quote:
quote:
Grappig, dat iedereen zo lovend over mijn puddingbroodje is.quote:
Ik heb nogal wat teweeg gebracht.quote:
Of logisch.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Grappig, dat iedereen zo lovend over mijn puddingbroodje is.
denk je aan je cholesterol?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het leuker klinken dan "bips" of "achterwerk"!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat teweeg gebracht.
Niets nieuws onder de zon, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat teweeg gebracht.
Vetarm.quote:
Stiekem hebben ze het over die meid links van je.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Die ongestelde?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het over die meid links van je.
Hear hear.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef yvonne het volgende:
En mag dit alsjeblieft zo bovenaan blijven jah?
Het is fucking irritant " daar onderin"
Ah, dat is een hoer. Zij heeft een irritante hoge stem.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem toch niet. Iemand met een handschoen tussen haar benen kan ik niet vertrouwen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon je MyAT.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef yvonne het volgende:
En mag dit alsjeblieft zo bovenaan blijven jah?
Het is fucking irritant " daar onderin"
Och, dan klagen de buren maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
Ah, dat is een hoer. Zij heeft een irritante hoge stem.
Hou op!quote:
Heb je daar nog meer foto's van?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dat is een hoer. Zij heeft een irritante hoge stem.
quote:
Close up.quote:
Ik moest meteen denken aan Jim Carrey met dat stukje over onderkin-neukenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Jim Carrey met dat stukje over onderkin-neuken
Irritantquote:
Vind ik ook. Wiens idee was dat centraal icoontje eigenlijk?quote:
Danny.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wiens idee was dat centraal icoontje eigenlijk?
Drink. Met volle teugen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Ik heb zin in bier.
Wie niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Ik heb zin in bier.
Goed idee.quote:
Hallo NJ.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Danny.
En ik heb in dat topic wel vier keer gepost dat ik er enthousiast over ben. En dat doe ik niet vaak bij ideeën van Danny.
Niet de mijne, en de mods zijn niet verplicht het allemaal over te nemen NJquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wiens idee was dat centraal icoontje eigenlijk?
Je hebt zeker je tieten gemaild.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Danny.
En ik heb in dat topic wel vier keer gepost dat ik er enthousiast over ben. En dat doe ik niet vaak bij ideeën van Danny.
Pics.quote:
Als ik nog mod was zou ik ze er -heel rebels- allemaal van af slopen, die icoontjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:32 schreef yvonne het volgende:
Niet de mijne, en de mods zijn niet verplicht het allemaal over te nemen NJ
Dit zuigt
De trots van Wijlre.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef Onelinedrawing het volgende:
Het is een "Brand" geworden.
Hoe slechtquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik nog mod was zou ik ze er -heel rebels- allemaal van af slopen, die icoontjes.
Weet ik, maar na drie maanden lang dat topic kicken vond ik dat ik wel verplicht was om het te gebruiken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet de mijne, en de mods zijn niet verplicht het allemaal over te nemen NJ
Dit zuigt
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Onelinedrawing het volgende:
De goedheid.
Jij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Onelinedrawing het volgende:
De heerlijkheid.
Jij!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Onelinedrawing het volgende:
De sprankeling, het bouquet. De verfrissing. Het mout.
Ahhh.
Iets met een lijn enzo?quote:
Lijn:quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef sararaats het volgende:
kuttopic, kuttitel en een verdwenen eetlust
ow en dit wil ik even meegeven:
enn rotte luis die jullie verslindt
Ik ontken niets.quote:
Kijk! Daar linksonder! Ik op de fiets, naast de brouwerij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
De trots van Wijlre.
Zijn er tweequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Lijn:
========================================================================================
Whehehehe, hij klopt niet in de layout.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Lijn:
========================================================================================
Alsof jij iets tegen verdubbeling van de lusten hebt.quote:
Zeg, werk je nu de hele leer van Freud chronologisch door?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:36 schreef sararaats het volgende:
doe wat je niet laten kunt
stupid fish
Verduld!quote:
Als het aan Freud lag, werd er heel wat meer geneukt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, werk je nu de hele leer van Freud chronologisch door?
3x raden wie zijn pa het brandbeveiligingssysteem in die brouwerij heeft aangelegd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Kijk! Daar linksonder! Ik op de fiets, naast de brouwerij.
[afbeelding]
Ehm... de jouwe?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
3x raden wie zijn pa het brandbeveiligingssysteem in die brouwerij heeft aangelegd?
Ik vind het woord doos in samenhang met sara erg slecht gekozenquote:
Ik moet consequent blijven.quote:
Ik heb er 1 gemist!quote:
Ik ben wel wat gewend (hoewel ik die foto's van haar gelukkig nog nooit gezien heb), maar pas als ze in CUL gaat posten in "Iemand een ideetje voor wortels?", dán word ik nerveus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het woord doos in samenhang met sara erg slecht gekozen
Maikuul was snel van begrip.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef Misstique het volgende:
Na hoeveel keer zou ze het doorhebben?
Limburg. Waar weggetjes nog plotsklaps door een waterloop worden onderbroken.quote:
*Geeft een duw.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Limburg. Waar weggetjes nog plotsklaps door een waterloop worden onderbroken.
[afbeelding]
hihi, destijds toen mijn pa daar werkte, ging ik met me moeder daar wandelen, langs die rivier waar die brouwerij het water uit haalt. Toen ging ik daarin tuffen, zodat míjn tuf misschien in een biertje terecht zou komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Limburg. Waar weggetjes nog plotsklaps door een waterloop worden onderbroken.
[afbeelding]
*Sleurt Ch. Mee.quote:
Ik schat dat hij anderhalve hersencel meer heeft ongeveer, dus wellicht begrijpt ze het rond pagina 5.quote:
foto's!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef JDude het volgende:
[..]
*Sleurt Ch. Mee.
Ha-ha! Nu schijnt haar zomerjurkje door!
Om die reden heb ik hier ook een keer in de singel staan zeiken, maar ik geloof achteraf niet echt dat daar brouwwater uit wordt gehaaldquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef mcDavid het volgende:
hihi, destijds toen mijn pa daar werkte, ging ik met me moeder daar wandelen, langs die rivier waar die brouwerij het water uit haalt. Toen ging ik daarin tuffen, zodat míjn tuf misschien in een biertje terecht zou komen
Slinks!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef JDude het volgende:
[..]
*Sleurt Ch. Mee.
Ha-ha! Nu schijnt haar zomerjurkje door!
Die mag je uitleggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Onelinedrawing het volgende:
Ik zette me zojuist op een mond.
Je hebt mijn permissie, BS.quote:
Post die gruizige grot van je nog eens?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:50 schreef sararaats het volgende:
hoi dag en doei again
tot nooit meer
EN GODVERDE, IK HEB GEWOON EEN ROTDAG
Mwah, ik hou het zo, vermoed ik.quote:
Dat is óók goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Mwah, ik hou het zo, vermoed ik.
De wegen van de Messias zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef Onelinedrawing het volgende:
Mwah, ik hou het zo, vermoed ik.
De níeuwe Messias, c'est moi.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:52 schreef JDude het volgende:
[..]
De wegen van de Messias zijn ondoorgrondelijk.
Of hier en daar plotsklaps onderbroken door een waterloop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:52 schreef JDude het volgende:
[..]
De wegen van de Messias zijn ondoorgrondelijk.
Leeg blik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:53 schreef Onelinedrawing het volgende:
Blik leeg.
Uit het raam er mee. Dan heb je "Blik op de Weg"quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:53 schreef Onelinedrawing het volgende:
Blik leeg.
neeh mên, blikken kunnen doden, weet je nog!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Uit het raam er mee. Dan heb je "Blik op de Weg"![]()
![]()
!!!!!111eeeneeone!!1
Redder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef NJ het volgende:
Ik was even weg. Sorry.
Ik miste je al.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef NJ het volgende:
Ik was even weg. Sorry.
Gebruik Labello.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef mcDavid het volgende:gebarsten lippen.
zou je daar ook kogellagervet op kunnen smeren?
Ik zoen je. Met mijn gladde volle lippen. Voelt dat even fijn, hè?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef mcDavid het volgende:gebarsten lippen.
zou je daar ook kogellagervet op kunnen smeren?
Ik denk eerder dat ze krast.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef Onelinedrawing het volgende:
*krak
blègh, alöe veraquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zoen je. Met mijn gladde volle lippen. Voelt dat even fijn, hè?!
Alsof die toch al niet uit zou gaan!quote:
Ik kan het niet doen.quote:
Daarom juist.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vind DL Stofje BS het wel goed eigenlijk?
Goed begin van jullie langdurige verbintenis.quote:
Chowi is er.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef Litso het volgende:
Nog gezellig hier?
Nu de posts van s.r. consequent worden gedelete wel ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef Litso het volgende:
Nog gezellig hier?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu de posts van s.r. consequent worden gedelete wel ja.
wrijf het er niet inquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:17 schreef Chowi het volgende:
Ik ga op mijn rug in het gras liggen en naar de lucht staren. Doei.
Puppetmaster.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey dude hoe heet dat progje ook weer om je pc met blauwe tant aan te sturen
Control C, control Vquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:18 schreef sararaats het volgende:
*knip*
Waarom haal je het nou wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:18 schreef sararaats het volgende:
*knip*
*onderschrijfdquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:17 schreef Misstique het volgende:
Ow en NJ is tof, had ik dat al gezegd?
Nee?
Nou bij deze dan.
Ja, iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat maakt het uit, het wordt toch wel weggehaald
Ksssssssssssssjtquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:22 schreef sararaats het volgende:
jullie zijn gewoon lulbroeken met een grote mond
weet je wat, probeer me maar eens weg te jagen
quote:
en dat vanuit de tuinquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
!!
Echt, ik moest m'n beeldscherm schoonvegen![]()
Duct tape welquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
zou WD40 helpen trouwens?
Scherm van een laptopquote:
ahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Scherm van een laptop![]()
Jij bent scherp![]()
HEATWAVE!!!!quote:
Lekker is ze he, geef maar toequote:
Ik lette even niet op heel Fok, bedoelde ik meer.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef sararaats het volgende:
laat maar, ik heb mijn fout ingezien
sorry voor de driftbuien
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik lette even niet op heel Fok, bedoelde ik meer.
Ik heb ook nog een leven enzo.
mja, PMSquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef sararaats het volgende:
laat maar, ik heb mijn fout ingezien
sorry voor de driftbuien
had je ff een paar uur eerder achter moeten komenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef sararaats het volgende:
ik heb er echt spijt van
mjaquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had je ff een paar uur eerder achter moeten komen
Het is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef sararaats het volgende:
ik heb er echt spijt van
ik was een week weg wegens ziektequote:Op woensdag 22 maart 2006 18:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer.. En je bent heus niet alleen zo met PMS.
aids. hoop ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was een week weg wegens ziekte
14.hiv!quote:
* pc-fr34k armen open doet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
Groepsknuffel.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
Groepsknuffel.
*Ook armen open doet.quote:
Nu je benen nog.quote:
Of course it does! Not!quote:
Die hoort toch helemaal niet bij de groep, gekkie!quote:
tuurlijk nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die hoort toch helemaal niet bij de groep, gekkie!
Okay, en nu zo blijven staan tot BS komt!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*zich niets meer aantrekt van alöe vera of andere kruiden!
Daarom maar een wortel. Nu snap ik het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wil geen knuffel
ik kan het niet goed vedragen dat mensen aan me zitten
*wortelschiet en hoopt dat BS nooit komtquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, en nu zo blijven staan tot BS komt!
Hij komt wel!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*wortelschiet en hoopt dat BS nooit komt
die grap is nog niet uitgemolken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daarom maar een wortel. Nu snap ik het.
Oppassen met wat je zegt, straks komt s.r. nog meedoen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*wortelschiet en hoopt dat BS nooit komt
Zolang jij hier bent niet. Als je al was opgerot was je er van af.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
die grap is nog niet uitgemolken?
jezusmina
---------------------------------------
maar nee slimmeke, ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oppassen met wat je zegt, straks komt s.r. nog meedoen.
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of dat het iig nog heel lang duurt
In je gezicht.quote:
spreekwoordelijk wortelschieten dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oppassen met wat je zegt, straks komt s.r. nog meedoen.
Ok, doei.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar nee slimmeke, ik heb wel wat beters te doen
en weet je, ik word te oud voor die grappen
Ik moest lachen.quote:
Dan spuug ik in de zijne.quote:
Kinky.quote:
Niet als ik chocola heb gegeten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gelukkig kleeft dat een stuk minder
Hoe weet je dat?quote:
Hoe weet je dat?quote:
Ja, maar hoe wéét je dat nou?quote:
Pûhdûhplûh.. Litsoooo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:35 schreef Litso het volgende:
Zo vies is het nou ook weer niet toch?
Ik vraag me gewoon af hoe hij dat weet!quote:
en ik heb pas 2x antwoord gegevenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af hoe hij dat weet!
Ja dat weet ik toch niet!quote:
Maar goed, het interesseert me ook niet echt.quote:
Ik brabbel heel vaak dingen die niets betekenen. Maar ja. Dan moet je maar eens bellen hè.quote:
ja vastquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed, het interesseert me ook niet echt.
Ja en dan nog meer brabbelen zeker? Ik heb je wel door!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik brabbel heel vaak dingen die niets betekenen. Maar ja. Dan moet je maar eens bellen hè..
Yrsskjrjgjkvburtsnffku!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja en dan nog meer brabbelen zeker? Ik heb je wel door!
Wel leuk trouwens tijdens een telefoongesprek. Gewoon een verhaal ophangen, dan opeens kraakgeluiden maken en in de telefoon blazen enzo, en dan heel droog zeggen dat je door een tunnel reed.quote:
BS sloeg er met zijn piemel op.quote:
waar ben je?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Wel leuk trouwens tijdens een telefoongesprek. Gewoon een verhaal ophangen, dan opeens kraakgeluiden maken en in de telefoon blazen enzo, en dan heel droog zeggen dat je door een tunnel reed.
Of opeens heel hard gillen en dan ophangen. Als je later weer teruggebeld wordt heel rustig reageren dat je stemoefeningen deed of iets dergelijks.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Wel leuk trouwens tijdens een telefoongesprek. Gewoon een verhaal ophangen, dan opeens kraakgeluiden maken en in de telefoon blazen enzo, en dan heel droog zeggen dat je door een tunnel reed.
Ja. Ik sta doorgeschakeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar ben je?
thuis
ok
bweru092skldnovinoqiwnemssjopijqpwmsxclzjopid
wat was dat?
ik reed door een tunnel
Nou. Okay. Omdat jíj het bent!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef NJ het volgende:
Ohja, schoolspam voor een vriendin. http://www.studentenonderzoek.be/?qid=11136&ln=ned
Even invullen. Bedankt.
Laat maar, het is ".be".quote:
Pff, wat een kutenquete zeg. Slechte vragen, te weinig opties bij veel antwoorden, erg oninteressantquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:45 schreef NJ het volgende:
Ohja, schoolspam voor een vriendin. http://www.studentenonderzoek.be/?qid=11136&ln=ned
Even invullen. Bedankt.
Dat zou voor jou al een hele prestatie zijn!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan hadtie alleen de spatiebalk geraakt
Vond ik ook. Ik was dan ook in 30 seconden klaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Pff, wat een kutenquete zeg. Slechte vragen, te weinig opties bij veel antwoorden, erg oninteressant
1 wát?quote:Hoeveel tijd besteed u gemiddeld per dag aan het lezen van een krant?
<0,5
1
1,5
2
>2
Geiten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
1 wát?
1 uur? 1 minuut? 1 dagdeel? 1 rit in de trein?
BS.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
1 wát?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Pff, wat een kutenquete zeg. Slechte vragen, te weinig opties bij veel antwoorden, erg oninteressant
quote:[18:50:19] KS: maargoed je hebt geen piemol gelukkig
[18:51:02] Chowi: Wel!
[18:51:18] KS: echt
[18:51:18] KS: waar?
[18:51:58] Chowi: Tussen mijn linker- en mijn rechtertiet.
Je geilt daarop?quote:
niet op die piemel, meer om de omgeving vanquote:
wíéquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:58 schreef Misstique het volgende:
Ik zie dat de lijn goed heeft geholpen
En wat doet HW hier ineens?![]()
Waar zie jij HW?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:58 schreef Misstique het volgende:
Ik zie dat de lijn goed heeft geholpen
En wat doet HW hier ineens?![]()
ja en als je minder dan 1 a 2 keer per week met het openbaar vervoer gaat dan ga je dus blijkbaar nooit.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
1 wát?
Dat is wel redelijk uniek ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier:
[BeF] #476 Over voorbipsen en puddingbroodjes.
Vandaar mijn verbazing.quote:
uiteraardquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:17 schreef sararaats het volgende:
zeg piemel, vind je het nu echt interessant dat mijn posts gedelete worden?
14.optyfenquote:ban me dan voor 48 uur jaar uit ONZ heel fok
ommekeer rulezz
Quoted For Truthquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:17 schreef sararaats het volgende:
zeg piemel, vind je het nu echt interessant dat mijn posts gedelete worden?
ban me dan voor 48 uur uit ONZ
ommekeer rulezz
En haal je die van háár nog ff weg?quote:
Owjaquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
En haal je die van háár nog ff weg?.
ahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee het is Roos Rebergen, zangeres van Roosbeef.
Welkom.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef DeLeider het volgende:
Ghallo en ghoeieavond.
op je toetsenbord gekwakt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef DeLeider het volgende:
Ghallo en ghoeieavond.
Die foto van die lekkere kont, die had ik al gezien....quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Welkom.
Je hebt weer alle pret gemist.
Hoe weet e dat niets lekkerder is dan chocola tenzij je al alles geproeft heb!quote:
ik deel alle smaken in op een schaal van poep tot chocola. chocola is dus technisch gezien gewoon het hoogst haalbarequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe weet e dat niets lekkerder is dan chocola tenzij je al alles geproeft heb!
nee al die posts van sara raatsquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Die foto van die lekkere kont, die had ik al gezien....
Hoe kan dát nou?.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee al die posts van sara raats
die je nu dus niet meer ziet
Een hele week.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
Nikky is mijn held.
ze heeft wel wat, iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
Nikky is mijn held.
Heerlijk.quote:
Hear hear.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
Nikky is mijn held.
MSN Plus, naam eroverheen plakken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Verdomme, ik heb 2 daniel's in mijn lijst en reageer elke keer verkeerd. Ze hebben ook bedien alleen daniel als msn-naam.
MSN+, aangepaste schermnamenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Verdomme, ik heb 2 daniel's in mijn lijst en reageer elke keer verkeerd. Ze hebben ook bedien alleen daniel als msn-naam.
Ja dat weet ik, maar soms zetten mensen wat in hun naam. Dan kan ik dat weer niet zien.quote:
Dan gebruik je de masks toch alleen voor de twee daniels?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar soms zetten mensen wat in hun naam. Dan kan ik dat weer niet zien.
Neen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
stiekum heb je het gewoon altijd aan staan
Dat was ik ook van plan, maar nog is dat irritant. Ik laat het wel zo, ze zitten gelukkig in andere groepen en hebben ze niet daniel als e-mailadres.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan gebruik je de masks toch alleen voor de twee daniels?
Timing.... en bovendien ben ik ook heel vaak online, maar ben ik er niet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie jou toch bijna altijd online staan
ik ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Timing.... en bovendien ben ik ook heel vaak online, maar ben ik er niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |