abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36307151
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:57 schreef ABCXYZ het volgende:
Ben ik weer.
[..]
Wat voor staal werd er gebruikt in de wtc?
geen
pi_36307207
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:36 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dus geen wonder dat geen enkele media daar wat over geschreven heeft want die massive explosion heeft nooit plaatsgevonden. Een rookwolk is geen bewijs dat er een explosie plaatsvond.
Dus dit klopt niet ?
Now look at the scene below. This footage is the smoking gun evidence which shows one of the explosions going off moments before the collapse of the South Tower.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:21:44 #253
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_36307300
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef klez het volgende:

[..]

Nee. Wat ze hadden moeten doen is elke Arabier die vliegles nam gelijk naar Guantanamo sturen.

1. Er is een agent die iets vermoed.
2. superieuren wilden of konden niets doen. In beide artikelen wordt verwezen naar beperkte wetgeving en dat men onder de patriot act waarschijnlijk wel de acties had kunnen nemen die men wilde.
3. ergo. Geen aanwijzing voor een complot, behave dan voor hen die dat er in willen zien.
Okee. Blijf dat geloven, als je dat wilt. Ik zal dit weekend wel even wat bronnen zoeken, als ik in de buurt ben van wat boeken. Volgens mij moet je wel héél erg welwillend zijn als je dan nog gelooft in naïviteit van de FBI.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:25:08 #254
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_36307396
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mag ik je even herrinneren aan WTC93 en veel eerder De Reichstag, ik heb hier al eerder gezegd: 9-11 staat niet op zichzelf.
http://www.pbs.org/wgbh/p(...)rget/etc/modern.html

Gelukkig neemt de senator het mensen niet kwalijk als zij denken dat de FBI Bin laden aanhangers in dienst had, want zoveel incompetentie lijkt onmogelijk.
Dat blijkt nergens uit het artikel. En zelfs Amerikaanse senatoren is enig populisme niet vreemd...
quote:
Okee. Blijf dat geloven, als je dat wilt. Ik zal dit weekend wel even wat bronnen zoeken, als ik in de buurt ben van wat boeken. Volgens mij moet je wel héél erg welwillend zijn als je dan nog gelooft in naïviteit van de FBI.

V.
Volgens mij is wat ik hier ventileer het tegenovergestelde van welwillendheid naar de FBI toe. Het duidt inderdaad op incompetentie namelijk.
Dat is ook een publiek geheim, ik geloof dat van de veiligheidsdiensten/overheidsdiensten die zich met dit soort zaken bezighouden de Mossad zo ongeveer de enige is die echt serieus te nemen is.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_36307485
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:25 schreef klez het volgende:

[..]

Dat blijkt nergens uit het artikel. En zelfs Amerikaanse senatoren is enig populisme niet vreemd...
Tjee, klez, ik had het al neergezet, nog maar 's dan;

"I don't blame agents in Minnesota for wondering if there were unwitting collaborators of Osama bin Laden sitting around at headquarters," Mr. Grassley said. "If field agents committed these egregious errors, they would be facing discipline and relocation.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36307507
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dus dit klopt niet ?
Now look at the scene below. This footage is the smoking gun evidence which shows one of the explosions going off moments before the collapse of the South Tower.
Nee dat is werkelijk totale onzin en iedereen met een normaal paar ogen kan dat duidelijk zien, je kijkt hier namelijk op de noord toren vanag Jersey en wat zie je rechts van de noord toren (waar normaal de zuid toren stond) van onder tot bovenaan alleen maar rook, geen zuid toren nee alleen maar rook waar vlak daarvoor nog de zuid toren stond. Als je op ground zero bent geweest dan zal je ook snappen dat wat die site beweert echt nergens op slaat een rookwolk van 200 meter hoog door een explosie en niemand is dat opgevallen... tuurlijk.. Hieruit blijkt maar weer eens hoe makkelijk mensen dingen geloven die op dat soort sites staan terwijl die dingen gewoon heel simpel te verklaren zijn. Net als die zogenaamde mysterieuze blauwe box bij het pentagon, even de foto bestuderen en foto's van de dagen erna en wat blijkt die foto is gewoon een foto van mensen die een blauwe tent aan het verplaatsen zijn.

Het bijschrift (zoals de werkelijkheid ook was) had moeten zijn: Now look at the scene below. This footage is NOT the smoking gun evidence which we all want it to be but just shows the huge dust cloud rissing from WTC square moments AFTER the collapse of the South Tower.
pi_36307648
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:15 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Dat zou ik moeten uitzoeken, maar 1 ding is zeker: de minimale temperatuur die nodig is voor het smelten van staal, wat voor soort staal dan ook, werd bij lange na niet gehaald. En denk aan de eerdere quote van 1 van die populaire magazines "they just don't build them as though as the wtc" oid. Maar denk even na: ze zullen heus geen goedkoop staal hebben gebruikt en het is een feit, het werd zodanig gebouwd om een impact van een boeing te overleven (niet dat het geen schrammetje zou oplopen, maar zodanig gebouwd dat het gebouw er niet door zou instoren), dit is zelfs een keer in een discovery docu naar voren gebracht.
pi_36307694
Nu zou ik hier graag een reactie op willen ontvangen, mede doordat er bewijs is dmv videomateriaal.
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef ABCXYZ het volgende:
Nog wat info over de explosies:

"De concierges riepen het al vanaf het begin; eerst hoorden we bommen van onderen uit de kelders komen. Één van de concierges kwam notabene zelfs bebloed uit de kelders al voordat de torens boven begonnen in te storten. Diverse getuigen meldden ook dat ze bommen in de kelders van de WTC gebouwen hoorden afgaan. Het zou veel verklaren, nl dat de stabiliteit van het hele fundament weggeblazen werd en het inzakken niets meer in de weg stond.
Maar er waren nooit beelden die iets konden bevestigen; tot nu. Hieronder ziet u twee korte fragmenten uit een film die opgenomen is door een passant/toerist die ten tijde van de aanslagen daar aanwezig was en het geheel filmde. Let bij het afspelen van de film goed op het geluid; u hoort gerommel en ziet dan rook opstijgen vanuit de kelders van de torens."

http://www.ditkannietwaarzijn.nl/wtcbombs.html

Filmpje die imo keihard bewijst dat het gaat om explosieven: http://www.ditkannietwaarzijn.nl/movies/bom2.avi
Je ziet notabene beneden het gebouw rook de straat op gaan niet lang na de klap van de explosie die ook te horen is.
pi_36307738
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef ABCXYZ het volgende:
Nu zou ik hier graag een reactie op willen ontvangen, mede doordat er bewijs is dmv videomateriaal.
[..]
Je postte net over de hitte van de brand in de wtc. Die kon niet zo heet zijn dat het staal smeltte.
Wat voor staal werd er in de wtc's gebruikt?
geen
pi_36307851
Zie mijn post van 20.33, of had je die over het hoofd gezien?
Graag zie ik ook een reactie op de post die je net quote, maar tevens negeert.
pi_36307919
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:29 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Nee dat is werkelijk totale onzin en iedereen met een normaal paar ogen kan dat duidelijk zien, je kijkt hier namelijk op de noord toren vanag Jersey en wat zie je rechts van de noord toren (waar normaal de zuid toren stond) van onder tot bovenaan alleen maar rook, geen zuid toren nee alleen maar rook waar vlak daarvoor nog de zuid toren stond. Als je op ground zero bent geweest dan zal je ook snappen dat wat die site beweert echt nergens op slaat een rookwolk van 200 meter hoog door een explosie en niemand is dat opgevallen... tuurlijk.. Hieruit blijkt maar weer eens hoe makkelijk mensen dingen geloven die op dat soort sites staan terwijl die dingen gewoon heel simpel te verklaren zijn. Net als die zogenaamde mysterieuze blauwe box bij het pentagon, even de foto bestuderen en foto's van de dagen erna en wat blijkt die foto is gewoon een foto van mensen die een blauwe tent aan het verplaatsen zijn.

Het bijschrift (zoals de werkelijkheid ook was) had moeten zijn: Now look at the scene below. This footage is NOT the smoking gun evidence which we all want it to be but just shows the huge dust cloud rissing from WTC square moments AFTER the collapse of the South Tower.
Misschien dat jij hier op wilt reageren, ik quote mezelf nog een keer:

"Nog wat info over de explosies:

"De concierges riepen het al vanaf het begin; eerst hoorden we bommen van onderen uit de kelders komen. Één van de concierges kwam notabene zelfs bebloed uit de kelders al voordat de torens boven begonnen in te storten. Diverse getuigen meldden ook dat ze bommen in de kelders van de WTC gebouwen hoorden afgaan. Het zou veel verklaren, nl dat de stabiliteit van het hele fundament weggeblazen werd en het inzakken niets meer in de weg stond.
Maar er waren nooit beelden die iets konden bevestigen; tot nu. Hieronder ziet u twee korte fragmenten uit een film die opgenomen is door een passant/toerist die ten tijde van de aanslagen daar aanwezig was en het geheel filmde. Let bij het afspelen van de film goed op het geluid; u hoort gerommel en ziet dan rook opstijgen vanuit de kelders van de torens."

Filmpje die imo keihard bewijst dat het gaat om explosieven: http://www.ditkannietwaarzijn.nl/movies/bom2.avi
Je ziet notabene beneden het gebouw rook de straat op gaan niet lang na de klap van de explosie die ook te horen is. "

Misschien dat je dan ook meteen in wilt gaan op deze post:

"Een van de punten vh officiële verhaal die niet kloppen. Uit (redelijk recente) brandtesten van 'Cardington' blijkt dat een stalen gebouw branden en temperaturen overleeft die vliegtuigbrandstof niet eens kan genereren. De zwarte rook bij de videobeelden duidt op gebrek aan zuurstof en maakt duidelijk dat de maximumtemperatuur niet eens werd bereikt, deze is 980 gr C, terwijl staal pas smelt bij een temperatuur van 1370 gr C. Dat is bijna 400 graden meer dan de maximumtemperatuur (die niet eens werd gehaald) van de brand. Hoe kan het dan dat er gesmolten staal in de kelder is gevonden? Een aantal dagen later was op foto's van NASA plekken te zien die die maximumtemperatuur overschreden. Met explosieven zoals C4 (die kunnen gaan tot 1650 gr C) is dat wel te doen. "
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:46:45 #262
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36308080
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Men wist van de Mossad dat de plannen van Al Quaida om vliegtuigen te crashen er waren.
Men wist dat deze man banden had met Al Quaida.
Men wist dat deze mensen vlieglessen aan het nemen waren.
Verwachte het FBI HeadQuarter soms 'n officiele brief met daarin "we gaan het doen"?

Gelukkig zijn sommige mensen hier wel verontwaardigd over en doen ze niet alles als simpele foutjes af, zoals jij doet Klez.
Waaronder deze senator:

Sen. Charles E. Grassley, Iowa Republican and senior member of the Senate Judiciary Committee, said he was "alarmed" by the Rowley letter. He said if the decisions by senior FBI officials in the Moussaoui probe were an example of how the FBI was investigating terrorism, "We're in grave danger."
"I don't blame agents in Minnesota for wondering if there were unwitting collaborators of Osama bin Laden sitting around at headquarters," Mr. Grassley said. "If field agents committed these egregious errors, they would be facing discipline and relocation.
Hier zie ik geen complot in. Wel een zeer grote blunder van de diensten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:49:01 #263
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36308171
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Maar wat is de garantie dat een gebouw op de manier neerstort zoals jij dat met explosieven wil? In die discovery docu's, het komt toch wel eens voor dat een gebouw verkeerd berekend of explosieven verkeerd geplaatst zijn waardoor het gebouw toch anders valt dan geplanned was.
Het is dus niet automatisch gezegd dat een gebouw door explosieven daadwerkelijk zo zal vallen als je wil.
Een controlled demolition verhoogt de kans van waarschijnlijkheid hoe een gebouw zal instorten, Het geeft geen garantie hoe het ook echt gaat.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36308180
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:33 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Dat zou ik moeten uitzoeken, maar 1 ding is zeker: de minimale temperatuur die nodig is voor het smelten van staal, wat voor soort staal dan ook, werd bij lange na niet gehaald. En denk aan de eerdere quote van 1 van die populaire magazines "they just don't build them as though as the wtc" oid. Maar denk even na: ze zullen heus geen goedkoop staal hebben gebruikt en het is een feit, het werd zodanig gebouwd om een impact van een boeing te overleven (niet dat het geen schrammetje zou oplopen, maar zodanig gebouwd dat het gebouw er niet door zou instoren), dit is zelfs een keer in een discovery docu naar voren gebracht.
Ah, over het hoofd gezien.
Ik snap het eigenlijk niet, je klapt klakkeloos een lap tekst neer waaruit moet blijken dat het staal bij een bepaalde temp smelt en dat de brand in het wtc niet die temperatuur heeft gehaald.
Maar dan vraag ik je wat voor staal er in het wtc is gebruikt, en dan kun je me dat niet eens vertellen?
Dan vraag ik me echt af hoe je aan die info komt. En mijn vermoeden is dan ook dat je die tekst 1 op 1 van andere sites copy-paste. Zoek ik namelijk op melting point wtc of smeltpunt wtc dan zie ik in de google resultaten in de 2 zinnen die de URL begeleiden al talloze malen hetzelfde verhaal 'aan de rook was te zien dat de temp niet gehaald was waardoor de staal niet heeft kunnen smelten'.
Maar op een simpele vraag wat voor staal er in het wtc is gebruikt kun je dan niet eens een goed antwoord geven. Laat maar weer eens zien dat er 1 op 1 klakkeloos wordt gecopy-paste zonder dat je ook maar zelf 1 ding weet.

Ik heb net op google gezocht op melting point en kom een loei van een pdf (68 pagina's) tegen waarin de constructie van het wtc gebouw wordt uiteengezet. Daar staat al dat er in het wtc staal is gebruikt wat door 4 verschillende bedrijven is aangeleverd. Het staal wat in de wtc is toegepast is High Strength Low Alloy Steel (HSLA).
Ik ben de PDF nog aan het doorlezen, daarnaast heb ik zojuist deze pdf gevonden waarin je kunt zien hoe het staal door de brand is aangetast:
http://www.me.wpi.edu/MTE/People/Images/IMSBiedermanA2.pdf

Ik snap werkelijk waar niet waarom je niet meer kennis opdoet ipv 1 op 1 te copy pasten van andere sites.
geen
pi_36308202
Oja, die pdf waarin de structuur van de wtc's zijn uitgelegd is deze: http://wtc.nist.gov/pubs/NISTNCSTAR1-3ADraft.pdf
geen
pi_36308306
Oja, die enorme wolken die je ziet bij het instorten van de wtc's. Herinneren jullie je nog de beelden van de mensen in de straten nadat die wtc's zijn ingestort, en hoe wit die mensen waren? Als die stofwolken wolken van explosieven waren, hoe kan het dan dat die wolken niet de lucht ingaan maar naar beneden dwarrelen om vervolgens wit uit te slaan op de straten, auto's, mensen, zeg maar alles? Ik kan het wel raden, het zijn stofwolken.
Kijk bv naar dit filmpje vlak na het instorten van de wtc. http://ftp.die.net/mirror(...)20center%20fall2.mpg
geen
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:53:59 #267
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36308354
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:15 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

De gevelkolommen hebben een staalkwaliteit met een vloeispanning van 690 N/mm2 (vergelijk standaard constructiestaal 235 N/mm2)
http://www.brandweer.nl/cms/show/id=386303

Ik heb wel een boekje welke staalsoort bij deze vloeigrens hoort, maar aangezien jij gier zo om vraagt weet je er vast iets van
And that is the news.''
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:59:44 #268
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36308547
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:33 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Hier staat precies hoeveel boven de berekende belasting er is opgetreden. Ook hoe warm eht werd. van de titanic dacht men ook dat het niet zoun zinken...
En, sorry, maar de opmerking dat de temperatuur nooit zo hoog was dat geen staalsoort zou smelten/verzwakken is echt onzinnig. Ik ben benieuwd of je dit men een simpele tabel kunt aantonen.
And that is the news.''
pi_36308652
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Hier staat precies hoeveel boven de berekende belasting er is opgetreden. Ook hoe warm eht werd. van de titanic dacht men ook dat het niet zoun zinken...
En, sorry, maar de opmerking dat de temperatuur nooit zo hoog was dat geen staalsoort zou smelten/verzwakken is echt onzinnig. Ik ben benieuwd of je dit men een simpele tabel kunt aantonen.
Ja dat bedoel ik.
Als je in google zoekt op 'smeltpunt staal wtc' dan zie je de 1e 5 resultaten precies hetzelfde weergeven als wat ABCXYZ hier zegt 'staal smelt is niet gesmolten, zwarte rook etc etc'.
Maar dan vraag je zo iemand wat voor staal er gebruikt is, en dan weet ie het niet eens. Iedereen kakelt elkaar maar na zonder echt te weten wat er aan de hand was.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=smeltpunt+staal+wtc&meta=
geen
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:05:14 #270
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36308677
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Je ziet het vliegtuig in het gebouw verdwijnen alsof het geen muur heeft. DAT klopt er niet aan.
De discussie hierover en over het vallen via de minste weerstand is ineens gestopt.
And that is the news.''
pi_36308710
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Misschien dat jij hier op wilt reageren, ik quote mezelf nog een keer:

"Nog wat info over de explosies:

Je ziet notabene beneden het gebouw rook de straat op gaan niet lang na de klap van de explosie die ook te horen is. "

"Een van de punten vh officiële verhaal die niet kloppen. Uit (redelijk recente) brandtesten van 'Cardington' blijkt dat een stalen gebouw branden en temperaturen overleeft die vliegtuigbrandstof niet eens kan genereren. De zwarte rook bij de videobeelden duidt op gebrek aan zuurstof en maakt duidelijk dat de maximumtemperatuur niet eens werd bereikt, deze is 980 gr C, terwijl staal pas smelt bij een temperatuur van 1370 gr C. Dat is bijna 400 graden meer dan de maximumtemperatuur (die niet eens werd gehaald) van de brand. Hoe kan het dan dat er gesmolten staal in de kelder is gevonden? Een aantal dagen later was op foto's van NASA plekken te zien die die maximumtemperatuur overschreden. Met explosieven zoals C4 (die kunnen gaan tot 1650 gr C) is dat wel te doen. "
Ik ben films aan het downloaden van het wtc. Ik heb veel films erover gezien maar die knallen nog nooit op die manier gehoord. Ik vraag me daarom af, is dat filmpje gemanipuleerd alsin zijn die 'knallen' er later in gemonteerd? Ik ben opzoek naar precies hetzelfde filmpje maar dan op een andere url. Ben benieuwd of daar die knallen ook te horen zijn of enkel op dat filmpje op die pagina alleen...
geen
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:11:28 #272
136 V.
pi_36308872
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:06 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik ben films aan het downloaden van het wtc. Ik heb veel films erover gezien maar die knallen nog nooit op die manier gehoord. Ik vraag me daarom af, is dat filmpje gemanipuleerd alsin zijn die 'knallen' er later in gemonteerd? Ik ben opzoek naar precies hetzelfde filmpje maar dan op een andere url. Ben benieuwd of daar die knallen ook te horen zijn of enkel op dat filmpje op die pagina alleen...
Er zijn behoorlijk wat getuigen die explosies hebben gemeld, dus trek je conclusies zou ik zeggen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36308934
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Er zijn behoorlijk wat getuigen die explosies hebben gemeld, dus trek je conclusies zou ik zeggen

V.
Klopt, wanneer het knallen van verdiepingen op elkaar als explosies klinken zou ik ook roepen dat ik explosies hoorde. Nee, ik ben specifiek opzoek naar die filmpjes van die pagina die ABCXYZ net postte alleen dan op een andere link. Ik ben benieuwd of diezelfde knallen op dezelfde film maar dan van een andere bron ook te horen zijn.
geen
pi_36308937
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ah, over het hoofd gezien.
Ik snap het eigenlijk niet, je klapt klakkeloos een lap tekst neer waaruit moet blijken dat het staal bij een bepaalde temp smelt en dat de brand in het wtc niet die temperatuur heeft gehaald.
Maar dan vraag ik je wat voor staal er in het wtc is gebruikt, en dan kun je me dat niet eens vertellen?
Dan vraag ik me echt af hoe je aan die info komt. En mijn vermoeden is dan ook dat je die tekst 1 op 1 van andere sites copy-paste. Zoek ik namelijk op melting point wtc of smeltpunt wtc dan zie ik in de google resultaten in de 2 zinnen die de URL begeleiden al talloze malen hetzelfde verhaal 'aan de rook was te zien dat de temp niet gehaald was waardoor de staal niet heeft kunnen smelten'.
Maar op een simpele vraag wat voor staal er in het wtc is gebruikt kun je dan niet eens een goed antwoord geven. Laat maar weer eens zien dat er 1 op 1 klakkeloos wordt gecopy-paste zonder dat je ook maar zelf 1 ding weet.

Ik heb net op google gezocht op melting point en kom een loei van een pdf (68 pagina's) tegen waarin de constructie van het wtc gebouw wordt uiteengezet. Daar staat al dat er in het wtc staal is gebruikt wat door 4 verschillende bedrijven is aangeleverd. Het staal wat in de wtc is toegepast is High Strength Low Alloy Steel (HSLA).
Ik ben de PDF nog aan het doorlezen, daarnaast heb ik zojuist deze pdf gevonden waarin je kunt zien hoe het staal door de brand is aangetast:
http://www.me.wpi.edu/MTE/People/Images/IMSBiedermanA2.pdf

Ik snap werkelijk waar niet waarom je niet meer kennis opdoet ipv 1 op 1 te copy pasten van andere sites.
En jij bent degene die vertelde dat het prettiger discussieren is als je iets in je eigen woorden verteld, dat vraag ik dan aan jou nu ook, ik ga geen pdf bestand met 68 pagina's doornemen op zoek naar een antwoord wat er toch niet instaat. Ja, dat weet ik nu al, omdat wat ik eerder schreef een feit is. Staal heeft een minimum temperatuur nodig (dit is een algemeen bekend feit) en die is onmogelijk gehaald. De temperatuur kon er niets eens van in de buurt komen, ja, idd door de zwarte rook, is ook een feit. Is dat niet zo, dan mag jij aantonen (in je eigen woorden zonder links met 20 + bladzijdes waarin ik zelf naar een antwoord moet zoeken) waar ik het mis heb.
pi_36308970
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Klopt, wanneer het knallen van verdiepingen op elkaar als explosies klinken zou ik ook roepen dat ik explosies hoorde. Nee, ik ben specifiek opzoek naar die filmpjes van die pagina die ABCXYZ net postte alleen dan op een andere link. Ik ben benieuwd of diezelfde knallen op dezelfde film maar dan van een andere bron ook te horen zijn.
O dus je denkt dat er met het filmpje is gerotzooid?
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:15:30 #276
70154 klez
pi_36309000
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Waar ook niet direct conclusies uit getrokken hoeven te worden.
quote:
The story...

There are many, many first-hand accounts of explosions at the WTC, showing there were bombs in the building.

Our take...

There are certainly lots of these accounts, but what they prove is another matter. Here are some of our concerns.

#1, it's true that lots of people used words like "explosion" and "bomb" to describe what they saw and heard at the WTC, but none of that proves actual explosives were used. You can hear an "explosion" without a bomb being required, and saying something was "like a bomb" doesn't mean you think it was one.

Don't believe it? Here’s some examples of how “bombs” and “explosion” reports aren’t necessarily to be taken literally.

#2, of course many quotes display no such doubts, and seem very certain about what they’ve heard. However, not every account you read is accurate. And others are selectively edited, perhaps leaving you with a misleading impression of what the witness truly thinks. Here are a few examples.

#3, you don't think that can explain everything. And you're quite right. But be careful when you read these quotes, because one-liners like "I heard another explosion" or "we thought there was a secondary explosion" aren't necessarily meaningful. In fact, at least one account commonly quoted as proof of "bombs in the building" could have a much simpler truth behind it, and explain other stories. Here's why.

#4, even if someone is definitively referring to the moment of collapse, and talking about seeing something like a secondary explosion run around the building, that doesn't necessarily mean bombs. This is one alternative explanation.

#5, William Rodriguez tells a more famous story of hearing an explosion before the plane hit. Does it entirely make sense, though? And could there be another way of looking at this?

#6, some people talk about "bombs in the basement", or at least on the lower levels, during the WTC collapse. It’s been suggested that smoke visible outside the towers may have been the result of thermite, for instance. But where are the matching reports from inside the towers? There were people who survived in the stairwells and lower levels, and we’ve yet to see any of them talk about explosions or smoke from below as the buildings collapsed. And if the buildings were weakened at the basement levels, why did the very lower stories remain standing?

Let's also not forget #7, the explosion reports are spread from (just before) impact right up to the collapse itself. Is it characteristic of controlled demolition to set of bombs apparently randomly over about an hour? Or does it make more sense to believe that accounts of explosions some time before collapse were related to impact damage, the fire, fractured gas mains or whatever?

And then there's #8. How many witnesses who talk of bombs, detonators and so on, had experience they could use as a comparison? How many would know what a bomb might sound like in that environment, and how it would different from the sound of a collapse?

That seems particularly relevant to us. If the WTC supports could simply no longer support the weight of, say, 20 floors of the WTC, then you would have thousands of tons of building collapse onto the floor below, along with the failure of many steel columns. This will make a loud “boom”, debris will fly out, flames will be pushed into the air. How are witnesses going to describe this, without using words like "explosion", or "bomb"? Given that by this time most people realised it was a terrorist attack, is it at all surprising that some may even have believed (at the time) that bombs were involved?

There’s no need to take our word for it, either. 911Myths.com visitor Brandon Wright discovered a video of another collapse preceded by what sounds like enormous explosions (and were described by at least one witness as “like bombs”), yet actually came from metal failing under extreme stress. Read more, and listen to the audio evidence yourself here.

On balance, then, the witness reports don't surprise us at all, and there's no doubt the collapse (and some events prior to it) involved what looked, and felt like explosions. That doesn't begin to prove that bombs were the cause, though -- it'll take considerably more evidence to do that.

pi_36309009
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:06 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Daar zijn nog wel meer filmpjes van, en de ooggetuigenverslagen bevestigen dit alleen maar, evenals (met imo als belangrijkste) de veel te laat vrijgegeven band van de brandweer, wat het zeker bevestigd. Die band is ook alleen maar vrijgegeven door een steeds groter toenemende druk, anders had dat nu nog steeds in de doofpot gezeten.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:16:43 #278
136 V.
pi_36309049
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Klopt, wanneer het knallen van verdiepingen op elkaar als explosies klinken zou ik ook roepen dat ik explosies hoorde.
Brandweermannen. Tsja.
quote:
Nee, ik ben specifiek opzoek naar die filmpjes van die pagina die ABCXYZ net postte alleen dan op een andere link. Ik ben benieuwd of diezelfde knallen op dezelfde film maar dan van een andere bron ook te horen zijn.
Okee

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36309067
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Mijn eerder genoemde cijfers mbt temperaturen kloppen, is dit niet zo, mag jij vertellen waarom dat niet zo is. En ook voor jou geldt: ik ga niet op een link met een x aantal a4-tjes zelf zoeken naar een antwoord, daar kan jij me aan helpen, of je kan het niet.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:18:26 #280
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36309112
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef ABCXYZ het volgende:

De gele vlam is inderdaad een relatief koude plek. Dat zegt natuurlijk niet dat onderin het gebouwdie temperatuur niet gehaald is.
En door controlled demolition kan er wel gesmolten staal gevonden worden?

over de beelden reageer ik later, moet ze eerst bekijken.
And that is the news.''
pi_36309131
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Mijn eerder genoemde cijfers mbt temperaturen kloppen, is dit niet zo, mag jij vertellen waarom dat niet zo is. En ook voor jou geldt: ik ga niet op een link met een x aantal a4-tjes zelf zoeken naar een antwoord, daar kan jij me aan helpen, of je kan het niet.
Ik vraag ook niet van je om het uit te zoeken, ik zoek zelf uit uit welk staal de wtc bestond, en wat daarbinnen heeft plaatsgevonden.
Ben eerst nog even opzoek naar movies.
geen
pi_36309202
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

De discussie hierover en over het vallen via de minste weerstand is ineens gestopt.
Lijkt mij ook niet zo raar, het is vrij duidelijk: de gebouwen storten zodanig in alsof het geen druk ondervindt van de onderliggende etages door de ongelooflijke snelheid waarmee het instort, dit kan alleen maar met controlled demolition. Zijn er anders voorbeelden uit het verleden die iets vergelijkbaars laten zien zonder controlled demolition? Nee, die zijn er niet. Ik heb nog geen logische verklaring gehoord van de ontkenners mbt de snelheid waarmee het instort, heb ik het niet eens over het kaarsrecht instorten, en die zal ook niet komen.
pi_36309262
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

De gele vlam is inderdaad een relatief koude plek. Dat zegt natuurlijk niet dat onderin het gebouwdie temperatuur niet gehaald is.
En door controlled demolition kan er wel gesmolten staal gevonden worden?

over de beelden reageer ik later, moet ze eerst bekijken.
Ja, met als voorbeeld C4 explosieven die een temperatuur van boven de 1600 graden haalt. Nogmaals, die NASA beelden laterna toonden aan dat de maximum temperatuur die uberhaupt gehaald kon worden ruimschoots werd overschreden. Hier zal ook nooit een fatsoenlijk verklaring voor komen van ontkenners: die is er namelijk simpelweg niet.
pi_36309330
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:18 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik vraag ook niet van je om het uit te zoeken, ik zoek zelf uit uit welk staal de wtc bestond, en wat daarbinnen heeft plaatsgevonden.
Ben eerst nog even opzoek naar movies.
Ik wacht geduldig af.
pi_36309507
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:20 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet zo raar, het is vrij duidelijk: de gebouwen storten zodanig in alsof het geen druk ondervindt van de onderliggende etages door de ongelooflijke snelheid waarmee het instort, dit kan alleen maar met controlled demolition. Zijn er anders voorbeelden uit het verleden die iets vergelijkbaars laten zien zonder controlled demolition? Nee, die zijn er niet. Ik heb nog geen logische verklaring gehoord van de ontkenners mbt de snelheid waarmee het instort, heb ik het niet eens over het kaarsrecht instorten, en die zal ook niet komen.
De south tower zakte verre van kaarsrecht naar beneden, ABCXYZ.
http://www.911research.co(...)_tower_collapse.mpeg

Wanneer op een bepaalde plek door hitte vloerdelen op elkaar storten, dan heeft het stuk toren daarboven geen draagvlak meer. Meer vloerdelen en meer vloerdelen storten onder het bovenste stuk toren weg, waardoor het bovenste stuk naar beneden lijkt te glijen. De toren lijkt bij instorten wel op een banaan wat open wordt gesplijt.
geen
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:31:07 #286
136 V.
pi_36309625
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:27 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

De south tower zakte verre van kaarsrecht naar beneden, ABCXYZ.
http://www.911research.co(...)_tower_collapse.mpeg
[afbeelding]

Wanneer op een bepaalde plek door hitte vloerdelen op elkaar storten, dan heeft het stuk toren daarboven geen draagvlak meer. Meer vloerdelen en meer vloerdelen storten onder het bovenste stuk toren weg, waardoor het bovenste stuk naar beneden lijkt te glijen. De toren lijkt bij instorten wel op een banaan wat open wordt gesplijt.
Die top van die toren helde 22 graden over. Die had er vanaf moeten vallen, in plaats daarvan verdwijnt hij in een stofwolk, en verder zakt de toren kaarsrecht naar beneden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36309755
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die top van die toren helde 22 graden over. Die had er vanaf moeten vallen, in plaats daarvan verdwijnt hij in een stofwolk, en verder zakt de toren kaarsrecht naar beneden.

V.
Klopt. Als er geen ondergrond is dan is er geen reden om ergens vanaf te vallen. Als de dragende kracht/gedeelten onder het bovenste stuk inzakken, zakt het bovenste stuk ook in. Het kan immers nergens vanaf vallen. Er is namelijk niks meer onder het bovenste stuk.
geen
pi_36309803
quote:

[..]

V.
mee eens.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:37:14 #289
70154 klez
pi_36309841
quote:
This section added 14 January 2006

This website generates many queries from people in response to some of the other theories that are put forward relating to the collapse - namely that it was a controlled explosion.

The initial impact/further weakening by fire reasoning is based on uncontestable knowledge about the behaviour of structures in general, and the weakening of steel under fire conditions, plus video footage of the events and examination of the steel afterwards. The official FEMA report written by engineering experts came to this conclusion based on the evidence.

However, should additional evidence come to light that supports a different theory, the author is willing to reassess his views.

The fire wasn't hot enough to melt the steel
There has never been a claim that the steel melted in the fire before the buildings collapsed, however the fire would have been very hot. Even though the steel didnt melt, the type of temperatures in the fire would have roughly halved its strength.

There would have been variations in the distribution of the temperature both in place in time. There are photos that show people in the areas opened up by the impact, so it obviously wasnt too hot when those photos were taken, but this is not to say that other parts of the building, further inside were not hotter. In addition, to make a reasonable conclusion from these photos, it would be important to know when they were taken. It might be possible that just after the impact the area wasnt very hot, but as the fire took hold the area got hotter.

The way the building collapsed must have been caused by explosions
One demolition expert on the day of the collapse said it looked like implosion but this is not very strong evidence. Implosion firstly requires a lot of explosives placed in strategic areas all around the building. When and how was this explosive placed in the building without anyone knowing about it. Second, implosion required more than just explosives. Demolition experts spend weeks inside a derelict building planning an event. Many of the beams are cut through by about 90% so that the explosion only has to break a small bit of steel. In this state the building is highly dangerous, and there is no way such a prepared building could still be running day to day like WTC was.

Why did the building fall so quickly?
The buildings did fall quickly - almost (but not exactly) at the same speed as if there was no resistance. Shouldn't the floors below have slowed it down? The huge dynamic loads due to the very large momentum of the upper floors falling were so great that they smashed through the lower floors very quickly. The columns were not designed to carry these huge loads and they provided little resistance.

The author respect people's right to question theories, but at the present time the author does not believe there is enough evidence for him to change his views on this incident.
http://www.civil.usyd.edu.au/wtc.shtml
pi_36309863
Als er gewerkt is met hologrammen, hoe creeer je dan het motor geluid?

Op deze link is een film van een tjechische immigrant die beide crashes op 1 video vast heeft kunnen leggen. Daarop is het geluid van het aanvliegende 2de vliegtuig te horen
http://ftp.die.net/mirror/wtc/sep_11th_new_footage.avi
8.1mb groot.
geen
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 21:37:54 #291
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36309868
quote:

[..]

V.
Nothing is in contradiction to nature, only in contradiction to what we know of it. Die had er helemaal niet vanaf moeten vallen. Dat wil jij gewoon. Je weet er niets vanaf. Als hij dat had 'gemoeten' dan had ie dat wel gedaan. Hij volgt de kortste weg. Daar kun je niet omheen. Dit was de kortste weg, dus viel hij zo. Je kunt wel roepen dat ie er vanaf had moeten vallen, maar feit is dat ie dat niet deed. Dat heeft niets met controlled demolition te maken, want op t moment dat je een gebouw opblaast, en t begint te vallen, dan heb je niets meer te willen. Als de weg van de minste weerstand een andere is dan je van tevoren hebt bedacht voor je t opblies, dan kun je willen wat je wil, de natuur laat zich niet dwingen. Dan valt het anders.

Either way, of t nou een controlled demolition was of niet, je kunt niet stellen dat die top er vanaf had moeten vallen, want als ie dat had 'gemoeten' dan had ie dat wle gedaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36309914
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Klopt. Als er geen ondergrond is dan is er geen reden om ergens vanaf te vallen. Als de dragende kracht/gedeelten onder het bovenste stuk inzakken, zakt het bovenste stuk ook in. Het kan immers nergens vanaf vallen. Er is namelijk niks meer onder het bovenste stuk.
Komen we weer op puntje snelheid: zo een stalen gebouw had veel stroefer, trager en schrever moeten instorten zonder controlled demolition, ik zou zeggen, bouw 's een kleim model na en probeer het resultaat te reproduceren: het zal je echt niet lukken. Ik snap sowieso niet waarom de afgelopen jaren de ontkenners het niet op kleine schaal hebben geprobeerd te repdroduceren, dan hadden ze bewezen dat het wel mogelijk is dat die gebouwen instroten zoals het gebeurde zonder controlled demolition. De meest gebruikte wetenschappelijke methode is door ontkenners dus nog niet gebruikt. Waarom? Nogmaals, omdat ze datzelfde effect niet zullen krijgen zonder controlled demolition, en diep van binnen weten zij dit volgens mij wel.
pi_36309999
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:39 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Komen we weer op puntje snelheid: zo een stalen gebouw had veel stroefer, trager en schrever moeten instorten zonder controlled demolition, ik zou zeggen, bouw 's een kleim model na en probeer het resultaat te reproduceren: het zal je echt niet lukken. Ik snap sowieso niet waarom de afgelopen jaren de ontkenners het niet op kleine schaal hebben geprobeerd te repdroduceren, dan hadden ze bewezen dat het wel mogelijk is dat die gebouwen instroten zoals het gebeurde zonder controlled demolition. De meest gebruikte wetenschappelijke methode is door ontkenners dus nog niet gebruikt. Waarom? Nogmaals, omdat ze datzelfde effect niet zullen krijgen zonder controlled demolition, en diep van binnen weten zij dit volgens mij wel.
Wat was die snelheid? Over hoeveel seconden hebben we het hier over?
En waarom zou een gecontroleerde explosie de toren wel sneller in elkaar doen laten storten?

Wanneer explosieven in de kelder zoals je een paar posts eerder meldde de middelste draagkolom wegsloeg waardoor de toren in ging storten, waarom is dat dan anders van vloerdelen die op elkaar klappen waardoor er geen draagconstructie meer is waardoor de toren instort? Wat is het verschil in die 2?
geen
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 21:44:29 #294
16180 crew  CoolGuy
pi_36310078
quote:

[..]

Heb jij het wel gedaan? Heb jij modellen gebouwd? Zo ja, heb je dat dan ook vastgelegd op video? Kunnen wij dat zien? Wat je verkondigt is klinkklare onzin. Jij denkt nogal de waarheid in pacht te hebben, maar als dat echt zo is, en je hebt 'keiharde' feiten en zo, dan zou ik zeggen, zoek de publiciteit op. Daar bereik je meer mee dan hier op een forum wat te discussieren.

Let wel, als je dat doet, dat je dan wel met formules e.d. komt he. Je moet het ook zelf kunnen onderbouwen en uitleggen, en niet wijzen naar links op sites waarin 'zus en zo' staat geschreven. Je moet het zelf doen. Ik denk zo, dat de gemiddelde natuurkundige jou je oortjes wast, en dat je binnen 5 minuten met je mond vol tanden staat.

Waarom doe je dat niet? Omdat je dat niet kunt, en diep van binnen weet jij dit volgens mij wel.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:44:32 #295
70154 klez
pi_36310081
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nothing is in contradiction to nature, only in contradiction to what we know of it. Die had er helemaal niet vanaf moeten vallen. Dat wil jij gewoon. Je weet er niets vanaf. Als hij dat had 'gemoeten' dan had ie dat wel gedaan. Hij volgt de kortste weg. Daar kun je niet omheen. Dit was de kortste weg, dus viel hij zo. Je kunt wel roepen dat ie er vanaf had moeten vallen, maar feit is dat ie dat niet deed. Dat heeft niets met controlled demolition te maken, want op t moment dat je een gebouw opblaast, en t begint te vallen, dan heb je niets meer te willen. Als de weg van de minste weerstand een andere is dan je van tevoren hebt bedacht voor je t opblies, dan kun je willen wat je wil, de natuur laat zich niet dwingen. Dan valt het anders.

Either way, of t nou een controlled demolition was of niet, je kunt niet stellen dat die top er vanaf had moeten vallen, want als ie dat had 'gemoeten' dan had ie dat wle gedaan.
Dit hebben we allemaal toch al gehad...
pi_36310100
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Wat was die snelheid? Over hoeveel seconden hebben we het hier over?
En waarom zou een gecontroleerde explosie de toren wel sneller in elkaar doen laten storten?

Wanneer explosieven in de kelder zoals je een paar posts eerder meldde de middelste draagkolom wegsloeg waardoor de toren in ging storten, waarom is dat dan anders van vloerdelen die op elkaar klappen waardoor er geen draagconstructie meer is waardoor de toren instort? Wat is het verschil in die 2?
Ten eerste, zonder dat het mijn bedoeling is om je te beledigen: er is enkel een beetje gezond verstand en voorstellingsvermogen voor nodig om een aantal van jouw vragen te beantwoorden. Ik had ze dan ook niet verwacht.

Snelheid: iets meer dan 10 seconden. Dat het met explosies een stuk sneller gaat als zonder lijkt me logisch, minder weerstand. Waarom dat anders is als etages die op elkaar storten, is dan ook meteen beantwoord, maar serieus man, gebruik eventjes je verbeeldingskracht, probeer het filmpje in je hoofd af te spelen.
pi_36310155
quote:

[..]

Komen we weer op puntje snelheid:
Het laat zien dat de toren niet kaarsrecht instort, zoals je zoeven beweert. En dat kaarsrecht instorten kon enkel dmv gecontroleerd opblazen. Nu, je ziet dat de toren niet kaarsrecht instort, maar dat het bovenste stuk scheef naar beneden zakt. De toren onder het bovenste stuk begeeft het waardoor alles naar beneden zakt.
geen
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:46:42 #298
70154 klez
pi_36310156
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Ten eerste, zonder dat het mijn bedoeling is om je te beledigen: er is enkel een beetje gezond verstand en voorstellingsvermogen voor nodig om een aantal van jouw vragen te beantwoorden. Ik had ze dan ook niet verwacht.

Snelheid: iets meer dan 10 seconden. Dat het met explosies een stuk sneller gaat als zonder lijkt me logisch, minder weerstand. Waarom dat anders is als etages die op elkaar storten, is dan ook meteen beantwoord, maar serieus man, gebruik eventjes je verbeeldingskracht, probeer het filmpje in je hoofd af te spelen.
quote:
Why did the building fall so quickly?
The buildings did fall quickly - almost (but not exactly) at the same speed as if there was no resistance. Shouldn't the floors below have slowed it down? The huge dynamic loads due to the very large momentum of the upper floors falling were so great that they smashed through the lower floors very quickly. The columns were not designed to carry these huge loads and they provided little resistance.
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 21:46:57 #299
16180 crew  CoolGuy
pi_36310163
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:44 schreef klez het volgende:

[..]

Dit hebben we allemaal toch al gehad...
Ja en? Het wordt voor het gemak even genegeerd dus herhaal ik het even
pi_36310201
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb jij het wel gedaan? Heb jij modellen gebouwd? Zo ja, heb je dat dan ook vastgelegd op video? Kunnen wij dat zien? Wat je verkondigt is klinkklare onzin. Jij denkt nogal de waarheid in pacht te hebben, maar als dat echt zo is, en je hebt 'keiharde' feiten en zo, dan zou ik zeggen, zoek de publiciteit op. Daar bereik je meer mee dan hier op een forum wat te discussieren.

Let wel, als je dat doet, dat je dan wel met formules e.d. komt he. Je moet het ook zelf kunnen onderbouwen en uitleggen, en niet wijzen naar links op sites waarin 'zus en zo' staat geschreven. Je moet het zelf doen. Ik denk zo, dat de gemiddelde natuurkundige jou je oortjes wast, en dat je binnen 5 minuten met je mond vol tanden staat.

Waarom doe je dat niet? Omdat je dat niet kunt, en diep van binnen weet jij dit volgens mij wel.
Ik ben zo slim dat ik zonder het na te bouwen 100 % overtuigd ben dat het zonder explosies zo niet is te reproduceren. Arrogant? Wat jij wilt. Ik ben geen domme jongen. Aan de wetenschappers de taak om een punt te scoren door een veelgebruikte wetenschappelijke methode te gebruiken: reproduceren. Het zal geen wetenschapper lukken, en ja, met dit punt van mij staan imo de wetenschappers al met een bek vol tanden. Zo eenvoudig kan het zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')