ja ik weet hetquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef mic_forever het volgende:
je mag ook wel een x nieuwe achterbandjes
peugeot speedfight 2quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lijp man ... wat is het eigenlijk vooreen scoeter?
das een tuinslangquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef Tefton het volgende:
er steken allemaal gele draden uit je stuur....
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef Tefton het volgende:
er steken allemaal gele draden uit je stuur....
Ik vind een scooter die uit de shredder komt nog mooierquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:56 schreef Astrix het volgende:
Ik vind dat nieuwe achterlicht in ieder geval veel mooier dan die ouwe.![]()
Je hebt ze ook zonder achterband...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Een scooter heeft maar 1 achterband![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:03 schreef junkiesietze het volgende:
Wtf, zet ik gister me scooter op de standaard, flikkert opeens mijn achterlicht van me scooter af
zomaar, zonder reden, spontaan
dus toen moest ik een nieuw achterlicht hebben want de ophangpunten waren afgebroken
en nu heb ik een lexus achterlicht
[afbeelding]
Maar wtf? sinds wanneer vallen er zomaar lampen uit me scooter
heb ik ook last vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef Tommeke het volgende:
Niet zo hard over verkeersdrempels rijden, deed m'n broertje ook steeds, alles zat los en de schokbreker was stuk gegaan
wesley verhuist binnenkort?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef Mustard_Man het volgende:
sietze wil je voortaan niet je scooter zo irritant neerzetten in wesley zn tuin?
hij zit bij me carterdekselquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef switchboy het volgende:
Je verzekeringsplaatje is eraf gevallen
ik ben de dreiging die flappert door de nacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:36 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wesley verhuist binnenkort?
en wanneer had je er last van?
en wie ben je
september 2006 that isquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef Yozzz het volgende:
Hoor je sinds Mei 2005 ofzo niet zo´n groot nummerbord te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |