Overduidelijk vasthouden!quote:
5 wedstrijden waarvan 2 voorwaardelijk?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef sjimz het volgende:
5-2!!!!
Nee valse tussenstanden!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
5 wedstrijden waarvan 2 voorwaardelijk?
Jammer dat ie 'm niet brak.quote:
quote:
Oderint, dum metuant.quote:
Als die hem niet vast houd is die ervan door. Hij trekt zijn shirt zowat in 2 gek dat die geen kant op kan...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef Red_85 het volgende:
ik had toch eigenlijk echt wel verwacht dat ik vandaag het kopje op teletekst zag staan:
'voor onderzoek op ado speler tininho'
dit hoord gewoon niet op een voetbalveld, ook al heb je een tyfus hekel aan je tegenstander. als je je zelf niet kan beheersen als je achter staat in de enige wedstrijd in het jaar dat je goed bent moet je gewoon van het veld af. 5 wedstrijden + 2 voorwaardelijk met een proeftijd van een jaar en angermanagement zal op zijn plaats zijn.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als die hem niet vast houd is die ervan door. Hij trekt zijn shirt zowat in 2 gek dat die geen kant op kan...
Dan maakt je voet nog niet zo'n rare beweging naar een knie hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als die hem niet vast houd is die ervan door. Hij trekt zijn shirt zowat in 2 gek dat die geen kant op kan...
Maar wel huilen om het tikkie dat Saeijs van Huntelaar kreeg. Kneus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:44 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben het iig eens met de mening in VI
Van jou had ik ook niks anders verwachtquote:
Wie zegt dat er daar niks aan de hand is?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:13 schreef Luni het volgende:
Hier was zeker ook niks aan de hand:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |