quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
Cc! Vrijdag weet ik 100% zeker of er iemand meegaat naar NewYork of ik alleen ga. Ik ga ws. een week in totaal weg (incl reizen..) ik hoop dat ik daar genoeg aan heb
Ben allene minimaal 600 pp kwijt
Triple checkquote:
Gadverdamme... ieeeeeghquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Triple check
Op je bek
In je hol
Wat een lol![]()
![]()
Welke torrents?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe erg:
Ik ben wakker, ga ontbijten, zet mn pc aan en zet gelijk 8 nieuwe torrents aan
CSI NYquote:
Geen redelijke kantine waar je een gezonde stroopwafel of zak chips uit een apparaat kan trekken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef superhero87 het volgende:
Heel erg : Ik word wakker, kan niet meer eten, omdat ik anders de bus ga missen..
Gevolg: Honger aan het werk op school![]()
Ik ben wel uitgedirtytalkedquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gadverdamme... ieeeeegh![]()
![]()
more... I want more... talk dirrrrrty.. more...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CSI NY
Lost
Veronica Mars
American Idol
Heist
Bones
Courting Alex
America's Next Top Model
Unanimous (moet ik nog vinden)
Zit je nou gewoon ANTM tequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]Lost!
![]()
De rest
![]()
Bones wilde ik nog gaan volgen, omdat Angel daarin speelt. Heb de pilot ooit nog gedowned, maar nooit gekeken. Is het leuk?
Haai.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
je PI lacht alweer. Hoe is het?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
Naja, slecht...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je PI lacht alweer. Hoe is het?
quote:
Nou ja... ANTM is wel tof. Maar om het nou helemaal te gaan downloaden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon ANTM te-en?!?
:(!1
!!
En American Idol is ook. Het is Idols, maar dan 1,000 keer beter.
Dat is heel tof om te doen, MissBliss en ik doen het beiden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou ja... ANTM is wel tof. Maar om het nou helemaal te gaan downloaden.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is heel tof om te doen, MissBliss en ik doen het beiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |