quote:
Mijn god, wat loopt Fok! soms ouderwets achterquote:The phrase "O RLY?" was first popularised on Internet forums in mid-2003 as one of many phrases that arose during a Something Awful Forums fad of compressing words by removing unnecessary letters.
Kende jij hem dan pas sinds hij op FOK! stond?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Falco het volgende:
[..]
[..]
Mijn god, wat loopt Fok! soms ouderwets achter
Nee, maar welke oen heeft dit dan geïntroduceerd en wie denkt met het posten van dat plaatje hier nog de bom mee te zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kende jij hem dan pas sinds hij op FOK! stond?.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Falco het volgende:
[..]
[..]
Mijn god, wat loopt Fok! soms ouderwets achter
Tis dat je FA bent, anders had ik je natuurlijk voor kutuser uitgescholdenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet het, hij is flauw.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
[afbeelding]
De uil an sich ziet er wel cute uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis dat je FA bent, anders had ik je natuurlijk voor kutuser uitgescholden!
Ja! Heb me kapot gelachen toen ik dat ineens in de Parijse Metro zag staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Falco het volgende:
En eerst dacht ik nog hèèl even dat gerefereerd werd naar de Parijse luchthaven Orly
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lig nog altijd in een scheur wanneer ik incidenteel op zo'n O RLY plaatje stuit of wanneer ik denk grappig te zijn door er zelf een te posten, waarna het meestal verwijderd wordt door een moderator.
Nu is de 'I See' plaatje erg hip.
Dus hierbij:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lig nog altijd in een scheur wanneer ik incidenteel op zo'n O RLY plaatje stuit of wanneer ik denk grappig te zijn door er zelf een te posten, waarna het meestal verwijderd wordt door een moderator.
Dus hierbij:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef Dagonet het volgende:
Dit soort plaatjes spammen en daarmee topics verneuken is banwaardig he, je bent gewaarschuwd.
Lolz, dat smoelwerk is geniaal!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus hierbij:
[afbeelding]
even volgens het protocol:quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
[afbeelding]
"No wai" is echt om te gieren idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
kuttopicmaar heerschende combi O RLY - Y RLY - NO WAI etc.
![]()
ik maak het zelf wel afquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
even volgens het protocol:
[afbeelding]
knipquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Nou vooruit. speelkwartier voorbij.... Stoppen met die uilen nu...
We snappen het inmiddels en ze zijn hartstikke uit
Het bleek nodig te zijn....quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik maak het zelf wel af
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
Jezusdie zijn nog bet0r dan die fucking uilen
pomme & kellyquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Bob-B het volgende:
ik wil meteen klagen over je avatar
RESPECT voor buzzerquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:35 schreef buzzer het volgende:
Vooruit ik weet het goed gemaakt, we posten allemaal nog even zo'n plaatje in dit topic, en dan bergen we die kutuil voorgoed op in KLB
Deal ?
Ook weer waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:36 schreef switchboy het volgende:
Nêh, ik zie hem liever af en toe voorbij komen.
Geeft niets.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
RESPECT voor buzzer![]()
Nee Flugel niet voor jou helaas, sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |