das waarquote:
dit grijpertje is ook goed hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Had m dan eerder gemaakt.
Ik kon alleen de pics zien door me te registreren daar, ik dacht nh dat ga ik niet, check pta wel weer ff, was nog geen OP.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Had m dan eerder gemaakt.
Ik was druk bezig, zag dat er nog steeds geen op was, en dacht, laat ik dan de Peugeot 902 maken. maar die bestond niet, en toen bedacht ik me ineens dat alle Liebhers een typeaanduiding hebben van drie cijfrs met als laatste cijfer een 2.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kon alleen de pics zien door me te registreren daar, ik dacht nh dat ga ik niet, check pta wel weer ff, was nog geen OP.
Dus ik snel reggen en pica's copyen en toen zag ik dit bouwgedrocht al staan
Handig ventje ben jequote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Fijn is dat.... op alle foto's de lichtmeting verkeerd..
ik had m nog op portertstand staan, heb gisteravond mn moeder op de foto gezet
Tip voor de volgende: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ship/row/rus/903.htmquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was druk bezig, zag dat er nog steeds geen op was, en dacht, laat ik dan de Peugeot 902 maken. maar die bestond niet, en toen bedacht ik me ineens dat alle Liebhers een typeaanduiding hebben van drie cijfrs met als laatste cijfer een 2.
Op mn analoge EOS zit het [automatisch] knopje waar bij deze [portret] staatquote:
Ja boeiend, als je zo nodig die voor deel 903 wilt hebben start je m maar lekker zelfquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tip voor de volgende: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ship/row/rus/903.htm
[afbeelding]
Maar goed, eerst eens even eten
nouhoooououuuoouquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx geeft jofez444 een stok in de spaken van zn fiets-met-hulpmotortje
de tweede keer al dat het me overkomtquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:29 schreef BoJo het volgende:
leuke foto Alexxxx![]()
enne lekker slim van die camera instelling![]()
je checkt nu ook dagelijks de comics?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef Hugster het volgende:
Ik had 'em al gezien ja![]()
Bijkomend nadeeltje
Ik heb de mijne naar buiten gestuurd. Hij haalde net toch even het bloed onder mijn nagels vandaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:32 schreef Fugie het volgende:
alsof die beesten geen rommel maken als je je niet omdraait
je moet niks.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de mijne naar buiten gestuurd. Hij haalde net toch even het bloed onder mijn nagels vandaan
Maar goed, Hallo
Ik moet dadelijk babysitten en ik heb géén zin
Oud maar foutquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
deze moet ik ff schaamteloos over kopieeren uit het artc forum
Nieuwe bekeuring.
[afbeelding]
iemand al het draaiboek ik mekaar gezetquote:
dat ging jij toch doen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
iemand al het draaiboek ik mekaar gezet![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oud maar fout
Ik heb ooit 'ns overwogen om dat ding te gaan gebruiken....
Had je niet gedacht heaquote:
alweer terugquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had je niet gedacht hea![]()
Heb je je papiertje nog?
Nog niet opnieuw kwijt?!quote:
* BoJo vind sochtends niks,quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
Zullen we eens een keer niet op zondagochtend meeten, en een beetje centraal in Nederland....? Ben ik er ook eens bij
we kunnen BV VW/AUDI fabriek bezoeken??? Testbaan opraggen van VWquote:
zondag 0800 verzamelen in enschedequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
Zullen we eens een keer niet op zondagochtend meeten, en een beetje centraal in Nederland....? Ben ik er ook eens bij
mag ik er dan ook eentje helemaal kapot rijden ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
we kunnen BV VW/AUDI fabriek bezoeken??? Testbaan opraggen van VW![]()
maar zal der eens over nadenken!
gaat ook niet gebeurenquote:
Hoop het ook voor jequote:
eeuh testbaan in je eigen autoquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik er dan ook eentje helemaal kapot rijden ?![]()
oh das wel leuk... het eerste gedeelte danquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eeuh testbaan in je eigen auto, wel iets voor jou, onbeperkt slippen en aan de handrem trekken!
![]()
en ja die mag je helemaal kapot raggen!
ik rij niet harder dan 150km/u tegenwoordig......quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je
Meet tip:
Getaway in Utrecht meet?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je
Meet tip:
Getaway in Utrecht meet?
Jezus Mark hoi jochiequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef ook_gek het volgende:
Yo mensen![]()
* ook_gek is nog in leven na een zware nacht
Jezus wat was miss monica weer goddelijk zeg.
Het is centraal... meer ook nietquote:
is ook erg lijpquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh das wel leuk... het eerste gedeelte dan![]()
Ik stem daarvoor![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het is centraal... meer ook niet
TF: 150 in de bebouwde kom is vrij gewaagd
kwantekosta?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is ook erg lijp![]()
enige nadeel dat de prijs dan wat hoger ligt dan een mac en kartmeet![]()
6 en 7 mei is er in utrecht een Citroën-gebeurenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het is centraal... meer ook niet
TF: 150 in de bebouwde kom is vrij gewaagd
aangezien hij er al een maandje of 2 staat, zal die nog wel gefixed worden (nieuw voorscherm, nieuw motorkapje, nieuw bumpertje, nieuw koplampje, nieuw mistlicht, etc) en dan gewoon verkopenquote:
Jij bent de enige met interesse voor citroenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
6 en 7 mei is er in utrecht een Citroën-gebeurenwaar ik naar toe ga
![]()
^^^quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij bent de enige met interesse voor citroen
zou ik uit me hoofd echt niet weten, zal er morgen eens een belletje aan geven!quote:
nou en? Ik kots op Opels, maar toch ga ik in Juni naar een Opel meet in Utrecht, en ik meen dat Sjoewe en BoJo daar ook naar toe gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij bent de enige met interesse voor citroen
je bent in de war met de opelmeetquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij had Alexxxx juist een hekel aan Citroen?![]()
hmm dat is dan 3,5 uur rijden / 7 uur heen en terugquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou ik uit me hoofd echt niet weten, zal er morgen eens een belletje aan geven!
en tis iets van 1,5 uur over de grens!
Nah, straks ga ik me nog regular voelenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja boeiend, als je zo nodig die voor deel 903 wilt hebben start je m maar lekker zelf
hint: er mogen hier geen vliegende dingen in de opquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nah, straks ga ik me nog regular voelen
En wat is niet boeiend aan een vliegstraalboot?
dus je weet het wel!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
hint: er mogen hier geen vliegende dingen in de op
yups dat is idd een nadeel daarvan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm dat is dan 3,5 uur rijden / 7 uur heen en terug![]()
Zal wel:
A: te duur zijn
B: te ver voor de meesten
jammer![]()
nu wel ja. terwijl ik er niet eens mee begonnen ben, en men er eerst ook niet moeilijk over deed. maar he, dat is nu allemaal verleden tijdquote:
die heb ik gecanceld.. en je zou mee naar de opel meet om samen te wlagen van de tupperwarequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh
stond me iets bij van een BX meeting ofzo![]()
I know, maar dit is een varend vliegobjectquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
hint: er mogen hier geen vliegende dingen in de op
Wel lekker rustigquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yups dat is idd een nadeel daarvan!
Een opelmeetquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
die heb ik gecanceld.. en je zou mee naar de opel meet om samen te wlagen van de tupperware(en er is een blik lekkere wijven)
oh vandaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heb ik gecanceld.. en je zou mee naar de opel meet om samen te wlagen van de tupperware(en er is een blik lekkere wijven)
sta ik daar in me eentjequote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Audi Coupe
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 22-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1986
't primaire doel is vliegen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I know, maar dit is een varend vliegobject
Het was te proberenquote:
het zijn allemaal watjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mensen met een comfortabele auto rijden graag een paar uur naar duitsland![]()
dat sla ik er wel uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wijven die vervolgends als je samen woont een opel willen
Nee daar heb je wat aan
Nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
Het gaat over vrouwen slaan en ijsmeis komt even kijken![]()
She likes it![]()
Mooi... wanneer gooi je die Tim eruit Ijsmeis?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
Het gaat over vrouwen slaan en ijsmeis komt even kijken![]()
She likes it![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooi... wanneer gooi je die Tim eruit Ijsmeis?![]()
[afbeelding]![]()
ik mag toch hopen van welquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het stikt van de mannen met echte auto's en dan gaat ze voor een kerel met een 4 cil
Of gaat het niet om de auto? wel toch?
en ik had gewoon bij mijn 1.8 8 kleppertje kunnen blijvenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies, anders had ik net een 850 GLT kunnen kopen
Had me flink wat geld gescheelt
Het gaat om het geld manquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het stikt van de mannen met echte auto's en dan gaat ze voor een kerel met een 4 cil
Of gaat het niet om de auto? wel toch?
Maar ijsmeis zal zo wel met het bevestigende antwoord komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ik had gewoon bij mijn 1.8 8 kleppertje kunnen blijven![]()
maar je moet natuurlijk wel je geld showen aan de hand van je dikke wagen en gouden kettingen...altans zo heeft mijn mama me opgevoed.quote:
Het geld gaat rechtstreeks naar mij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar je moet natuurlijk wel je geld showen aan de hand van je dikke wagen en gouden kettingen...altans zo heeft mijn mama me opgevoed.![]()
![]()
Wat moet ik met PhotoShop?quote:
Oh...das minder...quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het geld gaat rechtstreeks naar mij..
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het geld gaat rechtstreeks naar mij..
Gatverdamme Beaujeaux!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb echt zin om deze uit te proberen![]()
Win XP draait er probleemloos op wilde ik even melden. Dus jij kan al die flut 3d krabbel programmatjes ook draaien op de snelste laptop op dit moment verkrijgbaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet ik met PhotoShop?
Maar als jij je Mac nu eens even meeneemt op de volgende FBG-meet, kan ik eens even zien hoe het gaat met die Macz0rs
Ik zou al in een deuk liggen voordat ik bezig zou zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij lig ik helemaal dubbel van het lachen erna![]()
![]()
is weinig aan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb echt zin om deze uit te proberen![]()
Het lachen vergaat je wel als je 20cm kloppend paars tegen je harses krijgtquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou al in een deuk liggen voordat ik bezig zou zijn.
nee het verassings effect is veel leuker, tijdens het pijpen eruit trekken en dan *slap* *slap* *slap*quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou al in een deuk liggen voordat ik bezig zou zijn.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het verassings effect is veel leuker, tijdens het pijpen eruit trekken en dan *slap* *slap* *slap*![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Win XP draait er probleemloos op wilde ik even melden. Dus jij kan al die flut 3d krabbel programmatjes ook draaien op de snelste laptop op dit moment verkrijgbaar
12" en 17" komen dit jaar ook nog, dus als je toch interesse hebt in een 1920xhuppeldepup scherm moet je nog even wachten. Waarschijnlijk rond juli.
Ik heb geen geld meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
oeh, kom je hier heen dan, gaan we samen geld opmaken
Mijn vader kijkt me nu raar aan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het verassings effect is veel leuker, tijdens het pijpen eruit trekken en dan *slap* *slap* *slap*![]()
![]()
ik heb wel geldquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen geld meer!
Alles gaat op aan rommel, benzine, 't vgz enzo.
Ik doe er dan ook niet aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het lachen vergaat je wel als je 20cm kloppend paars tegen je harses krijgt![]()
het zou niet eens in m'n opkomenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
waarom zit je pa mee te lezen danquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader kijkt me nu raar aan.!
"Wat is dat voor een site?" -> "ehhhhh..."
Ik zit op zijn computer en hij kwam toevallig weer eens voorbijquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom zit je pa mee te lezen dan![]()
* BoJo zwaait naar ijsmeis haar papa![]()
Ik lees altijd bij samen met m'n moederquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom zit je pa mee te lezen dan![]()
* BoJo zwaait naar ijsmeis haar papa![]()
En zij denkt dan dat je haar uitlachtquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het in me op zou komen tijdens de pijp beurt dan lig waarschijnlijk ook gelijk dubbel![]()
![]()
jullie zien nergens de lol van in, alles is te min... *puh*quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zie de lol er ook echt niet van in nee
Echtquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik lees altijd bij samen met m'n moederKopje thee erbij, even gezellig alles doorspreken
![]()
ik hoop niet dat ik eraan moet denkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En zij denkt dan dat je haar uitlacht!
Niet doen dus.
Ben ik te min?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
jullie zien nergens de lol van in, alles is te min... *puh*
Zou jij een paar klappen voor je bek willen hebben met een lul dan? Ik niet namelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
"jullie" ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je eraan denkt, ga dan niet denken "oh, ik moet aan iets serieus denken" want dan gaat ie naar beneden en dan denkt zij weer dat ze het niet goed doet.quote:
Doh jij bent een kerelquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zou jij een paar klappen voor je bek willen hebben met een lul dan? Ik niet namelijk
Omdat je ouders meer poen hebben, dan de mijnuhhhh?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat jouw vader een grotere kar rijd dan de miijjjjjjjneeeeehhh??
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
jammer dan dat het niet aan je hoge standaard van communiceren voldoet.
too....much....pressure....quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je eraan denkt, ga dan niet denken "oh, ik moet aan iets serieus denken" want dan gaat ie naar beneden en dan denkt zij weer dat ze het niet goed doet.!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat jouw vader een grotere kar rijd dan de miijjjjjjjneeeeehhh??
"schoonouders" **ril**quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:41 schreef ijsmeis het volgende:
Soms heb ik trouwens echt zin om dat liedje te schreeuwen tegen mijn schoonouders, hihi.
Zegt het kereltje met een V6 en een gekocht appartementquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom samen eens van die keukentrap af... er word hier niet uit de hoogte gedaan![]()
loop ik ermee te patsen danquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt het kereltje met een V6 en een gekocht appartement
Diep in je hart wil je dat bestquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Diep in je hart wil je dat best![]()
En wat bo zegt...op dat moment heb je niks te willen, want het is al gedaan voordat je nee kan zeggen
Want dan ragt ie hem weer in je strot![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat ik ze 'heb'. Het is nog niet officieel en dat zal ook wel zo blijven, maar ik zit er wel mee opgescheept. Somsquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sowieso het woord al gebruiken op deze leeftijd **ril**
En daarbij inderdaad, schoonmoeders![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Nah jongens we zijn er uit. Het word een zwaffelmeet, en M5 betaald
Tss, dan heb ik nog wel degelijk mijn handen vrij. Dan zal ik hem eens in zijn gezicht swaffelen met mijn handenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Diep in je hart wil je dat best![]()
En wat bo zegt...op dat moment heb je niks te willen, want het is al gedaan voordat je nee kan zeggen
Want dan ragt ie hem weer in je strot![]()
Dan gaan we op hookers.nl eens even een verzoekje zetten voor een tent die zulks een grote groep swaffelaars probleemloos tegelijk van dienst kan zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Nah jongens we zijn er uit. Het word een zwaffelmeet, en M5 betaald
Hey, ik begon nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:48 schreef Fugie het volgende:
weet je wat opvallend is, als ijsmeis post gaat het niveau altijd direct naar benee in een zwart gat
We gaan Henk Westrbroek een groepsswaffel geven in de stairway.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan gaan we op hookers.nl eens even een verzoekje zetten voor een tent die zulks een grote groep swaffelaars probleemloos tegelijk van dienst kan zijn [afbeelding]
Volgens mij is het tijd voor een ander usericoon!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
nee deze is strak en rustig. ik kan slecht tegen die bewegende gevallenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd voor een ander usericoon!
Ik ga even kijken wie er is begonnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik val hier midden in maar het valt gewoon op.
of omdat je het woord "kei" gebruiktquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is me wel duidelijk waarom ik single ben nu![]()
Ik ben kei vrouw onvriendelijk man![]()
dat zegt niksquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef ijsmeis het volgende:
BaraCuda en Beaujeaux: [PTA SC] Liebherr 902 Litronic
pff waarom is bojo altijd de lulquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef ijsmeis het volgende:
BaraCuda en Beaujeaux: [PTA SC] Liebherr 902 Litronic
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ie zo graag met zijn lul slaat. Dan is en blijft ie een lul. De lullewapperd.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is me wel duidelijk waarom ik single ben nu![]()
Ik ben kei vrouw onvriendelijk man![]()
quote:Op woensdag 12 december 2005 17:57 schreef BaraCuda het volgende:
Wie weet er in zuid-oost Nederland een Lekkere DVP die een collega weet bij haar in de buurt die ik samen met de DVP een echte slettebeurt kan geven,dus de slet synchroon pijpen, swaffelen, DP,soft sm etc.gore taal gewoon lekker.
Hoor het graag.
nou bo, je hoort het. Als je ooit iemand keihard lullewapperd hoort schreeuwen weet je door wie het komtquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ie zo graag met zijn lul slaat. Dan is en blijft ie een lul. De lullewapperd.
het word haar in dank afgenomenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou bo, je hoort het. Als je ooit iemand keihard lullewapperd hoort schreeuwen weet je door wie het komt
Ja hij is blijkbaar niet de enigequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]De siet ook waar je die quoet vandaan hebt
Dit heeft hij gewoon op het swaffelforum gepost
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef Hugster het volgende:
156 Q4 ?
Een 156? :xquote:
en friesland teruggeven aan noorwegenquote:
hoezo 'terug'?quote:
Een van de tofste sporten die er zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef vlad het volgende:
bodychecks![]()
zitten een paar meesterlijke acties in![]()
zooohooo, knap hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben al een paar maanden achttien ja![]()
!
Maar dan nog, het woord "schoonouders" **RIL**quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik ze 'heb'. Het is nog niet officieel en dat zal ook wel zo blijven, maar ik zit er wel mee opgescheept. Soms.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
dank je
en zo gaaf om bij zo'n wedstrijd te zittenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een van de tofste sporten die er zijn![]()
wat hebben de vikingen niet veroverdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige twee volken die ons uit hebben veroverd waren de vikingen en de nederlanders
Whahaha die spoort nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:09 schreef vlad het volgende:
[..]
en zo gaaf om bij zo'n wedstrijd te zitten![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
dank je
Als je maar weet dat jullie er nog zijn omdat jullie aardgas hebben...quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige twee volken die ons uit hebben veroverd waren de vikingen en de nederlanders
damn die gast doet echt dope shitquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef vlad het volgende:
bodychecks![]()
zitten een paar meesterlijke acties in![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:09 schreef vlad het volgende:
[..]
en zo gaaf om bij zo'n wedstrijd te zitten![]()
![]()
Maar in de tijd van de vikingen bestond Noorwegen nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar in de tijd van de vikingen bestond Noorwegen nog niet
jeh, en ramptoerist uithangen is ook zo sneuquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kan even gaan kijken....de polder weg ernaast kan ik vrij makkelijk komen....
maar daar ben ik te lui voor
je leert snel baracuda sanquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kan even gaan kijken....de polder weg ernaast kan ik vrij makkelijk komen....
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.phpquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
Volgends mij valt het wel mee want zag zwaailichten al wegrijden....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php
als er een ramp/heftig ongeluk gebeurt staat hier altijd binnen 5 minuten een verslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |