Dan denken de meisjes dat ik een gevoelige jongen ben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat moet je daarmee, k_man?
Maar kan je 'm wel of niet waarderen, Ollie?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef OllieA het volgende:
Bij Dylan heb ik altijd de aandrang hem een neusdoek ter snuiting aan te reiken.
Eigenlijk alleen wanneer ie wordt gecovered door Weird All Yankowitz, Do. kVind em zeurderig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Maar kan je 'm wel of niet waarderen, Ollie?
Maar, geweldige videoclip.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef OllieA het volgende:
Subterradinges homesick blues of zoiets. Het zemelt maar door.
Johnny's in the basement mixing up the medicine, I'm on the pavement, thinking 'bout the government.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef OllieA het volgende:
Subterradinges homesick blues of zoiets. Het zemelt maar door.
Bij Dylan heb ik altijd de aandrang hem een neusdoek ter snuiting aan te reiken.
Meneer Tim! U hier? Ik dacht dat je dood was of zoiets drastischs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:47 schreef MeneerTim het volgende:
Hey, een leuke users topic.
Ik vind Just like a Woman een erg mooi nummer. Een beetje melangoliek maar daar leent de stem van Dylan zich perfect voor.
Laten we het over whiskey en tieten hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Zeg, zitten we hier in MUZ, verdorie?
Ja, ik kan die Weird All Yankowitz weer niet zo waarderen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen wanneer ie wordt gecovered door Weird All Yankowitz, Do. kVind em zeurderig.
En alle mogelijke combinaties daarvan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Laten we het over whiskey en tieten hebben.
Mag het ook bier zijn? Whiskey en bier, bedoel ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Laten we het over whiskey en tieten hebben.
Dood? Nee Ollie, ik lees eigenlijk de reeksen niet zo en dan mis je nog eens wat. Jij vertoont je weinig buiten de reeksen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Meneer Tim! U hier? Ik dacht dat je dood was of zoiets drastischs.
Bier en kutjes?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mag het ook bier zijn? Whiskey en bier, bedoel ik.
Allen Ginsberg! (bruggetje)quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Zeg, zitten we hier in MUZ, verdorie?
Zeg, het is hier geen democratie hè! Ik behoor tot een minderheid van één, en ik heb altijd gelijk. Dat je daar even een aantekening van maakt en er vervolgens nota van neemt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef JAM het volgende:
Nee, die kan ik ook niet waarderen.
1-0 voor Dootje..
Dit gaat me allemaal even te snel. Eerst flitste door mijn hoofd dat Amish Paradise een cocktaildrankje was, toen een boek, en op het laatst pas een liedquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:53 schreef p-etr-a het volgende:
Amish Paradise, die vind ik leuk.
T.Z.T. zal JaZa contact met u opnemen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen democratie hè! Ik behoor tot een minderheid van één, en ik heb altijd gelijk. Dat je daar even een aantekening van maakt en er vervolgens nota van neemt.
Ik vertoon me sowieso weinig. Ik hou niet van vertoon.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dood? Nee Ollie, ik lees eigenlijk de reeksen niet zo en dan mis je nog eens wat. Jij vertoont je weinig buiten de reeksen!
Mijn stemmetje jengelt om een warm bed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet pissen en een biertje halen...Dat zegt 't stemmetje in mijn hoofd.
Ja het is een liedje inderdaad, parodie op Gangsta's Paradise. Volgens mij gaan jouw gedachten trouwens eerder te snel, dan dat dit topic het gaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit gaat me allemaal even te snel. Eerst flitste door mijn hoofd dat Amish Paradise een cocktaildrankje was, toen een boek, en op het laatst pas een lied![]()
Die van mij om een werkende verwarming. Ik vries hier dood.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn stemmetje jengelt om een warm bed.
Ik verheug me er nu al op. Sterker nog, ik zie uit naar de dag dat JaZa contact met mij opneemt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef JAM het volgende:
[..]
T.Z.T. zal JaZa contact met u opnemen.
Oh daar heb ik vaag wel iets over gehoord. Maar ik hoor het lied zelf nooit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja het is een liedje inderdaad, parodie op Gangsta's Paradise. Volgens mij gaan jouw gedachten trouwens eerder te snel, dan dat dit topic het gaat.
Beste OllieA,quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:59 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op. Sterker nog, ik zie uit naar de dag dat JaZa contact met mij opneemt.
Het leven is me toch maar een flinke partij verheugendheid, al met al.
Ja, als je het zo zegt doen denksporten inderdaad niet onder voor lichamelijke sporten. Je wordt er minstens even moe van.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:00 schreef wyccie het volgende:
Nee, nee. Ik ben niet meer helemaal helder. Afgelopen nacht te laat gaan slapen, vandaag te veel nagedacht![]()
Nou ja, behalve dan dat je daar wél dik en lelijk van wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, als je het zo zegt doen denksporten inderdaad niet onder voor lichamelijke sporten. Je wordt er minstens even moe van.![]()
Ook dat is verheugend. Jolijt en bejubelt de Heer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Beste OllieA,
U heeft van JAM reeds een reactie hierover ontvangen. Aan die reactie hebben wij niets toe te voegen. Naar aanleiding van uw posting stellen wij vast dat wij u verder niet behulpzaam kunnen zijn. Voortzetting van dit gesprek is dan ook niet zinvol. In het vervolg volstaan wij met kennisneming van uw postings over dit onderwerp.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, behalve dan dat je daar wél dik en lelijk van wordt..
Ho ho.....! Je wordt er niet slank en knap van. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, behalve dan dat je daar wél dik en lelijk van wordt..
Ollie!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:08 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ook dat is verheugend. Jolijt en bejubelt de Heer.
Immers: meestal wordt er van mijne postings gaar geen kennisneming genomen.
Vooruitgang is een mooi iets.
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, voordat ik daar 'n eerlijk antwoord op tracht te geven,
lijkt het me verstandig om eerst te vragen wat het VWS precies is, JAM.
quote:Betreft: Geachte lieden van het Ministerie van Volksgezondheid en etc.,
Zoals al eerder heeft u wederom het vertrouwen in uzelf uitgesproken mij met onderstaande schrijven voldoende geïnformeerd te hebben en in tegenstelling tot de voorgaande keer kan ik u vertellen dat u dit met recht hebt gedaan. Ik zal u daarom, in de hoop onze correspondentie toch ietwat op te fleuren, u bij deze voldoende duidelijke aanknopingspunten bieden waarop u kunt reageren. Deze aanknopingspunten herkent u aan de asterisk, ook wel 'het sterretje', genoemd.
Welnu! Waar was ik. U moet mij vergeven, ik ben nogal vergeetachtig. Het overkomt mij dikwijls dat ik aan een schrijven begin en dan ergens halverwege een alinea, een zin, een woord van mijn part alweer vergeten ben hoe het ook alweer begon met alle vervelende consquenties (zoals interne inconsitenties - ha ha ha, dat rijmt) vandien. Zie u, wellicht had u dit idee al eerder (alhoewel ik bij de Onuitspreekbare niet weet bij wie dit schrijven nu weer tercht komt), ik ben nogal een verwarde jongeman. Verward in de zin van vergeetachtig, onduidelijk en dat soort zaken, niet in de zin van dat ik stiekem hunker naar fors geschapen mannenvlees maar vanwege sociale druk dan toch maar een 'vriendinnetje' op na pleeg te houden. Nee, dat zou heel gemeen zijn, vind u niet? Dat zou niet eerlijk zijn, tegenover zo'n meisje en mijzelf.
Welnu; die verwardheid van mij die uit zich in de meest triviale dingen al. Het is wellicht een cliché, maar zou u mij naar een supermarkt sturen met de opdracht een doos eieren te kopen en deze zo spoedig mogelijk aan u te retourneren, dan moet u niet gek op kijken als ik daar niet in slaag. Ik kan eieren met moeite onderscheiden van al dat wij niet onder eieren verstaan. Het lijkt soms wel alsof de hele wereld 'eieren' tot mij spreekt, iets wat ik bijzonder vervelend vind, daar ik eieren ook niet smaak.
* Aan welk email adres kan ik een open sollicitatie richten?
Carlien de Mos. Bent u dat, die dit leest, mevrouw de Mos? Kijk, dat soort dingen weet ik natuurlijk niet hè, dat soort dingen vinden allemaal plaats buiten mijn om, dat lezen van die e-mailtjes en dat geroddel erover. Ik ken dat wel hoor, die ambtenarij. Wellicht heb ik dat al in een eerder schrijven vermeld, maar ik heb zelf ook een keer op een ministerie gewerkt. Over mijn belevenissen op dat ministerie ga ik u nu niet verhalen, maar geloof u mij maar; ik ken dat, de ambtenarij en het geroddel over e-mailtjes.
* Wilt u met mij uit eten, mevrouw de Mos?
Lieve Jahweh, ik heb me vanavond toch lekker gegeten. Bij Suzuran, wellicht is dat restaurant u wel bekend. Ik neem aan dat deze e-mailtjes op het ministerie zelf worden behandeld (te Den Haag) en daarom heb ik het idee dat de lezer ervan wellicht ook bekend is in die stad. Suzuran zit in de Wagenstraat, dat is een Japans eethuisje, daar kunt u verdomd lekker eten. Ik kan het u aanraden. Ik sta daar bekend als 'Meneer Fletcher.' Zo heet ik helemaal niet hoor, maar op de een of andere manier vind ik het bijzonder leuk om bij restaurants, hotels, theaters en andere aangelegenheden waar men een naam moet opgeven om te reserveren (eerst biedt ik ze altijd iets anders aan, dan zeg ik: 'Wilt u nu persé een naam? Wat dacht u van een kwarkjer? Of een tekening?) niet mijn eigen op te geven. Ik meen mij te herinneren een eerder e-mailtje te hebben onderschreven met Thomas de Waal. Zo heet ik natuurlijk ook niet, maar dat doet er nu niet zoveel toe.
Noemt u mij maar meneer Fletcher, dat vind ik een prettige naam. Laat ik daar een vraag van maken.
*Hoe werkt dat eigenlijk, een naamswijziging?
Nou, ik houd het hier maar even bij.
Met vriendelijke groet,
Paul Fletcher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |