Dan denken de meisjes dat ik een gevoelige jongen ben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat moet je daarmee, k_man?
Maar kan je 'm wel of niet waarderen, Ollie?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef OllieA het volgende:
Bij Dylan heb ik altijd de aandrang hem een neusdoek ter snuiting aan te reiken.
Eigenlijk alleen wanneer ie wordt gecovered door Weird All Yankowitz, Do. kVind em zeurderig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Maar kan je 'm wel of niet waarderen, Ollie?
Maar, geweldige videoclip.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef OllieA het volgende:
Subterradinges homesick blues of zoiets. Het zemelt maar door.
Johnny's in the basement mixing up the medicine, I'm on the pavement, thinking 'bout the government.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef OllieA het volgende:
Subterradinges homesick blues of zoiets. Het zemelt maar door.
Bij Dylan heb ik altijd de aandrang hem een neusdoek ter snuiting aan te reiken.
Meneer Tim! U hier? Ik dacht dat je dood was of zoiets drastischs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:47 schreef MeneerTim het volgende:
Hey, een leuke users topic.
Ik vind Just like a Woman een erg mooi nummer. Een beetje melangoliek maar daar leent de stem van Dylan zich perfect voor.
Laten we het over whiskey en tieten hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Zeg, zitten we hier in MUZ, verdorie?
Ja, ik kan die Weird All Yankowitz weer niet zo waarderen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen wanneer ie wordt gecovered door Weird All Yankowitz, Do. kVind em zeurderig.
En alle mogelijke combinaties daarvan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Laten we het over whiskey en tieten hebben.
Mag het ook bier zijn? Whiskey en bier, bedoel ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Laten we het over whiskey en tieten hebben.
Dood? Nee Ollie, ik lees eigenlijk de reeksen niet zo en dan mis je nog eens wat. Jij vertoont je weinig buiten de reeksen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Meneer Tim! U hier? Ik dacht dat je dood was of zoiets drastischs.
Bier en kutjes?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mag het ook bier zijn? Whiskey en bier, bedoel ik.
Allen Ginsberg! (bruggetje)quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Zeg, zitten we hier in MUZ, verdorie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |