quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:14 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Saaie Waterpolo wedstrijd kende 2 hoogtepunten
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze het nou koud of is ze blij om op de foto te mogen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Newbie laat op verzoek van voltallig Fok!forum toch maar haar tieten zien
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:15 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
User 16686 verbreekt haar persoonlijk record borstcrawl
welkom trugquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:52 schreef vertelmeer het volgende:
[afbeelding]
Tegen de scheidsrechter; "Geloof je nu dat ze onderwater aan m'n badpak trekken???"
ben weer ff terug van weggeweest....
deze reactie had ik al verwacht, vond dat Goofup hem beter geformuleert had.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:01 schreef Stansfield het volgende:
Shit in navolging van mijn bevallingsgrap wint goofup. Maar ja beter goed gejat dan slecht verzonnen toch.
respectquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
List Broer Konijn blijkt succesvol. Dit was het laatste wat men van Rein Vos zag voordat deze in het stekelige kreupelhout verdween.
Lees deDonald Duck, jeweettoch
Dat betekend dat de rest alleen nog maar voor het brons en zilver kan gaan of begrijp ik je dan verkeerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef Goofup het volgende:
3 bonuspunten, wegens jeugdsentiment
slaat op DD, niet op zelfmoord
0.05 seconden later werd John Smith wereldkampioen skyboarding zonder parachute...quote:
Zilver:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:22 schreef sanger het volgende:
[afbeelding]
Nicolien Sauerbreij oefent in de duinen!
Gouden medaille:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:08
schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Windkracht 10 blaast surfer zo het strand op
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
List Broer Konijn blijkt succesvol. Dit was het laatste wat men van Rein Vos zag voordat deze in het stekelige kreupelhout verdween.
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef AnthonyZeus het volgende:
Wanneer komt de uitslag?
vraag het aan snellejelle want die heeft de foto geplaatstquote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef AnthonyZeus het volgende:
Wanneer komt de uitslag?
SnelleJelle, zie bovenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
vraag het aan snellejelle want die heeft de foto geplaatstIk doe de uitslag iig niet
ik denk dat dat die wielrenner is ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 19:06 schreef snellejelle het volgende:
om acht uur doe ik de uitslag
btw, wtf is Boogaard
Tweede:quote:Op maandag 27 maart 2006 18:30 schreef dramslag het volgende:
Boogerd is parttime moslim geworden.
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:19 schreef Hankster het volgende:
nieuwe carrière Rintje Ritsje tot nog toe geen succes
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:49 schreef numero_uno het volgende:
Plotselinge aanval van heimwee elimineert de kansen van Boogerd
helaas...naja, volgende ronde heb ik wel goudquote:
dat zie ik ook nu pasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:20 schreef Hankster het volgende:
edit; ik zie nu dat ik z'n naam niet eens goed had getyptdaar lag het natuurlijk aan
nee man .. geweldige fotoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
mmzz pokkefoto, ik sla weer over
dank je voor de coulancequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:56 schreef SocialDisorder het volgende:
gedeeld 3e: anthoneyzeus & sanger (beetje lullig om in een veld van 4 4e te worden)
2e: goofup
1e: numero_uno
nopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:39 schreef Goofup het volgende:
het is toch bijna weekend, dan maakt het niet uit als je gebanned wordt
Ja, ik ben benieuwd hoe ik gescored heb.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
blijkt toch wel dat een 'provocerende' foto beter werkt dan een normaleMaar wanneer is de uitslag?
Foto!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 01:45 schreef Funkytrip het volgende:
Weetje: Deze foto is een parodie op een hele beroemde foto van een lekker wijf die er ook zo op staat. Deze foto hing vroeger in de mannenkleedkamer van bijna elke tennisvereniging
quote:Op zondag 2 april 2006 01:45 schreef Funkytrip het volgende:
Weetje: Deze foto is een parodie op een hele beroemde foto van een lekker wijf die er ook zo op staat. Deze foto hing vroeger in de mannenkleedkamer van bijna elke tennisvereniging
Ja moe tniet hebben dat ik een podiumplek misloop omdat de gene die het bepaald toevallig iets niet weet wat ik bedoel toch.quote:
2.quote:Op zondag 2 april 2006 17:25 schreef armmoetzaaier het volgende:
[afbeelding]
nee die stuiver is van mij ik zag hem het eerste
3.quote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef Mosselmaster het volgende:
[afbeelding]
Deel 2 van Dancing with the Stars evenaart het succes van deel 1 niet
Winnaars gefeliciteerdquote:Op maandag 3 april 2006 17:47 schreef mista het volgende:
[afbeelding]
De inmiddels wat ouder geworden Sjors en Sjimmie openen rebellenclub voor volwassenen met worsteldemonstratie
ik heb nooit sjors en simmie gelezenquote:Op maandag 3 april 2006 19:15 schreef mista het volgende:
dacht ik 1e te zijn....
maarja brons is ook leuk jeweettoch
Jawel hoor!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
niemand heeft zin om een foto te plaatsen??
2equote:Op woensdag 5 april 2006 10:27 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Impressionatie Marilyn Monroe niet op prijs gesteld door homofiele scheidsrechter.
1equote:Op dinsdag 4 april 2006 18:31 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Kruidvat lenzen kent zijn beperkingen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
De motivatiebron van Monica Seles eindelijk bekent, het bleek een tenniskanon in de vorm van arancha sanchez vicario te zijn.
weer een gouden plak met een bruine nasmaakquote:
Dit waren ook de enige landen waar men die sport beoefend?quote:
2: Goofupquote:Curling trickshot editie verpest door het curlingteam van de Rode Duivels
1: Stansfieldquote:cameraman rechts ziet hoofd van canadees per abuis aan voor ijsbaan.
quote:Allereerste overtreding in de curlingwereld, het wegtrekken van de veger met je eigen bezem, leidt tot grote opschudding in de curlingwereld.
ehm... foto? iemand van de medailles?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeliciteerd en game ON!
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
waar was je voor gebanned?
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:41 schreef AnthonyZeus het volgende:
Uitslag!!!! (omdat er toch niemand meer mee gaat doen...)
1e: Mosselmaster
2e: sanger
3e: goofup.
Succes boys!
Ok, wel jammer, had ik iig zeker een plak.quote:Op maandag 24 april 2006 13:11 schreef Goofup het volgende:
precies genoeg voor medailles, maar ik wacht toch nog effe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |