Die van mij zijn altijd goed. Deze dus ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef NJ het volgende:
Waarom hebben wij mods altijd van die kutTT's?
*gelijk geeft*quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die van mij zijn altijd goed. Deze dus ook.
het is nu wel erg duidelijk om welk topic nummer het gaatquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die van mij zijn altijd goed. Deze dus ook.
Die zag ik aankomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef Onelinedrawing het volgende:
Klopt, NJ!
Graag gedaan. Met hulp van Litso.quote:
Klopt, NJ!quote:
quote:
Je zoekt iemand die even over je organen wil beslissen als je dood bent?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
ey wil iemand me helpen?
ik moet dat donorformulier invullen, en heb per-ongeluk keuze 4: ik laat de beslissing over aan een specifieke persoon aangekruist.
maar nu zoek ik nog een specifieke persoon!
Yvonne!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
precies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Je zoekt iemand die even over je organen wil beslissen als je dood bent?
da's wel een idee misschien... zou ze willen?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef Chowi het volgende:
Douched!
Welke lichaamsholte heb jij leeggespoeld?quote:douche Audio pronunciation of "douche" ( P ) Pronunciation Key (dsh)
n.
1.
a. A stream of water, often containing medicinal or cleansing agents, that is applied to a body part or cavity for hygienic or therapeutic purposes.
b. A stream of air applied in a similar way.
2. The application of a douche.
3. An instrument for applying a douche.
Ohnee, ik ben in bad geweest, als ik er goed over nadenk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef Litso het volgende:
[..]
[..]
Welke lichaamsholte heb jij leeggespoeld?
Q. Oh, Kut-Q.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Kutreeks.
Ik moet hem ook invullen, maar ik weet niet watquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
ey wil iemand me helpen?
ik moet dat donorformulier invullen, en heb per-ongeluk keuze 4: ik laat de beslissing over aan een specifieke persoon aangekruist.
Ja. Laat ze eerst maar eens bier voor je kopen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef cerror het volgende:
Pfrt, de donor heeft niets voor mij gedaan dus krijgt hij van mij geen cel.
Precies, voordat ze de stekker eruit trekken terwijl ik in een coma lig, moet de ontvanger 3 liter Hollandia mijn aders inspuiten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja. Laat ze eerst maar eens bier voor je kopen!
Dat mag toegevoegd worden als optie 5.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
Precies, voordat ze de stekker eruit trekken terwijl ik in een coma lig, moet de ontvanger 3 liter Hollandia mijn aders inspuiten.
That's a real good way to die.
ja. het is niet eens koningendag!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
Waarom is BeF vandaag zo godsallemachtig matig.
Wortels, L.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
Mt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Mwah, matigjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Nee hoor.quote:
Das Dipsy knurftquote:
Heul niet!quote:
Achja, zoals wel meer op het momentquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef Q. het volgende:
Kutreeks.
Ik heb t gezien!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
Maar op zich voel ik me ook wel enigszins ergens van verlost.
Whehehe, dat Belgische scheld- en spamkanon valt ons iig een week niet lastig.quote:
Ik had gewoon nóóit aan die stage moeten beginnen. Nu mis ik alle nachtelijke delenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef rompompom het volgende:
En toch ben ik het enigszins met Q. eens. De laatste keer dat ik heb gelachen om BeF is erg lang geleden. Overdag is het een "Sleep-je*hier*-naar-het-einde-van-je-werkdag-reeks geworden en gaat het over wie wat voor lunch gaat nemen, neemt en heeft gehad.
Nee, dan gaat het niet meer over de lunch van die dag inderdaad...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef Misstique het volgende:
Ja maar, ja maar.. 's avonds toch niet?
Nouja, niemand dwingt je hier te postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het niet meer over de lunch van die dag inderdaad...
Maar het boeit me allemaal bar weinig, de laatste tijd.
Bewust geen PI
M'n frequentie ligt dan ook een héél stuk lager de laatste tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, niemand dwingt je hier te posten
Hoewel.. VM misschien
dat lokt ook mensenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:46 schreef Misstique het volgende:
En nu gaat iedereen weg? Omdat Q zegt dat dit een kuttopic is?
Mamquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dat lokt ook mensen![]()
ik zat me toch net in een kuttopic joh![]()
ow jij ook![]()
![]()
Het afzeiken van mensen boeit mij matig. Alleen toen we massaal Jackson in de zeik namen heb ik wel hardop gelachen achter m'n PCquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef Litso het volgende:
En trouwens, ging het vroeger over serieuzere onderwerpen dan?
Of was het toen toffer omdat DL en Tallie vaker mensen afzeken?
geef zelf het goede voorbeeld dan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef rompompom het volgende:
En toch ben ik het enigszins met Q. eens. De laatste keer dat ik heb gelachen om BeF is erg lang geleden. Overdag is het een "Sleep-je*hier*-naar-het-einde-van-je-werkdag-reeks geworden en gaat het over wie wat voor lunch gaat nemen, neemt en heeft gehad.
Waarom? Blijkbaar is zo'n reeks wat de meeste userts willen. Prima, maar dan kom ik hier minder.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
geef zelf het goede voorbeeld dan!
Hoe kómt ze toch aan die status?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef Litso het volgende:
Zolang Chowi hier post is het sowieso puik.
Jij óók alquote:
Ik blijf dat nummer van je luisteren, het lijkt wel of die steeds beter wordtquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarom? Blijkbaar is zo'n reeks wat de meeste userts willen. Prima, maar dan kom ik hier minder.
Nummer?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik blijf dat nummer van je luisteren, het lijkt wel of die steeds beter wordt![]()
Och, 't is een tof wijf, maar daar blijft het toch bij.quote:
foto en specs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, 't is een tof wijf, maar daar blijft het toch bij.
Ja ga maar in d'r FeauBeau gluren hoorquote:
Ik kan me herinneren dat daar geen foto's stondenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ga maar in d'r FeauBeau gluren hoor.
Wel aardig nummer jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
lordi - hardrock hallelujah
die hardrockband die op het eurovisie songfestival komt![]()
Hoe lang hang je hier nu al rond?quote:
vooruit, voor 1 keer mag het!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef davidov het volgende:
Waarschijnlijk is het een schande, maar wat ben ik nu toch blij met mn magnetron frikandelbroodje van mmmora en mn blikje bier
Niks lekkerder dan na een vermoeiende lange dag met in de avond veel bier, thuis te komen, wat te eten, en nog 1 biertje te drinken
Hoi trouwens
Magnetron vs. Frituur.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef davidov het volgende:
Waarschijnlijk is het een schande, maar wat ben ik nu toch blij met mn magnetron frikandelbroodje van mmmora en mn blikje bier
Niks lekkerder dan na een vermoeiende lange dag met in de avond veel bier, thuis te komen, wat te eten, en nog 1 biertje te drinken
Hoi trouwens
Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef davidov het volgende:
Hoi trouwens
ik heb het gedownload!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
lordi - hardrock hallelujah
die hardrockband die op het eurovisie songfestival komt![]()
Deze arbeider gaat overigens slapen. Morgenochtend weer kwart over acht tussen het proletariaat in een dubbeldekker naar Rotterdam hobbelen.quote:
Frituur is veel beter eigenlijk, maar ik heb er vaak net het geduld niet voor en tevens is het soms in de staat waarin ik verkeer niet echt verantwoordelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Magnetron vs. Frituur.
Het is allebei vette hap. Het is allebei snel klaar. Het is allebei lekker.
Van mij mag het hoor
En nu ga ik slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |