Triple checkquote:
Gadverdamme... ieeeeeghquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Triple check
Op je bek
In je hol
Wat een lol![]()
![]()
Welke torrents?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe erg:
Ik ben wakker, ga ontbijten, zet mn pc aan en zet gelijk 8 nieuwe torrents aan
CSI NYquote:
Geen redelijke kantine waar je een gezonde stroopwafel of zak chips uit een apparaat kan trekken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef superhero87 het volgende:
Heel erg : Ik word wakker, kan niet meer eten, omdat ik anders de bus ga missen..
Gevolg: Honger aan het werk op school![]()
Ik ben wel uitgedirtytalkedquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gadverdamme... ieeeeegh![]()
![]()
more... I want more... talk dirrrrrty.. more...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CSI NY
Lost
Veronica Mars
American Idol
Heist
Bones
Courting Alex
America's Next Top Model
Unanimous (moet ik nog vinden)
Zit je nou gewoon ANTM tequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]Lost!
![]()
De rest
![]()
Bones wilde ik nog gaan volgen, omdat Angel daarin speelt. Heb de pilot ooit nog gedowned, maar nooit gekeken. Is het leuk?
Haai.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
je PI lacht alweer. Hoe is het?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
Naja, slecht...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je PI lacht alweer. Hoe is het?
quote:
Nou ja... ANTM is wel tof. Maar om het nou helemaal te gaan downloaden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon ANTM te-en?!?
:(!1
!!
En American Idol is ook. Het is Idols, maar dan 1,000 keer beter.
Dat is heel tof om te doen, MissBliss en ik doen het beiden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou ja... ANTM is wel tof. Maar om het nou helemaal te gaan downloaden.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is heel tof om te doen, MissBliss en ik doen het beiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |