't Is net zwart. Kan en past altijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie van de kleur rood?
Mwaaah, wel aardig, soms. Maar het moet geen gewoonte worden of zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
De kleur rood zou een goed onderwerp voor een schrijfwedstrijd zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, nee. Ik stem toch echt voor seks, alchohol of de dood.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
De kleur rood zou een goed onderwerp voor een schrijfwedstrijd zijn.
Ook een van de redenen waarom ik nooit mee doe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat die onderwerpen nog niet voorbij zijn gekomen mag een wonder heten, JAM.
Truste, Dootje,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
De dood heeft zijn intrede gedaan....
Tijd om te gaan slapen, dus...
Ik ben niet in staat een zogenaamd discernible plot te maken. Sterker nog, ik weet niet eens wat dat is. En een plot wordt als onmisbaar voor dit soort korte verhalen beschouwd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Ook een van de redenen waarom ik nooit mee doe.
Ik mis de link met: 'Ik doe nooit mee, omdat het onderwerp iets anders is dan seks, alchohol of de dood.'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat een zogenaamd discernible plot te maken. Sterker nog, ik weet niet eens wat dat is. En een plot wordt als onmisbaar voor dit soort korte verhalen beschouwd.
Waarom zouden verhalen eigenlijk een plot moeten hebben? Een verassende wending waarin alle verhaallijnen samenkomen? Dat doet zo amerikaans aan.![]()
Die is er ook niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:51 schreef JAM het volgende:
Ik mis de link met: 'Ik doe nooit mee, omdat het onderwerp iets anders is dan seks, alchohol of de dood.'
Van mij hoeft het geen plot te hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat een zogenaamd discernible plot te maken. Sterker nog, ik weet niet eens wat dat is. En een plot wordt als onmisbaar voor dit soort korte verhalen beschouwd.
Waarom zouden verhalen eigenlijk een plot moeten hebben? Een verassende wending waarin alle verhaallijnen samenkomen? Dat doet zo amerikaans aan.![]()
Heb je voor het slapen gaan nog gelezen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij hoeft het geen plot te hebben.
Het was al na tweeën! Ik viel al in slaap na het lezen van de tv-gids. Ik zal zo beginnen met 1 verhaal. En hopelijk heb ik dit weekend tijd voor de rest.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb je voor het slapen gaan nog gelezen?
Werd je vroeger Timmetje genoemd? Trauma?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:53 schreef MeneerTim het volgende:
Oooooh, nu snap ik het. Dootje staat voor Do'tje, en dat is een verkleinwoord voor DO, De Oneven. Beetje raar dat jullie dan zomaar de 2 laten vallen. Verkleinwoordjes zijn sowieso erg kut, en al helemaal als je daarvoor een deel van de naam laat vallen.
Maar goed, ik snap het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |