heel zelden? een volledige zonsverduistering komt heel zelden voor, zo'n gedeeltelijke elke paar jaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef AstroStart het volgende:
Je kunt het wel zien met een eclipsbrilletje.
En wat er spectaculair aan is? Wel, het gebeurd maar heel zelden dat de zon (gedeeltelijk) verduisterd wat vanaf Nederland te zien is.
M'n geldboompje is gestorven....quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:33 schreef AstroStart het volgende:
Reis naar Turkije en je ziet hem volledig
het heeft te betekenen dat de maan voor de zon schuift. en dieren worden er inderdaad onrustig van, maar dat is niets vreemds.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:46 schreef displission het volgende:
kijk nu wordt het interessant, heeft het wat te betekenen? Ik heb wel eens gehoord dat dieren er onrustig van kunnen worden..hmm..
Er is in ieder geval iets ongewoons met het daglicht tijdens een verduistering. Ik kan me voorstellen dat een volledige verduistering iedereen die niet weet wat er aan de hand is (bijv. dieren) flink op het verkeerde been zet.quote:waarom worden ze dan onrustig?
Heb je ooit zelf wel eens een volledige zonsverduistering gezien/meegemaakt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:15 schreef Gebleekte het volgende:
Mn ma en pa gaan speciaal een weekje naar Turkije om dat te zien![]()
Hij neemt zelfs allebei z'n telescopen mee, en heeft er vorige week er een speciale voor gekocht ( afgedekt met een soort folie ofzo )
Loser![]()
naja best ik ben een weekje alleen thuis![]()
Nee, nouja.. er staat me wel zoiets bij, heel lang geleden, maar geloof niet dat dat een volledige was ( msgien 10 jaar geleden ofzo ) . Geloof best dat het cool is als je erbij bent, maar om nou zoveel moeite te doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Starfish het volgende:
[..]
Heb je ooit zelf wel eens een volledige zonsverduistering gezien/meegemaakt?
Was er hier 1 in '99 ? Cool! Ik weet nog dat ik met zo'n speciaal brilletje heb zitten kijken toenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:04 schreef Starfish het volgende:
Want een volledige verduistering is namerlijk inderdaad erg indrukwekkend hoor![]()
![]()
En sinds die van 1999 kan ik best voorstellen dat mensen er voor reizen.
omdat het midden op de dag donker wordt? eerst staat de zon hoog aan de hemel, dan is het donker. even later is het weer licht. toen mensen vroeger niet begrepen wat er gebeurde werden ze er ook onrustig van (wat heet, er brak paniek uit).quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:04 schreef displission het volgende:
waarom worden ze dan onrustig?
Je hebt nou net niet de mooiste gepost... die ervoor (en erna) waren mooier. Daar kon je de protubaransen mooi op zienquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:00 schreef Arjan het volgende:
In Turkije was het wel mooi:
[[url=http://img.hadrian.net/img/267/th_76c97d6c6c142d5e665738644b18bdb5/th_tyrkia1_webcam_Mar29_12 57 29.jpg]afbeelding][/url]
Foto komt overigens van zo'n webcam...
wie weet hebben de reptilians een eclipsebrilletjeskartel, en zorgen ze ervoor dat die brilletjes automatisch verdwijnen (self-destruction?), om zo de verkopen op te krikken. Met deze extra inkomsten kunnen ze dan uiteraard de NWO en chemtrails financieren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef longinus het volgende:
Ik was mijn eclipsbrilletje kwijt en heb gekeken door een negatief, dat doe ik dus ook nooit meer.
Om bij True te blijven: zou er een complot zitten in verdwijnende eclipsbrilletjes?
Ik dacht dat iedereen dat al wel wist.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:10 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wie weet hebben de reptilians een eclipsebrilletjeskartel, en zorgen ze ervoor dat die brilletjes automatisch verdwijnen (self-destruction?), om zo de verkopen op te krikken. Met deze extra inkomsten kunnen ze dan uiteraard de NWO en chemtrails financieren.
Ervoor:quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je hebt nou net niet de mooiste gepost... die ervoor (en erna) waren mooier. Daar kon je de protubaransen mooi op zien
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:37 schreef Arjan het volgende:
[..]
Ervoor:
[[url=http://img.hadrian.net/img/266/th_dec9726aef071613ee43eb5a8e412739/th_tyrkia1_webcam_Mar29_12 56 14.jpg]afbeelding][/url]
Erna:
[[url=http://img.hadrian.net/img/268/th_503648728337611d59751179a3a7997e/th_tyrkia1_webcam_Mar29_12 58 36.jpg]afbeelding][/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |