quote:
quote:
Grappig, dat iedereen zo lovend over mijn puddingbroodje is.quote:
Ik heb nogal wat teweeg gebracht.quote:
Of logisch.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Grappig, dat iedereen zo lovend over mijn puddingbroodje is.
denk je aan je cholesterol?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het leuker klinken dan "bips" of "achterwerk"!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat teweeg gebracht.
Niets nieuws onder de zon, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat teweeg gebracht.
Vetarm.quote:
Stiekem hebben ze het over die meid links van je.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Die ongestelde?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het over die meid links van je.
Hear hear.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef yvonne het volgende:
En mag dit alsjeblieft zo bovenaan blijven jah?
Het is fucking irritant " daar onderin"
Ah, dat is een hoer. Zij heeft een irritante hoge stem.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem toch niet. Iemand met een handschoen tussen haar benen kan ik niet vertrouwen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon je MyAT.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef yvonne het volgende:
En mag dit alsjeblieft zo bovenaan blijven jah?
Het is fucking irritant " daar onderin"
Och, dan klagen de buren maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
Ah, dat is een hoer. Zij heeft een irritante hoge stem.
Hou op!quote:
Heb je daar nog meer foto's van?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dat is een hoer. Zij heeft een irritante hoge stem.
quote:
Close up.quote:
Ik moest meteen denken aan Jim Carrey met dat stukje over onderkin-neukenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Jim Carrey met dat stukje over onderkin-neuken
Irritantquote:
Vind ik ook. Wiens idee was dat centraal icoontje eigenlijk?quote:
Danny.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wiens idee was dat centraal icoontje eigenlijk?
Drink. Met volle teugen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Ik heb zin in bier.
Wie niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Ik heb zin in bier.
Goed idee.quote:
Hallo NJ.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Danny.
En ik heb in dat topic wel vier keer gepost dat ik er enthousiast over ben. En dat doe ik niet vaak bij ideeën van Danny.
Niet de mijne, en de mods zijn niet verplicht het allemaal over te nemen NJquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wiens idee was dat centraal icoontje eigenlijk?
Je hebt zeker je tieten gemaild.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Danny.
En ik heb in dat topic wel vier keer gepost dat ik er enthousiast over ben. En dat doe ik niet vaak bij ideeën van Danny.
Pics.quote:
Als ik nog mod was zou ik ze er -heel rebels- allemaal van af slopen, die icoontjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:32 schreef yvonne het volgende:
Niet de mijne, en de mods zijn niet verplicht het allemaal over te nemen NJ
Dit zuigt
De trots van Wijlre.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef Onelinedrawing het volgende:
Het is een "Brand" geworden.
Hoe slechtquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik nog mod was zou ik ze er -heel rebels- allemaal van af slopen, die icoontjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |