Die van mij zijn altijd goed. Deze dus ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef NJ het volgende:
Waarom hebben wij mods altijd van die kutTT's?
*gelijk geeft*quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die van mij zijn altijd goed. Deze dus ook.
het is nu wel erg duidelijk om welk topic nummer het gaatquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die van mij zijn altijd goed. Deze dus ook.
Die zag ik aankomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef Onelinedrawing het volgende:
Klopt, NJ!
Graag gedaan. Met hulp van Litso.quote:
Klopt, NJ!quote:
quote:
Je zoekt iemand die even over je organen wil beslissen als je dood bent?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
ey wil iemand me helpen?
ik moet dat donorformulier invullen, en heb per-ongeluk keuze 4: ik laat de beslissing over aan een specifieke persoon aangekruist.
maar nu zoek ik nog een specifieke persoon!
Yvonne!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
precies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Je zoekt iemand die even over je organen wil beslissen als je dood bent?
da's wel een idee misschien... zou ze willen?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef Chowi het volgende:
Douched!
Welke lichaamsholte heb jij leeggespoeld?quote:douche Audio pronunciation of "douche" ( P ) Pronunciation Key (dsh)
n.
1.
a. A stream of water, often containing medicinal or cleansing agents, that is applied to a body part or cavity for hygienic or therapeutic purposes.
b. A stream of air applied in a similar way.
2. The application of a douche.
3. An instrument for applying a douche.
Ohnee, ik ben in bad geweest, als ik er goed over nadenk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef Litso het volgende:
[..]
[..]
Welke lichaamsholte heb jij leeggespoeld?
Q. Oh, Kut-Q.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Kutreeks.
Ik moet hem ook invullen, maar ik weet niet watquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
ey wil iemand me helpen?
ik moet dat donorformulier invullen, en heb per-ongeluk keuze 4: ik laat de beslissing over aan een specifieke persoon aangekruist.
Ja. Laat ze eerst maar eens bier voor je kopen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef cerror het volgende:
Pfrt, de donor heeft niets voor mij gedaan dus krijgt hij van mij geen cel.
Precies, voordat ze de stekker eruit trekken terwijl ik in een coma lig, moet de ontvanger 3 liter Hollandia mijn aders inspuiten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja. Laat ze eerst maar eens bier voor je kopen!
Dat mag toegevoegd worden als optie 5.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
Precies, voordat ze de stekker eruit trekken terwijl ik in een coma lig, moet de ontvanger 3 liter Hollandia mijn aders inspuiten.
That's a real good way to die.
ja. het is niet eens koningendag!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
Waarom is BeF vandaag zo godsallemachtig matig.
Wortels, L.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
Waarom is BeF vandaag zo godsallemachtig matig.
Mt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Mwah, matigjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |