda.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Noca het volgende:
Inderdaad. Ook beter voor Heerenveenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat die Groninger die op de 6e plaats gaat eindigen zegt!
doe FF normaal idioot.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef F1908 het volgende:
kanerk joden
Een Duitse streek en dat tegen Roda JCquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef Undergod het volgende:
Wat een enorme duitse streek is dit weer!! ongelofelijk, Ajax kon geen enkele aanspraak maken op een overwinning of zelfs maar doelpunt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef StarGazer het volgende:
zie die anti-ajacieden eens FF onder hun steen kruipen allemaal zeg
Rubber, niet meer over die wedstrijd beginnen OK?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef rubbereend het volgende:
dit doet me denken aan Ajax - Utrecht in de bekerfinale
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
kanerk joden
lachen he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!
Ik ben geen roda fan, in dit duel ben ik neutrale toeschouwer, maar dit is onterecht, en stiekem ben je toch altijd voor het aantrekkelijkere voetbal. of iig voetbal met passes die aankomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef Cheiron het volgende:
Wat een agressie opeens zeg.. Zoveel fanatieke Roda fans zijn er hier toch niet?
Mja, zou kunnen. Maar het is gewoon gunstiger dat Ajax gaat winnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat die Groninger die op de 6e plaats gaat eindigen zegt!
Spellen is ook niet makkelijk als je zo lang opblijftquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef F1908 het volgende:
kanerk joden
Zich hun heldhaftige optreden in de CL/UEFA/Catorade-cup nog eens gaan herinneren?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Nu wordt het tenminste een leuke bekerfinale. PSV en Ajax in De Kuip. Wat zouden de Feyenoorders die dag doen?
Ja PSV speelde natuurlijk wel de sterren van de hemel vanavondquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef Joeriii het volgende:
Dat wordt dus weer de dubbel voor PSV. Wat een triest Ajax hebben we weer vanavond gezien. Je zal maar betaald hebben voor een kaartje.
De Cup poetsen voor de winnaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Nu wordt het tenminste een leuke bekerfinale. PSV en Ajax in De Kuip. Wat zouden de Feyenoorders die dag doen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen. Maar het is gewoon gunstiger dat Ajax gaat winnen
dat vind ik eigenlijk nog het mooiste van deze potquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef StarGazer het volgende:
zie die anti-ajacieden eens FF onder hun steen kruipen allemaal zeg
als de camera maar heel blijftquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef cultheld het volgende:
Ik heb medelijden met de journalist en cameraman die Atteveld moeten interviewen.
Precies, je kunt elkaar beter een hersentumortje toewensen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef StarGazer het volgende:
En het is weer 1 en al kanker van die kakkerlakken. Nu al de dood van Anouk Schreuder vergeten?
Moest ik ook net aan denken. Hadden ze ook zoveel schitjgeluk. En nu weer laatste minuut. Klere lucky Ajaxquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef rubbereend het volgende:
dit doet me denken aan Ajax - Utrecht in de bekerfinale
Ik Alkmaar klonk het kanker al uit het feijenoord-vakquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef StarGazer het volgende:
En het is weer 1 en al kanker van die kakkerlakken. Nu al de dood van Anouk Schreuder vergeten?
het was tot de 1-1 echt drama, Ajax onwaardig, zelfs dit seizoen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk nog het mooiste van deze pot
want laten we wel wezen, we spelen echt zwaar ruk vanavond.
Ja, en dan nog winnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk nog het mooiste van deze pot
want laten we wel wezen, we spelen echt zwaar ruk vanavond.
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Gelijkmaker in de laatste minuut zou mooi wezen.
nog eenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Jajong het volgende:
Wat voor verlenging is dit? Is dit na een kwartier klaar als Ajax dan nog voor staat?? Of nog een helftje.
de vorige keer deden de feyenoorders wel wat anders tijdens zo'n finale....quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef GnAgn het volgende:
Zou wel mooi zijn he..
Ajax en psv in de kuip, terwijl de feyenoorders thuis aan hun pik mogen trekken
![]()
Ervaringsdeskundige hierquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Zwoerd het volgende:
Wat roda meemaakt wil je nooit meemaken als supporter![]()
Neuh gewoon lekker de wedstrijd op tv kijken hoe PSV er 4 in legt tegen Ajax. Je kan niet iedere keer zoveel geluk hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef GnAgn het volgende:
Zou wel mooi zijn he..
Ajax en psv in de kuip, terwijl de feyenoorders thuis aan hun pik mogen trekken
![]()
Hou je bekquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef StarGazer het volgende:
Voor het gemak ben je de schwalbe van Gluscevic maar vergeten tijdens die finale hequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:13 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Moest ik ook net aan denken. Hadden ze ook zoveel schitjgeluk. En nu weer laatste minuut. Klere lucky Ajax![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JAAAAAAAAAAA
grens zag het goed iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JAAAAAAAAAAA
wakker worden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HAHAHAHHAHA KANEKR JODUH
Gerechtigheid
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HAHAHAHHAHA KANEKR JODUH
Gerechtigheid
ja, maar het was niet gelijk, en dus buitenspelquote:
wat heb je gerookt ?quote:
whahaha, optijd ge-edit vriendquote:
L U C K Y A J A Xquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Eilanden het volgende:![]()
Lucky Ajax mag nu wel met hoofdletters geschreven worden
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Eilanden het volgende:![]()
Lucky Ajax mag nu wel met hoofdletters geschreven worden
verpest m'n humeur maar weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Mocht Ajax de finale halen en winnen dan wordt dit seizoen weer de doofpot ingestopt en krijgen we volgend jaar weer zo'n Ajax.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Mocht Ajax de finale halen en winnen dan wordt dit seizoen weer de doofpot ingestopt en krijgen we volgend jaar weer zo'n Ajax.
een partijdige natuurlijk, helaas nu ook weer... Zou ie in de buurt van Kerkrade wonen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Stpan het volgende:
Fuck buitenspel. Dacht eindelijk naar een leuke wedstrijd te kijken.
PS. Wat is er hindelijker, een cliche commentator of een partijdige? Gelukkig heeft deze een handje van beide.
schiet een politicus dood: opgelostquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:17 schreef PsyCha het volgende:
Wil morgen de sportkrant niet zien. Wedden dat er een kankergrote lelijke foto van KJH staat op de voorpagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |